wereldpostquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit was zo een beetje mijn eerste post.
[..]
Wat is er Karina?quote:
klopt niet. is deleted.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste post van Insomnia_
[ afbeelding ]
Nog een keer dan maar, WTFquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef Dven het volgende:
Ik weet dat mn eerste note om een dildoschommelstoel was voor iemand die lage rugpijn had haha
Ik was een sick fuck destijds. Ziek in de kop. Alleen maar denken aan seks. Nog steeds eigenlijk als ik er bij nadenk.quote:
Is ook gewoon vies als er hamlappen uit hangenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit was zo een beetje mijn eerste post.
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Martin Jol's aanpak is niet oké. JOL: WEG ERMEE
Mijn eerste ban was goatse.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Mijn eerste ban was happel uitschelden met kanker dacht ik, toen hij nog mod was.
Mijn eerste ban was na 50 notes kankeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Mijn eerste ban was happel uitschelden met kanker dacht ik, toen hij nog mod was.
Meneer is een kenner hoor ik wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is ook gewoon vies als er hamlappen uit hangen
Rosbief.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou als ik je pohi kijk dan zie ik een hele andere eerste post hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was een sick fuck destijds. Ziek in de kop. Alleen maar denken aan seks. Nog steeds eigenlijk als ik er bij nadenk.
Check ook die andere topic. Ook enorm veel selectieve verontwaardiging.
Platgeslagen vleesvlinder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |