Euh, 17 of 18 ofzo denk ik.quote:
Stellen vrouwen echt zulke hoge eisen qua uiterlijk? Ik heb het idee dat dat wel meevalt, van wat ik in mijn omgeving zie dan. Je wordt toch verliefd op een persoon, niet alleen op het uiterlijk van diegene.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het moet ook niet té inderdaad, daar kan ik zelf ook niet tegen.. maar ik voel mijzelf iig behoorlijk onzeker in een "vatzig" lichaam en te gespierd hoeft ook niet. maar het alles een beetje netjes en strak is toch wel gunstig lijkt mij zo. Of je moet net iemand treffen die wel van wat vet of een walvis houdt.. smaken verschillen natuurlijk.. Ik spreek enkel over het algemene beeld.
En dat is IMHO niet dik.. maar ook geen anabolen man.. gewoon netjes strak, weinig vet.. goede mannelijke vorm (dus beetje spiertjes, niet perse wasbord) .. beetje lastig uit te leggen.
Al kan ik als man ook zeggen dat er een ideale vrouw bestaat maar dat het niet nodig is natuurlijk.
Uiteindelijk gaat het ook om de klik en als het om puur fysiek gaat is mijn smaak ook zeer breed.. ideaal bestaat namelijk niet imho, er zijn zoveel soorten..
Ik denk alleen dat vrouwen soms best wel hoge eisen stellen, op het eerste gezicht.. maarja, vice versa, dat doen mannen ook.. En dat is het knooppunt ofzo.. Iedereen heeft voorkeuren maar uiteindelijk wijk je er toch wel wat vanaf denk ik zo. Ik ga sowieso meer voor geestelijke chemie dan voor het lichamelijke.. al moet ik eerlijk zeggen dat uiterlijk wél een rol speelt. Maar dan in mindere mate, én er zijn grenzen.
Wat dat betreft verschillen vrouwen en mannen niet eens zoveel van elkaar.
Ik heb hele mooie blauwe ogen en een gouden lachquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik heb torenhoge eisen, maar daar is uiterlijk er dan niet één van. In elk geval niet qua postuur, wel qua gezicht en uitstraling.
Ik zeg niet dat uiterlijk geen rol speelt hè. Alleen dat dat niet dat geschetste ideaalbeeld hoeft te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
Als uiterlijk geen rol zou spelen dan kan je komen met de stelling.. zou je Patty Brard doen?
Heel veel mannen zouden zeggen; NOOIT VAN MIJN LEVEN!!!.. terwijl er ook mannen zijn die er rustig over heen gaan..
Vrouwen kijken misschien iets minder naar uiterlijk en meer naar innerlijk.. maar als je zou stellen;
Zou je Dikke Dennis doen? dan zijn er ook al een hoop heel snel met hun mening klaar..
Interessant is het niet?
Als dat laatste letterlijk is, haak ik afquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe ogen en een gouden lach
Mjah, ik denk dat.. zeker na het eerste opzicht.. vrouwen best wel hoge eisen stellen.. niet alleen qua uiterlijk maar ook qua inkomen.. Al kan echte verliefdheid natuurlijk altijd als een bom binnen vallen en dat is het mooiste wat er is. Ware liefdequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Euh, 17 of 18 ofzo denk ik.
[..]
Stellen vrouwen echt zulke hoge eisen qua uiterlijk? Ik heb het idee dat dat wel meevalt, van wat ik in mijn omgeving zie dan. Je wordt toch verliefd op een persoon, niet alleen op het uiterlijk van diegene.
Ik ben PIMPquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als dat laatste letterlijk is, haak ik af
Sorry, vond het wel fijn om mijn hart te luchten.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat een gezeur zeg over hoe iemand eruit ziet. Kan mij dat nou schelen.
Wat het inkomen van een vrouw is interesseert mij echt geen hol.. het is juist het omgekeerde.. "vrouwen" zijn golddiggers.. tegenwoordig.. dat is iets wat meeteld.. en dan worden ze weer geplayed en dan komen ze bij mij huilen.. been there.. tenminste.. dat zijn jonge vrouwen en vrouwen die uit 1 of 2 relaties komen.. Iedereen wil "picture perfect" maar we zijn niet allemaal "Wes en Yolanthe"quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Eisen qua inkomen? Dan val je gewoon echt op de verkeerde vrouwen, yoki
Ik kan er sowieso niet over meepraten dus ik houd mijn mond verder. Ik ga zo weer haxballen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke verhalen.
Met je VBL.
Ja daarom zeg ik ook lekker belangrijk en ik kan er niet over meepraten etc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent toch al afgeschreven..Dat zijn je eigen woorden
Geile panter
De meest lelijke meid die ik heb gehad was de grootste slet van allemaalquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:42 schreef Specularium het volgende:
Je moet ook altijd een lelijke vriendin nemen, die gaat tenminste niet zo snel vreemd.
Geen nek of knieën hebbenquote:
Serieus? doe eens PM?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of die dame het leuk vindt dat je haar foto post...
Haar naam had ik dus in 10 seconden gevonden.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Eisen qua inkomen? Dan val je gewoon echt op de verkeerde vrouwen, yoki
Knappe dame!quote:
Ja hier ook, afbeeldingen zoeken op Google.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of die dame het leuk vindt dat je haar foto post...
Haar naam had ik dus in 10 seconden gevonden.
Precies zo ja. Gelukkig heb ik geen foto's op internet waar mijn naam bij staat. Echte naam.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hier ook, afbeeldingen zoeken op Google.
Wat heb je gedaan, hardlopen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:03 schreef Viro het volgende:
Voel mijn benen en buikspieren verzuren970kcal verbrand met cardio. Heb voor vandaag tot nu toe 990kcal gegeten en moet er nog 540 eten om de 1530 te halen. #Firstworldproblems
30min spinnen/fietsen (12km/460kcal), 30min hardlopen/loopband (3km/320kcal) en 30 min cross trainer (2km/190kcal). Daarna nog buikspieren gedaan tot ik niet meer kon.quote:
Oh ja, absoluut. en er was dus meer dan dat.. magic.. Sindsdien ben ik wel een beetje genezen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. en er was dus meer dan dat.. magic.. Sindsdien ben ik wel een beetje genezen.
Zo lief, zo cute, zo mooi en dan BAM!! En het was instant heh..
Mjah.. Ik leg niet nu niet zo snel meer een kaart bloot... maar wie weet.
Ach, ik heb er wel gebost.. Maar player has been played..quote:
Klopt....een goed gevulde portemonnee doet meer dan welk uiterlijk dan ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Nou ik wil er wel 1 ding over zeggen, het is niet zo dat alleen mooie mensen een vriend of vriendin hebben he? Ook hele lelijke mensen hebben die. Dus uiterlijk is volgens mij echt niet belangrijk.
Jup, such is life.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, ik heb er wel gebost.. Maar player has been played..
Anyway.
Zo simpel is het.. sommige boerenpimpels doen het bij de vrouwtjes.. sommige vrouwtjes doen het bij de boerenpimpels.. it's all in tha game mate.
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt....een goed gevulde portemonnee doet meer dan welk uiterlijk dan ook.
Doe het zelf dan man.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef sp3c het volgende:
wat in de fok! is deze emobullshit nu weer
post ff een paar gifjes iemand
Het gaat gewoon over harde knaken en blowjobs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef sp3c het volgende:
wat in de fok! is deze emobullshit nu weer
post ff een paar gifjes iemand
Ruim 1500 netto in de maand hier. en 30cm FOK! pener.. Dag en nacht geopend.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over harde knaken en blowjobs.
Niets mis mee.
15k netto in de maand en 3 centimeter werkt beter bij de vrouwen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ruim 1500 netto in de maand hier. en 30cm FOK! pener.. Dag en nacht geopend.
Ik wel en ik was niet eens bij die meet.quote:
3 centimeter? Dan wil ik de mening van de vrouwen wel eens horen..quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
15k netto in de maand en 3 centimeter werkt beter bij de vrouwen.
als jij 15k netto in de maand hebt, dan is de rest onbelangijk en heb je 5 chicks aan elke vinger.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
3 centimeter? Dan wil ik de mening van de vrouwen wel eens horen..
Of je moet kunnen likken als Lassie.
Hij doet mij denken aan dat figuur die op Fok! van die foto's post in z'n jurk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:
waarom lijkt dat blonde hondje op een geplukte kip?
Ik weet wat je bedoelt...quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan dat figuur die op Fok! van die foto's post in z'n jurk.
En ik bedoel niet penage.
FF/Hakuna? Die lijkt daar totaal niet op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan dat figuur die op Fok! van die foto's post in z'n jurk.
En ik bedoel niet penage.
Uiterlijk zegt idd niet veel over persoonlijkheidquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. en er was dus meer dan dat.. magic.. Sindsdien ben ik wel een beetje genezen.
Zo lief, zo cute, zo mooi en dan BAM!! En het was instant heh..
Mjah.. Ik leg niet nu niet zo snel meer een kaart bloot... maar wie weet.
Nou het wordt weer mooi weer dus misschien doe ik hem van het weekend weer aan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
De echte grap was dat ze het nog had aangetrokken ook.
Doen jullie nooit meer sjoelen? Hoor daar nooit meer iets over hier.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het wordt weer mooi weer dus misschien doe ik hem van het weekend weer aan.
Nee laatste meet was ESF sjoelen is niet meer zo vaak geloof ik. Misschien vd zomer weer, geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doen jullie nooit meer sjoelen? Hoor daar nooit meer iets over hier.
Oh okee. Was dat nou alleen voor modjes? Sjoelen bedoel ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee laatste meet was ESF sjoelen is niet meer zo vaak geloof ik. Misschien vd zomer weer, geen idee.
Nee hoor voor ESF fans. En mensen die gewoon wilden drinkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee. Was dat nou alleen voor modjes?
Gewoon jaloezie. En dan zeggen ze dat vrouwen afgunstig zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:53 schreef sp3c het volgende:
wat een neus heeft die kerel, daar had je wat neuzen in kunnen laten onderduiken hoor!
wel kiezelsteentjes droppen want anders vind je ze nooit meer terug
En het sjoelen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor voor ESF fans. En mensen die gewoon wilden drinken
Het was bijna een instant click, en die hield vrij goed aan... Het lag niet aan mij maar aan haar.. zij was een beetje aan het snabbelen en ik was niet stabiel genoeg. Maar ik heb nog nooit eerder zo'n goede connectie met een meid gehad. En nu ben ik heel voorzichtig.. instant click, ok.. maar dat wil niet zeggen dat er een verbinding is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt idd niet veel over persoonlijkheid
Okee, dan wil ik ook wel een keertje mee, als jij ook gaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen niet, of het nog komt weet ik niet. Merk het wel.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eind van deze maand ga ik naar een R&P meet
Ik geef wel een gil danquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, dan wil ik ook wel een keertje mee, als jij ook gaat.
Eind van deze maand ga ik naar een R&P meet
Ik ben niet opzoek naar een neukie, corrie.. Dat is gewoon een kwestie van bellen.. Ik ben PIMP toch.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Yoki gaat weer helemaal los geloof ikGa de kroeg in dan man voor die mooie vrouwen.
Ja die wil ik ook wel weer eens zienquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef sp3c het volgende:
ik ga alleen als timtimtim gaat, dat spreekt natuurlijk voor zich
met zijn kop
Terecht lijkt me.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook wel weer eens zienAl scheldt hij me altijd uit en zo
Dat zeg ik toch niet? Waar wil je dan naartoe om iemand te ontmoeten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek naar een neukie, corrie.. Dat is gewoon een kwestie van bellen.. Ik ben PIMP toch.
Nee serieus.. voor sex en gewoon simpelweg slettebakken kan ik zelfs nog aan de bak komen. Ik zoek iets heel anders.
Schiphol of Gilze-Rijenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Waar wil je dan naartoe om iemand te ontmoeten?
Ja, lekker mijn privé leven op straat gooien zoals ik op Fok! ook altijd doe.quote:
En dan letterlijk, want ik ga ervan uit dat het ergens buiten isquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, lekker mijn privé leven op straat gooien zoals ik op Fok! ook altijd doe.
Iedereen is welkom. We gaan naar een bierfestival ofzoiets.quote:
Haha, nieuwsgierig aagje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die foto van Waagnek gevonden in KPD, trouwens.
Baquette in je kadet!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
Nee gek, dat is gewoon raar, ik wil geen mensen van hier in hun blootje zien.
Ondertussen heb je wel een TVP staan bij dat hele smerige topic met basketballen in de kut.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
Nee gek, dat is gewoon raar, ik wil geen mensen van hier in hun blootje zien.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen heb je wel een TVP staan bij dat hele smerige topic met basketballen in de kut.
Dat zijn (hoop ik!) geen mensen van hier he? En dat is nog het minst smerigequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen heb je wel een TVP staan bij dat hele smerige topic met basketballen in de kut.
Urotsukudoji wist je ook al van, viespeuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn (hoop ik!) geen mensen van hier he? En dat is nog het minst smerige
Mjah ik heb wel een rare kant ik geef het toe. Maar nogmaals, mensen van hier hoef ik echt niet in hun nakie te zien hoor. Dan zie ik dat steeds voor me als ik een post van hen ziequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Urotsukudoji wist je ook al van, viespeuk.
Oh dat ouwe drumstel bedoel jequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, zal ik eens lekker drummen op dat drumstel van je!
Ik wou net zeggen, Corrie heeft helemaal geen drumstel.. dat gaat een slechte voorstelling worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat ouwe drumstel bedoel jeMoet wel aangespand worden hoor.
Ja je kunt beter op zoek naar een jonger exemplaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Corrie heeft helemaal geen drumstel.. dat gaat een slechte voorstelling worden.
Als het maar 30+ is, ik heb geen zin meer in "jonge" dames die denken te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.. ik steek hem er zelf wel in.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je kunt beter op zoek naar een jonger exemplaar
Beetje jammer van dat laatste hequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het maar 30+ is, ik heb geen zin meer in "jonge" dames die denken te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.. ik steek hem er zelf wel in.
Ik zat ook al zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
#RTLLN . Blof.. **CANCEL** ** CANCEL** **CANCEL**
#kutshow.. gewoon nu al... dit wordt niets.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook al zo
Oh verrek wat een drukte op het Leidseplein.
Neuh themashows zijn nooit leuk. Waar het ook over gaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
#kutshow.. gewoon nu al... dit wordt niets.
Dan moet je niet om elf uur gaan slapen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word wel elke dag vroeg wakker ja helaas.
Plassen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word wel elke dag vroeg wakker ja helaas.
Mjah het is het een of het ander inderdaad. Maar morgen wil ik nog wel iets doen dus dan kan ik wel beter wat vroeger opstaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je niet om elf uur gaan slapen.
Wat ga je precies doen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah het is het een of het ander inderdaad. Maar morgen wil ik nog wel iets doen dus dan kan ik wel beter wat vroeger opstaan.
Morgen liggen alle deuren eruit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef YokiKater het volgende:
Ik werd om 10.00u wakker en heb 18 bier in mijn flikker zitten, zit nu aan de patat pinda en ga gweoon door.
Vond het al vreemd die interesse.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mij niks, maar ik vraag iets namens de zwijgende meerderheid.
Nee, dat zit wel goed.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen liggen alle deuren eruit.
Dan heb je een balkje onderin het scherm en die laat zien wat de status van de bestelling is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer foodtracker? Ik wacht en dan na een half uurtje wordt het gebracht. Tenminste de ene keer in het half jaar dat ik wat laat bezorgen.
Als het zou werken, zou het handig zijn. Vooral op die momenten dat het heel druk is, kun je een beetje in de gaten houden of je eten al onderweg is.quote:
Elk plaatje is toch klikbaar?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
Je hebt wat gemist gisteren Yoki, plastic vliegtuig op Schiphol:
[ link | afbeelding ]
Plaatje is klikbaar.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar niet elk plaatje verwijst naar een website.
Niet zo bijdehand.
Ja hoor, fantastischquote:
Ja, dat was voor de eerste Nederlandse Dreamliner.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
Je hebt wat gemist gisteren Yoki, plastic vliegtuig op Schiphol:
[ link | afbeelding ]
Plaatje is klikbaar.
Tot 8 uur slapenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Peunage het volgende:
Ik heb vandaag uitgeslapen. Werd om 08:10 wakker. Half uur voor de wekker.
Ik heb hulp nodig.
Waar heb jij het nou weer over?quote:
Mooi om te lezen dat alles goed met je gaat Arjan!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb keelontsteking hoestbuien , hartklachten en rook me kapot en zuip wijn
heb de tandarts afgezegd en ga dinsdag naar de dokter
verder gaat alles prima
ga maandag misschien ergens langs
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb keelontsteking hoestbuien , hartklachten en rook me kapot en zuip wijn
heb de tandarts afgezegd en ga dinsdag naar de dokter
verder gaat alles prima
ga maandag misschien ergens langs
Ik heb vanmiddag zitten kijken met mijn moeder. Vind het wel een apart figuur hoor. Met een bijzondere aanleg voor fijn tekenen.quote:
Dat japans vond ik ook wel heel tof.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag zitten kijken met mijn moeder. Vind het wel een apart figuur hoor. Met een bijzondere aanleg voor fijn tekenen.
Ja, en superstrak ook.. alsof het gedrukt was. Echt mooi. En dat gesprekje ook in het Japans.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat japans vond ik ook wel heel tof.
Of meer begeleiding van de juiste personen, die weten hoe ze iemand met zulke beperkingen kunnen leren om op eigen benen te staan. Maar zoals die ouders het vertelden was die hulp blijkbaar niet voor handen toen Kees jong was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en superstrak ook.. alsof het gedrukt was. Echt mooi. En dat gesprekje ook in het Japans.
Indrukwekkende kerel. Jammer dat ze hem altijd zo verwend hebben, met wat minder begeleiding had hij misschien toch wat zelfstandiger geweest en hadden ze nu niet met dat probleem gezeten.
Hij kon wel lekker schelden in de auto van z'n moeder.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag zitten kijken met mijn moeder. Vind het wel een apart figuur hoor. Met een bijzondere aanleg voor fijn tekenen.
Ik vind het een beetje lastig om een goed oordeel te geven, maar ze hadden hem eerder "los" moeten laten. Natuurlijk wel met begeleiding maar niet zo intens, zoals ze zelf ook al zeiden, hij is verwend.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of meer begeleiding van de juiste personen, die weten hoe ze iemand met zulke beperkingen kunnen leren om op eigen benen te staan. Maar zoals die ouders het vertelden was die hulp blijkbaar niet voor handen toen Kees jong was.
Ik herkende mijzelf erin. Zonder medicijnen kan ik mij ook zo vreselijk druk maken over bepaalde zaken en dan ga ik ook schelden en dreigen en flip ik zowaar de pan uit. Dan ben ik helemaal van slag. Maar nu heb ik medicijnen die dat onderdrukken en dat scheelt een hele hoop. Ik maak mij veel minder, en minder snel, druk dan vroeger.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij kon wel lekker schelden in de auto van z'n moeder.
Maarja, je weet niet hoe hij vroeger was, en wat dan de andere opties waren geweest. We zien nu alleen het eindresultaat, en hij komt inderdaad verwend over, maar misschien was het anders helemaal uit de hand gelopen ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lastig om een goed oordeel te geven, maar ze hadden hem eerder "los" moeten laten. Natuurlijk wel met begeleiding maar niet zo intens, zoals ze zelf ook al zeiden, hij is verwend.
Ik zal ook altijd hulp/begeleiding nodig hebben met een aantal zaken, gelukkig krijg ik die ook, en mensen die mij niet kennen zullen mij een beetje vreemd vinden of sommige dingen niet begrijpen maar mensen die mij kennen die weten ook hoe ze met mij om moeten gaan en hebben begrip voor sommige dingen en weten hoe ze mij kunnen helpen of hoe ze door mij heen moeten kijken.
Daarom vind ik het ook lastig om er een goed oordeel over te geven. Ik kan alleen maar hopen dat hij goede hulp krijgt en dat het goed met hem blijft gaan als zijn ouders niet meer voor hem kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maarja, je weet niet hoe hij vroeger was, en wat dan de andere opties waren geweest. We zien nu alleen het eindresultaat, en hij komt inderdaad verwend over, maar misschien was het anders helemaal uit de hand gelopen ofzo.
9?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:31 schreef Webschip het volgende:
Ik luisterde net naar een mooi nummer uit de jaren 80.
Iets aan je tenen is nooit fijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Teenstruggles klinkt alsof ik iets aan mijn tenen had. Nu heb ik wel eens een ingegroeide teennagel gehad dus in dat opzicht klopt het wel.
Gelukkig niet. Ik hoop het ook nooit mee te maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb jij wel eens een ingegroeide teennagel gehad, EG?
Ik zei elke week tegen mijn pianoleraar dat het 'geweldig' ging, ook als dat niet zo was. Ja, er was toen geen pijl op mij te trekken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha.
Ik antwoordde als tiener altijd 'gaat wel'. Want ja, had natuurlijk wel altijd wat teenstruggles enzo.
En dan reageerde mijn pianoleraar altijd geschokt, 'oh wat is er dan??'
Nu zeg ik altijd dat alles goed gaat, zoals het hoort
Een ander scenario is dat je helemaal geen antwoord krijgt.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een willekeurige anekdote: ik zat gisteren naast iemand die antwoorden gaf op vragen die niet gesteld waren.
Maar dat krijg ik wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een ander scenario is dat je helemaal geen antwoord krijgt.
Op niet gestelde vragen. Maar het antwoord wat je dan wel kreeg was misschien een antwoorf op een vraag die je daarna misschien wel had willen stellen.quote:
Ja, misschien was die anekdote helemaal niet zo willekeurig!quote:Op maandag 9 juni 2014 11:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Op niet gestelde vragen. Maar het antwoord wat je dan wel kreeg was misschien een antwoorf op een vraag die je daarna misschien wel had willen stellen.
Mensen kunnen soms bewust of onbewust vooruitlopen op vervolgvragen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, misschien was die anekdote helemaal niet zo willekeurig!
Randstad?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
Zo Frutsel, ben je op vakantie geweest in de Randstad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat het weggevaagd wordt. Alleen de stad he, niet de inwoners.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Peunage het volgende:
Holy shit, er komt een rood stukje recht op Lelystad af.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon blijven zitten mensen, nix aan het handje
Vervelend. Ik hoop dat je het er van afbrengt.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Peunage het volgende:
Holy shit, er komt een rood stukje recht op Lelystad af.
Hier schijnt de zon lekkah.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon blijven zitten mensen, nix aan het handje
Slecht? Goed? Niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vervelend. Ik hoop dat je het er van afbrengt.
Denk niet dat je nu indruk op haar maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
Kunnen ze de tetten van Taikaki niet inzetten als stormwering?
Moet ruim voldoende zijn lijkt me.
Lol ik ook. Bijna de hele dag al.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon mijn broek uit.
De tijd van indruk willen maken ligt al een jaartje of 30 achter me.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk niet dat je nu indruk op haar maakt.
Het maakt sowieso niet uit wat ik zeg, wie er nou wel of niet is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Peunage het volgende:
Ze heeft ons verlaten dus het maakt sowieso niet uit wat je zegt.
Je leeft dus nog.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef Peunage het volgende:
Schijnbaar heeft het hier al geregend. Niks van gemerkt.
Ik weet niet of het hiernamaals wifi heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik ben al 'heen'.
Maar ze hebben snelle Wifi hier.
Code geel voor die gebieden dacht ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:08 schreef YokiKater het volgende:
Het was meer het zuiden/midden en oosten van het land wat last had van het slechte weer.
Vanmiddag en vanavond weer..
Gewoon wat regen met kans op onweer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Code geel voor die gebieden dacht ik.
Tja. Dat valt dan wel mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon wat regen met kans op onweer.
Mooi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:01 schreef Uccie het volgende:
Ik leef nog, amper regen gezien. Wel van dat benauwde plakweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |