Ja, maar ik heb een krukje nodig om iets te pakken uit een keukenkastjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
1.85 hier, maar er is niets mis met kleiner zijn toch? Kan je hoge hakken aan en dan nog ben je kleine dan de meeste mannen, ik vind dat juist erg vrouwelijk
Ik las te veel lengtes door elkaar en met mijn matige geheugen dacht ik dat ze 1.75 wasquote:
Ja daar heb ik ook weinig aan mijn 1.80!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
180 is een mooie lengte.
Ik ga wel eens naar concerten en dan wensde ik dat ik 2.10 was voor even.
Voordeel is wel dat je op de rug mag van een lang persoonquote:
En ik moet op mijn knieën om iets uit de onderste kastjes te halen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een krukje nodig om iets te pakken uit een keukenkastje
quote:
Gewoon een regeling dat iedereen van klein naar groot staat. Of voor kleinere mensen een goedkoper kaartje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook weinig aan mijn 1.80!!
Topteam zouden we zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik moet op mijn knieën om iets uit de onderste kastjes te halen.
Samenwerken?
Haaaaa daar was ik bij ja. Maar dat komt omdat je zo ultiem schattig bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je op de rug mag van een lang persoon
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Topteam zouden we zijn
Ik doe het benedenwerk, jij het bovenwerk en daarna gaan we een Engels ontbijt verorberen
Ik heb die ervaring met gewoon iedereenquote:
Vincent... hoor je dat ? Ik ben ultiem schattigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haaaaa daar was ik bij ja. Maar dat komt omdat je zo ultiem schattig bent.
Waarvoor?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
@4ebe: nah, laten we het maar niet doen. Misschien zijn er andere vrijwilligers?
En het past fijn bij het knuffelen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je op de rug mag van een lang persoon
Ik gok dat niemand hier een vork in zn oog wil hebben... maar das even een schattingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
@4ebe: nah, laten we het maar niet doen. Misschien zijn er andere vrijwilligers?
Grote lepel, kleine lepelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En het past fijn bij het knuffelen!
Jaaa zullen we samen genieten van ons klein zijn? De een iets kleiner dan de ander en dan gaan we de hele dag onder dingen door rennen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vincent... hoor je dat ? Ik ben ultiem schattig![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan gelukkig niet. Klinkt niet fijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring met gewoon iedereen_
Ook op foto's
" ohhh leuke foto's, * kijkt 15 cm naar beneden* Oh jij staat er ook op."
Ja
Bij knuffelen is evenlang zijn fijn, dan is er een irritant gebied en dan komt het punt dat je hoofd op dat van de ander past en dan is het weer fijnquote:
Hoe klein ben je dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa zullen we samen genieten van ons klein zijn? De een iets kleiner dan de ander en dan gaan we de hele dag onder dingen door rennen.
Wat een grapjasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vincent... hoor je dat ? Ik ben ultiem schattig![]()
![]()
![]()
Pussy'squote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok dat niemand hier een vork in zn oog wil hebben... maar das even een schatting
Oh.quote:
Ja maar 170 klinkt ook mooierquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh.Ik ben 1.70 en ik vind mezelf normaal qua lengte.
Je zal toch maar iemand hebben met een echt IPH'tje. Vast ducttapen met haar benen aan jouw benen en dan kun je gewoon de Nijmeegse vierdaagse lopen en ondertussen continu gepijpt wordenquote:
Ja en dan lachen om de mensen die hun hoofd stotenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa zullen we samen genieten van ons klein zijn? De een iets kleiner dan de ander en dan gaan we de hele dag onder dingen door rennen.
Ja der haren. Maar bij kleine mensen moet je alles afkorten tochquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zal toch maar iemand hebben met een echt IPH'tje. Vast ducttapen met haar benen aan jouw benen en dan kun je gewoon de Nijmeegse vierdaagse lopen en ondertussen continu gepijpt worden
Gvd wat pervers!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zal toch maar iemand hebben met een echt IPH'tje. Vast ducttapen met haar benen aan jouw benen en dan kun je gewoon de Nijmeegse vierdaagse lopen en ondertussen continu gepijpt worden
quote:
quote:
Ik heb geen idee wat hij gaat doen.quote:
Ja en heel hard wijzen ' HAD JE GOVVEDOMME MAAR NIET ZO GROOT MOETEN ZIJN'quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan lachen om de mensen die hun hoofd stoten
Maar jij hebt heel geen tietjes toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja der haren. Maar bij kleine mensen moet je alles afkorten toch
Daar pas je de keuken toch op aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een krukje nodig om iets te pakken uit een keukenkastje
Om de vierdaagse te gaan lopen?quote:
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |