Precies, beetje pedo's verdedigen, alsof het niks kost.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bodar is een katholieke glibberaal van de allerergste soort.
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bodar is een katholieke glibberaal van de allerergste soort.
Nee dat valt niet mee. Was er duidelijk over. Katholieke geestelijke pedo's verdedigde ie.quote:
Wie is dat ?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou wel eens een Leo Kouwenhoven willen zien
Een van de grootste Nederlandse natuurkundigen van deze tijdquote:
Die heeft waarschijnlijk nooit TV gekeken. Zat met z'n neus in de boeken.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een van de grootste Nederlandse natuurkundigen van deze tijd
Bettine is al geweest in 2007.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dat ?
Mijn voorstellen van dit jaar :
Armand
Henk Hofland
De man in het Pino-pak
Bettine Vriesekoop
Hennie Stoel
Pierre Bokma
Hans van Baalen
Je hebt gelijk. Ik wil Berry van Aerle inzetten ipv Bettine. Stop de tijd.quote:
Met ingebouwd beeldscherm!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:10 schreef Gehenna het volgende:
Pino wordt gespeeld door een vrouw trouwens
Al 30 jaar ?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:10 schreef Gehenna het volgende:
Bijna, 23 jaar alquote:
Een goede poppenspeler moet je niet onderschatten denk ikquote:Je moet trouwens wel een beroerde actrice zijn om in het Pino-pak te spelen.
Pieke Dassenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Bijna, 23 jaar aldaarvoor waren het wel mannen
[..]
Een goede poppenspeler moet je niet onderschatten denk ik
Naar hem heb ik laatst nog geluisterd, interview van 5 uur door Ischa Meijer in 1986.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef tong80 het volgende:
Mijn voorstellen van dit jaar :
Henk Hofland
Mooi hè ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Naar hem heb ik laatst nog geluisterd, interview van 5 uur door Ischa Meijer in 1986.
Dat marathon interview wat in podcast te luisteren is?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Naar hem heb ik laatst nog geluisterd, interview van 5 uur door Ischa Meijer in 1986.
Die ja. Al kan ik een heleboel van die oude marathoninterviews niet meer op de site van VPRO terugvinden. Een of andere vernieuwingsslag en alles was verdwenen. Of ik zoek niet goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat marathon interview wat in podcast te luisteren is?
in itunes vond ik ze tot voor kort nog allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die ja. Al kan ik een heleboel van die oude marathoninterviews niet meer op de site van VPRO terugvinden. Een of andere vernieuwingsslag en alles was verdwenen. Of ik zoek niet goed.
Van Gaal en kunstquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:03 schreef Grumpey het volgende:
van Gaal als presentator zou een ramp zijn haha, maar als gast lijkt hij me erg boeiend. Het is geen domme man, en zijn open houding ten aanzien van wetenschap en kunst is verfrissend in het vrijwel dichtgetimmerde wereldje wat voetbal heet. Zou mooi zijn als het serieus is
Je maakt een grapje.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:10 schreef Gehenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |