quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterdErg toffe track ja
quote:
Wat je zegt ben je zelluf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
TROUWENS. Terwijl ik in mijn telefoon aan het rommelen was kwam ineens dit bericht van Clash Music langs:
[ afbeelding ]
Nieuwe CaribouKomt uit op 6 oktober.
1 Can't Do Without You
2 Silver
3 All I Ever Need
4 Our Love
5 Dive
6 Second Chance
7 Julia Brightly
8 Mars
9 Back Home
10 Your Love Will Set You Free
Wat was er met Omar?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Samenvatting Field Day 2014:
James Holden (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Omar Souleyman (_______________________! )
Oneohtrix Point Never (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Blood Orange (![]()
)
Jamie XX (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Todd Terje (prima set, maar ongelooflijk irritant publiek en het geluid was bizar slecht afgesteld)
Jon Hopkins (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Danny Brown (![]()
)
Conclusie: James Holden for president. Wat een ongelooflijke held is dat. Even wat free jazz improvisaties tijdens z'n set die uit de mouw werden geschud; ik heb echt met open mond staan kijken naar hem, de saxofonist en drummer. Pure klasse.
Hij is een gimmick, meer niet. Muziek is gewoon ongelooflijk matig. Iedereen danst er een beetje ironisch op, omdat 't 'zo'n leuke gekke Arabier is'.quote:
Hoe is OPN live dan met publiek? Hij maakt ontzettend gave muziek maar dat lijkt mij echt lastig live. Of remixt hij tot iets meer dansbaars.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij is een gimmick, meer niet. Muziek is gewoon ongelooflijk matig. Iedereen danst er een beetje ironisch op, omdat 't 'zo'n leuke gekke Arabier is'.
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:46 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Hoe is OPN live dan met publiek? Hij maakt ontzettend gave muziek maar dat lijkt mij echt lastig live. Of remixt hij tot iets meer dansbaars.
O, de subtiliteiten vallen grotendeels weg, maar die soundscapes van 'm komen nog steeds goed binnen, hoor. Ik was wel een paar keer 'zoned out', dus dat is altijd een goed teken. Weinig dansbaar, dat wel, maar ik heb een heerlijk uurtje gehad.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef DO2 het volgende:
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het subtiele geluid van OPN live goed uit de verf komt.
God man, kende ze vooral van naam, maar van mij hadden ze Limp Bizkit uit mogen zenden. Wat een 13 in een dozijn shit dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:23 schreef BoerBert het volgende:
@norrage@norrage@norrage@norrage@norrage@norrage
Kijk pinkpop dan, nu.
Wat heb je dit jaar te melden over Atze n00bie? Ik mis je in het topic.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
God man, kende ze vooral van naam, maar van mij hadden ze Limp Bizkit uit mogen zenden. Wat een 13 in een dozijn shit dit.
Niets meer of minder dan andere jaren.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb je dit jaar te melden over Atze n00bie? Ik mis je in het topic.
Eens luisteren, want dromerig is wel waar ik heel erg zin in heb.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Heufd het volgende:
Mensen al bekend met Craft Spells? Dromerige, melodieuze indie-pop. Nieuwe album Nausea net uit.
Goede tip. Thnxquote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Heufd het volgende:
Mensen al bekend met Craft Spells? Dromerige, melodieuze indie-pop. Nieuwe album Nausea net uit.
Het probleem is ook dat Portugal The Man maar 1 sound heeft en vrij glad is, maar te stekelig voor 3FM publiek. Vrijwel elk nummer ligt lekker in het gehoor, maar ben je ook na 5 minuten weer vergeten. Beetje lastig allemaal....quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef kciR het volgende:
Nou, daar gaat die. Anderhalf uur Arctic Monkeys op de Pinkpop stream
Ik hoor trouwens alleen maar negatieve berichten over Portugal. The Man. Misschien niet de juiste band voor Pinkpop, in een klein zaaltje/ op plaat is het een puike band!
Vrij vergelijkbaar qua kwaliteit denk ik. Portugal the Man heeft leuke dingen gedaan op de eerdere albums, maar het is nu meer een herhalingsoefening toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Portugal The Man op alle flanken een interessantere band dan Arctic Monkeys, mja dat ben ik dan misschien.
Ja PTM heeft een vaste formule die het slechts wat aanpast per album, maar wel genoeg om interessant te blijven.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Vrij vergelijkbaar qua kwaliteit denk ik. Portugal the Man heeft leuke dingen gedaan op de eerdere albums, maar het is nu meer een herhalingsoefening toch?
Arctic Monkeys zijn vrij consistent. Prima allemaal, al luister ik het weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |