ow ow bra bra pow powquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Elan, alles goed daar in Raalte?
Nog wat gedaan met je uitkering? Nog wat shag gehaald of dat niet?
Dan begint t netquote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:57 schreef Dven het volgende:
Nog twee-en-een-halve week jongens en dan zit het WK er weer op voor de komende vier jaar
Niet voor Nederland hoorquote:
Het Nederlands elftal kan je vandaag de dag toch niet meer serieus nemen? Korfbal is nog spannender manquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wist nie dat jij zo'n hardcore fan was joh.
Ik denk dat Louis blij is dat zijn contract al getekend is bij ManU, na die 3 wedstrijden hadden ze hem niet meer gehoevenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal kan je vandaag de dag toch niet meer serieus nemen? Korfbal is nog spannender man
Volgens mij ook de enige reden waarom hij het al vor het WK rond heeft gemaakt. Normaal is zo'n principieel vent als Van Gaal daar echt op tegenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis blij is dat zijn contract al getekend is bij ManU, na die 3 wedstrijden hadden ze hem niet meer gehoeven
Ik moet morgen van 8 tot 7 werken, buiten, fysiek werk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:03 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Ik hoor net op de radio dat het morgen 32 graden wordt... tering.
Shirt uit, korte broek en je wordt lekker bruin! Ja veel drinken lijkt me wel handig en insmeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet morgen van 8 tot 7 werken, buiten, fysiek werk.
4 liter water moet genoeg zijn
Shirt uit mag nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Shirt uit, korte broek en je wordt lekker bruin! Ja veel drinken lijkt me wel handig en insmeren.
Vorig jaar na m'n vakantie was ik meer een vrachtwagenchauffeur. Fucking veel in de auto gezeten, rechterarm was twee keer zo bruinquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan ga je eruit zien als een wielrenner!
Dat ziet er ook niet uit neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorig jaar na m'n vakantie was ik meer een vrachtwagenchauffeur. Fucking veel in de auto gezeten, rechterarm was twee keer zo bruin
Frank lult maar watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Guus is echt een slechte trainer. Maar wel een goeie peepul manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |