SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Maringo op 06-06-2014 13:26:34 ]
Minder man.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel kut dat ik met dit weer binnen moet zitten de hele dag. Maar ach, wel met een leuk project bezig.
En met jou?
Hier wordt het straks 26 graden. Heel de dag onbewolkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Minder man.
Het is hier bewolkt en zit nog 8 uur en 14 min op mn werk
Ga vanmiddag 2 FOK!kers meeten als het goed is(in Lissabon nog wel)
Haha, nee, ze zijn hier op vakantiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier wordt het straks 26 graden. Heel de dag onbewolkt.
Komen ze speciaal voor jou naar Lissabon?
ohw ja, straks ff kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
Orange is the new black aan het kijkenSeizoen 2 is vandaag uitgekomen
seizoen 1 had ik op een paar dagen gedaan, zal nu tegenvallen om elke keer te wachtenquote:
Scheelt dat ik al meedoe met een pool dus ik kan het zo kopiëren (met lichte aanpassingen al welquote:
Gianniquote:
Dat ga ik ook doen maar dan precies andersom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al meedoe met een pool dus ik kan het zo kopiëren (met lichte aanpassingen al well
Hoezo? Alles staat er in 1x opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
seizoen 1 had ik op een paar dagen gedaan, zal nu tegenvallen om elke keer te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |