Is 125 meter kort genoeg? Het is wel met aangepast schoeisel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk Etten-leur. Volgens mij was ik daar laatst aan het kijken of er ook korte loopjes bij zijn
Haha dat is zonde voor mijn hakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Is 125 meter kort genoeg? Het is wel met aangepast schoeisel.
http://www.marathonbraban(...)pke-hoge-hakken-race
nee als in niet zoals de atletiekunie het opgezet heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
DankjewelGa jij nog de opvolger van start to run doen?
mn enkelsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Is 125 meter kort genoeg? Het is wel met aangepast schoeisel.
http://www.marathonbraban(...)pke-hoge-hakken-race
Oke nou sowieso goed bezigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee als in niet zoals de atletiekunie het opgezet heeft.
Bij ons week t programma ook af van de start to run.
Ik blijf wel gewoon naar de trainingen gaan op zaterdag en soms op woensdagavond.
Ach ja, hoe je schema's eruit zien maakt niet zo gek veel uit, zolang ze maar verantwoord zijn t.o.v. je vorige schema's.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:14 schreef Ynske het volgende:
Bij ons week t programma ook af van de start to run.
klopt. Wij deden 2 wekennlanger en 3km als eindpunt. Maar t is gewoon ook een fijne groep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ach ja, hoe je schema's eruit zien maakt niet zo gek veel uit, zolang ze maar verantwoord zijn t.o.v. je vorige schema's.
quote:
Sja, dat soort dingen gebeurt aan de lopende band toch? De Spi-belt was ook al een rip-off. Alleen wel een verrekt goeie. (heb ik horen zeggen, want ik heb er geen)quote:
Beetje jammerlijk.quote:
Ben er ook nig steeds erg blij mee. Hij gaat iedere keer meequote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb er laatst ook zoiets gezien. Weer een ander model als deze (weet ook even de naam niet). Daar zag de hele riem er hetzelfde uit en dan zat er ergens een ritsje in. En volgens mij had die ook geen clip ofzo en moest je hem over je hoofd aantrekken.....![]()
Ik ben fan van de SPI-belt
ik heb een zakje in mn broek, maar daar verlies ik zelfs mn zakdoek of een losse euro uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja bij mij ook. Ik zou ook niet weten waar ik anders mijn telefoon en sleutel zou moeten laten. Ik hoor wel eens mensen over tights met zakjes, maar die zijn toch nooit groot genoeg?? en helaas heb ik zelf nog nooit zo'n tight gezien
Huissleutel kan je door het touwtje lussen en zo meenemenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn broek heeft een zakje, met mijn telefoon erin is hij vol. En dan zit ik nog met mijn mp3 speler en huissleutel haha.
Je hebt geen mp3-speler op je telefoon?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn broek heeft een zakje, met mijn telefoon erin is hij vol. En dan zit ik nog met mijn mp3 speler en huissleutel haha.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huissleutel kan je door het touwtje lussen en zo meenemen
Iedere keer als ik een sms'je of iets krijg crasht mijn mp3 en na dat een paar keer gehad te hebben gaat mijn iPod mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je hebt geen mp3-speler op je telefoon?
Mja, ik neem eigenlijk nooit muziek/telefoon mee. En als ik dat al doe, ga ik meestal toch al lang weg en kan die er wel bij in mijn waterbelt.
En huissleutel kan je prima in je schoen veteren.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je hebt geen mp3-speler op je telefoon?
Mja, ik neem eigenlijk nooit muziek/telefoon mee. En als ik dat al doe, ga ik meestal toch al lang weg en kan die er wel bij in mijn waterbelt.
En huissleutel kan je prima in je schoen veteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |