SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Maringo op 06-06-2014 13:26:34 ]
Minder man.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel kut dat ik met dit weer binnen moet zitten de hele dag. Maar ach, wel met een leuk project bezig.
En met jou?
Hier wordt het straks 26 graden. Heel de dag onbewolkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Minder man.
Het is hier bewolkt en zit nog 8 uur en 14 min op mn werk
Ga vanmiddag 2 FOK!kers meeten als het goed is(in Lissabon nog wel)
Haha, nee, ze zijn hier op vakantiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier wordt het straks 26 graden. Heel de dag onbewolkt.
Komen ze speciaal voor jou naar Lissabon?
ohw ja, straks ff kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
Orange is the new black aan het kijkenSeizoen 2 is vandaag uitgekomen
seizoen 1 had ik op een paar dagen gedaan, zal nu tegenvallen om elke keer te wachtenquote:
Scheelt dat ik al meedoe met een pool dus ik kan het zo kopiëren (met lichte aanpassingen al welquote:
Gianniquote:
Dat ga ik ook doen maar dan precies andersom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al meedoe met een pool dus ik kan het zo kopiëren (met lichte aanpassingen al well
Hoezo? Alles staat er in 1x opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
seizoen 1 had ik op een paar dagen gedaan, zal nu tegenvallen om elke keer te wachten
Dat is het mooie aan Netflix, als er een serie op komt is het meteen een heel seizoen. En OITNB is van Netflix zelfquote:
mooi. als het morgen 30 graden is, met de gordijnen dicht in mijn mancavequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Netflix, als er een serie op komt is het meteen een heel seizoen. En OITNB is van Netflix zelf
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi. als het morgen 30 graden is, met de gordijnen dicht in mijn mancave
ik ga alleen de zondag.quote:
Ah tof manquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga alleen de zondag.
wil sowieso arctic monkeys en rudimental zien.
beetje ed sheeran, paolo nutini, limp bizkit, editors meepakken
Zegt me niksquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Egeltje1985 en haar vriend (username is me onbekend, ace_eleven?)
Egeltje zegt mij wel wat. Leuk johquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Egeltje1985 en haar vriend (username is me onbekend, ace_eleven?)
quote:
Is een NEC supporterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Egeltje zegt mij wel wat. Leuk johWat gaan jullie doen?
LMIquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:03 schreef Toto69 het volgende:
hier schreef LETMEIN :
Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen.
godverdomme
Kom vanuit NLquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
Het is bijna niet mogelijk om fatsoenlijk van Italië naar Lissabon te gaan.Vanaf iedere vliegveld wel een overstap, of erg hoge prijzen
_!
Beste optie inderdaad. Ben ook al een paar keer tegengekomen dat ik dan op Brussel moet overstappenquote:
Wat ga je in Lissabon doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beste optie inderdaad. Ben ook al een paar keer tegengekomen dat ik dan op Brussel moet overstappen_!
Gewoon vakantie vieren, ik wil Zuid- Europa pakken deze zomer. Maar Barcelona en Madrid heb ik soort van al op de planning staan voor een andere keer. Dus ik dacht aan beetje Portugal en Italië. Of aan Italië en Kroatië/Griekenlandquote:
Nicequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon vakantie vieren, ik wil Zuid- Europa pakken deze zomer. Maar Barcelona en Madrid heb ik soort van al op de planning staan voor een andere keer. Dus ik dacht aan beetje Portugal en Italië. Of aan Italië en Kroatië/Griekenland
zekerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kroatië of Griekenland is wel relaxed, beetje met de boot alles.
hey flipsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker. En Porto schijnt ook mooi te zijn.
[..]
hey weepee
Hehe. Appel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hey flips
ik ga zo naar de stad voor een draadje![]()
snap ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe. Appel.![]()
Je afwezigheid is voelbaar.
Snap ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap ik
voel me ook kinda gehandicapt een beetje
ik ga als ik klaar ben met lunchenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ikGewoon zo snel mogelijk naar de stad gaan.
Tyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef Flippiee het volgende:
Tof gedaan in de OP Maringo.. Nu maar hopen dat er meer meedoen met de pool
Ik heb ook geen zolderkamer.quote:
ik klikte, maar nsfwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef yvonne het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
ik heb er wel 1 maar daar staat geen computer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zolderkamer.
ben ik hier nu nog wel welkom?
Ik raak in de war. Is het de bedoeling dat ik nu ook lesbische foto's ga maken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef yvonne het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik raak in de war. Is het de bedoeling dat ik nu ook lesbische foto's ga maken?
Maar ik ben vandaag eventjes blondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel 1 maar daar staat geen computer.
en niet zo'n domme vragen stellen, he essje
Oh. Even kijken of m's huisgenootjes thuis zijn.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Even kijken of m's huisgenootjes thuis zijn.
Helaasch, geen andere jonge vrouwmensen in de buurt.quote:
[..]
[..]
Hoiquote:
alles goed met u?quote:
Stiekem moest jij ook lachenquote:
Ja hoor! Lekker weekend. Naja moet nog wel super veel doen voor school. Bijna vakantie thoughquote:
bijna weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor! Lekker weekend. Naja moet nog wel super veel doen voor school. Bijna vakantie though
Met jou?
Essnhillsquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
Met twee FOK!kers lunchen in Lissabon, kan gewoon.
AMquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijna weekend
bijna pinkpop
bijna Arctic monkeys
enzo
Helaasch. Huisje hier is al volquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Essnhills![]()
![]()
Heb je een kamer voor me over?
koop een kaartjequote:
Duh.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn hier op vakantiekwamen ff langs
morgen uitgaan met ze als t goed is
quote:
Bar gezellig aan de barquote:
En je kent toevallig niet iemand met een kamer te huur?quote:
Ik ben armquote:
Op het moment nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En je kent toevallig niet iemand met een kamer te huur?
quote:
Thanks Essquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op het moment nietMaar ik zal het voor je in de gaten houden
hmm, dat is wel een beetje een probleemquote:
En het is uitverkocht toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is wel een beetje een probleem
Ik ga van je winnen met de poolquote:
voor zondag en maandag zijn nog dagkaarten..quote:
Met mijn onnoemelijke verstand van voetbal kan het niet anders dan dat ik winquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je doet ook mee?Tof, nog meer concurrentie.
We zullen zien wie er wint.
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Net een broodje gescoord bij de subway
Nu lekker in de zon zitten
Waarom niet in de zonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekkerIk ga straks wat perziken eten.
Maar niet in de zon zitten
Wit is mooier dan roodquote:
Ohquote:
Zo zuur is dat. Hadden ze die rolling stones niet op zondag kunnen doen of zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:43 schreef gianni61 het volgende:
daar kunnen ze er sowieso nog genoeg van verkopen want al die bejaarde drollen die een weekendkaartje hebben gekocht alleen voor de stones gaan daarna toch weer naar huis
Dat zit er dik in. Misschien toch maar Snowbells vragen, dan heb jij tenminste nog een beetje noemenswaardige concurrentie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met mijn onnoemelijke verstand van voetbal kan het niet anders dan dat ik win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wel nog even bij de ONZ SC pool natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb de voetbalpoule op FOK! ook even ingevuld
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zuur is dat. Hadden ze die rolling stones niet op zondag kunnen doen of zo.
[..]
Dat zit er dik in. Misschien toch maar Snowbells vragen, dan heb jij tenminste nog een beetje noemenswaardige concurrentie.
ze hadden de stones gewoon een eigen dag moeten geven een week later ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu zijn er enorm veel vaste pinkpopgangers die geen weekendkaart hebben kunnen krijgen omdat stones fans alles hebben opgekocht.
en waar is snowy eigenlijk?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zuur is dat. Hadden ze die rolling stones niet op zondag kunnen doen of zo.
[..]
Dat zit er dik in. Misschien toch maar Snowbells vragen, dan heb jij tenminste nog een beetje noemenswaardige concurrentie.
Ik heb er wel heul veul verstand van! Ik weet wat buitenspel is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Helaasch, geen andere jonge vrouwmensen in de buurt.
Ach, anders hadden ze een andere grote naam die veel mensen trekt. Het risico van het vak en met festivals.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hadden de stones gewoon een eigen dag moeten geven een week later ofzo.
nu zijn er enorm veel vaste pinkpopgangers die geen weekendkaart hebben kunnen krijgen omdat stones fans alles hebben opgekocht.
en waar is snowy eigenlijk?
Dat is volgens sommigen niet de meest eenvoudige overtreding om te begrijpen. Sorry dat ik je onderschat heb.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er wel heul veul verstand van! Ik weet wat buitenspel is!
Iedereen onderschat mij altijd. Ondanks dat ik heuvels in mijn naam hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach, anders hadden ze een andere grote naam die veel mensen trekt. Het risico van het vak en met festivals.
Die heeft nog een paar dagen een streep door haar naam.
[..]
Dat is volgens sommigen niet de meest eenvoudige overtreding om te begrijpen. Sorry dat ik je onderschat heb.
Zo moeilijk is buitenspel toch niet? zelfs ik snap hetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach, anders hadden ze een andere grote naam die veel mensen trekt. Het risico van het vak en met festivals.
Die heeft nog een paar dagen een streep door haar naam.
[..]
Dat is volgens sommigen niet de meest eenvoudige overtreding om te begrijpen. Sorry dat ik je onderschat heb.
Waar kan ik die invullenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet wel nog even bij de ONZ SC pool natuurlijk
Wat een gemiste kans voor hen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen onderschat mij altijd. Ondanks dat ik heuvels in mijn naam heb
Snobbels nog tegengekomen?quote:
Ik zeg toch ook volgens sommigen. Onder voorbehoud dit dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zo moeilijk is buitenspel toch niet? zelfs ik snap het
Nee ben de stationshal niet ingeweestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans voor hen.
[..]
Snobbels nog tegengekomen?
[..]
Ik zeg toch ook volgens sommigen. Onder voorbehoud dit dat.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
ook de poule maar eens ingevuld
zal wel geen hol van kloppen
belgie wereldkampioen hequote:
En ook bij de ONZ SC?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
ook de poule maar eens ingevuld
zal wel geen hol van kloppen
iran is bij mij wel 1 van de sukkeltjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je argentinie - iran geen 0-8 geeft, zit het vast wel goed.
quote:
Ga je me missen als ik op vakantie ben niet ga FOK!kenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn telefoon staat uit en mijn kabeltje was kapot is belangrijk vrind
Neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je me missen als ik op vakantie ben niet ga FOK!ken
My Grandfather smoked his whole life. I was about 10 years old when my mother said to him, 'If you ever want to see your grandchildren graduate, you have to stop immediately.'. Tears welled up in his eyes when he realized what exactly was at stake. He gave it up immediately. Three years later he died of lung cancer. It was really sad and destroyed me. My mother said to me- 'Don't ever smoke. Please don't put your family through what your Grandfather put us through." I agreed. At 28, I have never touched a cigarette. I must say, I feel a very slight sense of regret for never having done it, because your comment gave me cancer anyway.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
My Grandfather smoked his whole life. I was about 10 years old when my mother said to him, 'If you ever want to see your grandchildren graduate, you have to stop immediately.'. Tears welled up in his eyes when he realized what exactly was at stake. He gave it up immediately. Three years later he died of lung cancer. It was really sad and destroyed me. My mother said to me- 'Don't ever smoke. Please don't put your family through what your Grandfather put us through." I agreed. At 28, I have never touched a cigarette. I must say, I feel a very slight sense of regret for never having done it, because your comment gave me cancer anyway.
Ik heb nooit een mp3-speler gehad. Een keertje dat ik ging kamperen met vriendinnen heb ik die van m'n vader geleendquote:
Ik ben blij dat ik er wel een hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit een mp3-speler gehad. Een keertje dat ik ging kamperen met vriendinnen heb ik die van m'n vader geleend![]()
Mijn opa ook, helaas al dat m'n vader 15 was.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
Alhoewel longkanker best een nare ziekte is
mijn oom is daar een aantal jaar geleden aan overleden
Ik wel & heb ook discman gehad hahaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit een mp3-speler gehad. Een keertje dat ik ging kamperen met vriendinnen heb ik die van m'n vader geleend![]()
Na de 'ik ben 16 en leen mijn vaders mp3-speleractie' kreeg ik een oldskool discman van vriendinnen als cadeautjequote:
Mijn opa's en oma's leven wel allemaal nogquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn opa ook, helaas al dat m'n vader 15 was.
Van mijn vaders kant zijn ze inmiddels allebei overleden, van m'n moeders kant heb ik ze allebei nog. Al beginnen ze nu wel oud te worden (80 en 82).quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn opa's en oma's leven wel allemaal nog
was best verdrietig om te zien dat iemand zijn/haar zoon verloor. en nog steeds
Nee zeker niet neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van mijn vaders kant zijn ze inmiddels allebei overleden, van m'n moeders kant heb ik ze allebei nog. Al beginnen ze nu wel oud te worden (80 en 82).
Maar dat is inderdaad erg verdrietigLijkt me een van de ergste dingen die je kan overkomen. Je kind verliezen.
Jup, je kan er toch niks meer aan doen en doorgaan is eigenlijk de enige keuzequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee zeker niet nee
Maargoed je leeft er overheen uiteindelijk
life goes on
Jullie maken Nazi dingen in Minecraftquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat loop je te haten op onze hobby?
Kies iets leuks uit, alles kanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is het doel eigenlijk in Minecraft?
Heeft geen specifiek doelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is het doel eigenlijk in Minecraft?
Je kan toch ook iets kapot groots bouwen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heeft geen specifiek doel
een doel stel je voor jezelf en als je dat gehaald hebt stel je een ander doel of je stopt er eventjes mee
jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je kan toch ook iets kapot groots bouwen?
Ik zeg niet dat ik tegen ben op kapot als de nieuwe ziek.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
roald had ook iets kankergroots kunnen zeggen maar dat vinden sommige mensen niet zo leuk
ja anders krijg ik weer kanker notes en zoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
roald had ook iets kankergroots kunnen zeggen maar dat vinden sommige mensen niet zo leuk
Oh zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik tegen ben op kapot als de nieuwe ziek.
Gehehehehquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja anders krijg ik weer kanker notes en zo
Oeh gelukkig, pak van m'n hartquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het ook niet
het was maar een voorbeeld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2014 19:13:02 ]
Minecraftquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet in Belgie. Zwitserland zie ik wel verrassen.
[..]
Wat is dit
tuinman wpquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb de vines geknipt noem me tuinman
en Hoi
Welke zon?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder, ik ga lekker in de tuin zonnestraaltjes pakken
Die hier schijntquote:
Ja dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat dat ik je tuin had ondergekotst toen?
Hier niet, één grauwe bende.quote:
Was dat toen jullie poedersuiker voor een webcam opsnoven en deden alsof het sos was?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat dat ik je tuin had ondergekotst toen?
Ik zit buitenquote:
Goed hequote:
dat was ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier niet, één grauwe bende.
[..]
Was dat toen jullie poedersuiker voor een webcam opsnoven en deden alsof het sos was?
was een schokkende ervaringquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Zelden heb ik de emogif zo goed met mijn eigen gezicht kunnen uitbeelden.
Lol jij was op de tc ja? Ik had me thuis daar niet zo mee bezig gehouden iigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Zelden heb ik de emogif zo goed met mijn eigen gezicht kunnen uitbeelden.
Het werd mij toegestuurd. Heel even gekeken en ook heel snel weer weggekliktquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lol jij was op de tc ja? Ik had me thuis daar niet zo mee bezig gehouden iig![]()
Eigg had ik wel zoiets van mijn huis hoeft eigg ook niet heel fok te zienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het werd mij toegestuurd. Heel even gekeken en ook heel snel weer weggeklikt
Ach ja... het was een hoop overcompensatie en stoerdoenerij. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het buiten de cam om ook zo was. Het zal vast leuk geweest zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigg had ik wel zoiets van mijn huis hoeft eigg ook niet heel fok te zienmaar ach ik ging er verder niet moeilijk over doen.
nahquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... het was een hoop overcompensatie en stoerdoenerij. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het buiten de cam om ook zo was. Het zal vast leuk geweest zijn
oh jawel leuk was het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... het was een hoop overcompensatie en stoerdoenerij. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het buiten de cam om ook zo was. Het zal vast leuk geweest zijn
Mooi UIquote:
Had ik ook niet gevonden. Ik kan heel slecht tegen dat soort gedrag, dan word ik erg cynisch en vervelendquote:
Pls jezelf plsquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi UI
[..]
Had ik ook niet gevonden. Ik kan heel slecht tegen dat soort gedrag, dan word ik erg cynisch en vervelend
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pls jezelf pls
[..]
Bedankt.Alle eer aan jou natuurlijk.
Ik ga je volgende week wel lief aankijken voor een ui met Portugal en Ronaldo.
Wheheueheiehequote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar heb ik al iemand voor hiehuiehuehue
Goed om te horen dat scheelt mij lief aankijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Je weet waar je aan begint, maar mijn abstracte skills staan volledig ter beschikking voor jou.
Appel.quote:
Niet slim gespeeld dit maar inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wheheueheiehe
[..]
Goed om te horen dat scheelt mij lief aankijken.
[..]
Appel.
Neem een windows phone.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet slim gespeeld dit maar inderdaad.
[..]
Neem een windows phone.
kom zo kijkenquote:
Dat is helemaal janken qua appsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet slim gespeeld dit maar inderdaad.
[..]
Neem een windows phone.
hjbquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wheheueheiehe
[..]
Goed om te horen dat scheelt mij lief aankijken.
[..]
Appel.
hij zou vooral niet meer moeten crashenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom zo kijken
[..]
Dat is helemaal janken qua apps
[..]
hjb
ohquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hij zou vooral niet meer moeten crashen
Mijn app gebruik stop toch bij whatsapp en facebook. Al valt het tegenwoordig wel mee geloof ik.quote:
ik speel 's avonds in bed nog wel eens een spelletje of lees een stripboekjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn app gebruik stop toch bij whatsapp en facebook. Al valt het tegenwoordig wel mee geloof ik.
:-)quote:
Beetje harde rapmuziek luistern, beetje interneten enzo. Hopen dat de zon weer gaat schijnenquote:
Bah, zonquote:Op zondag 8 juni 2014 11:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Beetje harde rapmuziek luistern, beetje interneten enzo. Hopen dat de zon weer gaat schijnen
Ik moet mijn witte billetjes toch een beetje bruinen, anders staat het niet bij mijn anusquote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik moet mijn witte billetjes toch een beetje bruinen, anders staat het niet bij mijn anus
Tjah, anusbleken heb ik geprobeerd, maar het jeukt nogquote:
Beetje gek dat je dan iedere keer moet krabben daar :s Mensen zullen wel denken.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tjah, anusbleken heb ik geprobeerd, maar het jeukt nog
Wel ja, houdt deze illusie maar in stand.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Flippie moet niet zeuren trouwens, vrouwen poepen niet dus hebben daar ook geen last van
Ik zit de hele dag zo:quote:Op zondag 8 juni 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
Beetje gek dat je dan iedere keer moet krabben daar :s Mensen zullen wel denken.
Daarom houden jullie toch ook allemaal van anale seks?quote:
Zelf al gevondenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spatie tussen YouTube link en [ quote ] doen
Ieder zijn ding ja toch ja tochhhquote:
Ik dacht dat dat iets voor mannen was.quote:[..]
Daarom houden jullie toch ook allemaal van anale seks?
Pff, wij doen dat voor jou hoor, mannen houden daar helemaal niet vanquote:
Wil je soms geen vrouw aan de haak slaan? Weet je zeker dat je een man bent, je bent wel heel erg aan het zeiken.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff, wij doen dat voor jou hoor, mannen houden daar helemaal niet vanVrouwen houden toch ook enkel van enorme negerlullen, denk je dat het comfortabel is om met zo'n 30cm rond te lopen?
Aj, daar zeg je een waar woord. Zal ik me dan maar niet gedragen als een ongesteld kutwijf?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil je soms geen vrouw aan de haak slaan? Weet je zeker dat je een man bent, je bent wel heel erg aan het zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |