Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
ja, inderdaad..... maar ja Flipsen, dat zullen de mannelijke hormonen wel zijn...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
weinig Fok!kers aan de start bij de diverse evenementen komend weekend!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
gefeliciteerd..... Chili staat ook nog op de toch al overlopende bucket list.... ooit
Er is er ook eentje die vanuit die regionen naar Bariloche gaat, deed een bevriende dame van me aan mee vorig jaar De Llaollao HM en 10K zijn in dezelfde periode overigens en ik zit er sterk over te denken om die dan toch maar te gaan doen Dochtertje (het kind is 11 ofzo) van die bevriende dame rent ook aardig en heeft de 10K vorig jaar meegelopen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
De Llaollao HM en 10K zijn in dezelfde periode overigens en ik zit er sterk over te denken om die dan toch maar te gaan doen
goed idee...!! soms moet je jezelf gewoon een doel stellen als stok achter de deur!
Op vrijdag 6 juni 2014 08:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Gisteren avond een lesje met een vriend meegelopen. Het werd al goed donker en dan loop ik liever niet alleen.
2 bekertjes en ben er weer lekker uitgeweest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loop je nu nog intervallen? Of is t met Evy al lange stukken aan 1 stuk?
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Op vrijdag 6 juni 2014 08:02 schreef spiritusbus het volgende: Na analyse van de marathon ben ik tot de conclusie gekomen dat het wel een ontzettend vet evenement is en dat er nog wel wat verbeterpuntjes zijn.
Daarom de vraag, mag deze in de OP? [ code verwijderd ]
mooi vooruitzicht Spiritus!
loop je nu nog intervallen? Of is t met Evy al lange stukken aan 1 stuk?
Ik ben eigenlijk al klaar met Evy. Al wil ik les 30 nog eens doen. En dan loop je ongeveer 32 minuten aan een stuk door. Gisteren omdat ik samen met een vriend was die nog niet zo ver is en ik niet alleen wilde lopen de 13-13-8 gelopen
Op vrijdag 6 juni 2014 08:02 schreef spiritusbus het volgende: Na analyse van de marathon ben ik tot de conclusie gekomen dat het wel een ontzettend vet evenement is en dat er nog wel wat verbeterpuntjes zijn.
Daarom de vraag, mag deze in de OP? [ code verwijderd ]
Leuk Etten-leur. Volgens mij was ik daar laatst aan het kijken of er ook korte loopjes bij zijn
Ik ben eigenlijk al klaar met Evy. Al wil ik les 30 nog eens doen. En dan loop je ongeveer 32 minuten aan een stuk door. Gi steren omdat ik samen met een vriend was die nog niet zo ver is en ik niet alleen wilde lopen de 13-13-8 gelopen
netjes
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
twee jongsten hebben vrij vandaag, dus zo even wegbrengen naar feestje/oppas en dan ga ik eens trainen op ultralangzaamhardlopen. Het plan is 5 kwartier op 8min/km lopen. En dan m'n hartslag in de gaten houden.
Ben benieuwd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Sja, dat soort dingen gebeurt aan de lopende band toch? De Spi-belt was ook al een rip-off. Alleen wel een verrekt goeie. (heb ik horen zeggen, want ik heb er geen)
Ik heb er laatst ook zoiets gezien. Weer een ander model als deze (weet ook even de naam niet). Daar zag de hele riem er hetzelfde uit en dan zat er ergens een ritsje in. En volgens mij had die ook geen clip ofzo en moest je hem over je hoofd aantrekken..... Ik ben fan van de SPI-belt
Op vrijdag 6 juni 2014 08:58 schreef Tyler-Girl het volgende: Ik heb er laatst ook zoiets gezien. Weer een ander model als deze (weet ook even de naam niet). Daar zag de hele riem er hetzelfde uit en dan zat er ergens een ritsje in. En volgens mij had die ook geen clip ofzo en moest je hem over je hoofd aantrekken..... Ik ben fan van de SPI-belt
Ben er ook nig steeds erg blij mee. Hij gaat iedere keer mee
Ja bij mij ook. Ik zou ook niet weten waar ik anders mijn telefoon en sleutel zou moeten laten. Ik hoor wel eens mensen over tights met zakjes, maar die zijn toch nooit groot genoeg?? en helaas heb ik zelf nog nooit zo'n tight gezien
Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef Tyler-Girl het volgende: Ja bij mij ook. Ik zou ook niet weten waar ik anders mijn telefoon en sleutel zou moeten laten. Ik hoor wel eens mensen over tights met zakjes, maar die zijn toch nooit groot genoeg?? en helaas heb ik zelf nog nooit zo'n tight gezien
ik heb een zakje in mn broek, maar daar verlies ik zelfs mn zakdoek of een losse euro uit En aangezien ik alleen ben, is er niemand die de deur openmaakt als ik weer naar binnen wil.
Op vrijdag 6 juni 2014 09:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Mijn broek heeft een zakje, met mijn telefoon erin is hij vol. En dan zit ik nog met mijn mp3 speler en huissleutel haha.
Huissleutel kan je door het touwtje lussen en zo meenemen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Op vrijdag 6 juni 2014 09:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Mijn broek heeft een zakje, met mijn telefoon erin is hij vol. En dan zit ik nog met mijn mp3 speler en huissleutel haha.
Je hebt geen mp3-speler op je telefoon?
Mja, ik neem eigenlijk nooit muziek/telefoon mee. En als ik dat al doe, ga ik meestal toch al lang weg en kan die er wel bij in mijn waterbelt.
Ik had eerst een sportbroek daar zat een heel klein zakje in en daar paste net mijn huissleutel in. Maar ik was telkens bang dat ik hem zou verliezen. Ooit wil ik ook een Garmin en dan hoeft er niet meer zoveel mee, maar toch. Ook als ik met de loopgroep ga lopen, dan moet de huissleutel mee, autosleutel, telefoon......Dan moet je toch wel veel zakjes hebben, wil dat passen