heb het nog echt met mn hoofd gedaan eaukquote:
Als een mod achter de boodschap komt is ie wel banwaardig volgens mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb het nog echt met mn hoofd gedaan eauk
Die zijn te dom om hem te doorzienquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als een mod achter de boodschap komt is ie wel banwaardig volgens mij
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef Jian het volgende:
Ik hoop niet dat Babu straks weer op ons los gaat![]()
Iemand een rooibos theetje?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Blijf achter me Choco, blijf achter me!
[ afbeelding ]
Koffie.. liters koffie.. ga ik echt weer die streams aanslingerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:50 schreef Jian het volgende:
Ik ga een Earl Grey zetten, over 10 minuten centraal, de neukpartij van Billy en Ruud in de B&B en de annuleringen
tuurlijk zeg maar waar en of waarmeequote:
Ik ga even weg. Dus roddel er op los.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef Jian het volgende:
Drie koene ridders schieten direct te hulp.![]()
En waar is Babu?
beloof je dat je niet terugleestquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga even weg. Dus roddel er op los.
got your back matequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nehh, ik wacht wel tot je terug bent anders is het niet leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is het echt je maag? die zit redelijk hoog he.. En waar komt het door denk je? Te veel Ibu?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Top, de mannen doen niet eng tegen me. Het is al weer goed.![]()
Guavesap, waar haal ik dat nou weer vandaan...
Geen idee, zo eens in de 2 maanden lig ik krom van de pijn. Een hele medicijnkast, dan kan ik met een beetje geluk slapen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is het echt je maag? die zit redelijk hoog he.. En waar komt het door denk je? Te veel Ibu?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Shit ik moet morgen voor een maand weg
Wohin?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Blijf achter me Choco, blijf achter me!
[ afbeelding ]
Medicijnen zijn vaak slecht voor je maag, maar een dokter lijkt me handig.. erge pijnen geven een duidelijk signaal af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee, zo eens in de 2 maanden lig ik krom van de pijn. Een hele medicijnkast, dan kan ik met een beetje geluk slapen.
Echt waar, tering, tenzij het leuk isquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wel een beetje in de gaten houden dan want dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee, zo eens in de 2 maanden lig ik krom van de pijn. Een hele medicijnkast, dan kan ik met een beetje geluk slapen.
van de meeste pillen gaat je maag naar de klote.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook zou godver tijd wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:25 schreef isax het volgende:
shit nu zit ik weer aan de streams vast
ZE KNALLUHH
gooooooeeeeeiiiieeeemooooooorrrrggeeeeeennnnnnnnnnnquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
ik ben heel traaaaaag vandaag
dit staat al 5 minuten klaar om ingevoerd te worden.
nu pas wakker?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gooooooeeeeeiiiieeeemooooooorrrrggeeeeeennnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gooooooeeeeeiiiieeeemooooooorrrrggeeeeeennnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
Neuh, ik ben al even terug uit school ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef isax het volgende:
[..]
nu pas wakker?
ik al lang
ben alleen niet voor uit te branden.
ik loop nog in mijn bed te hangen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, ik ben al even terug uit school ook.
Waar moet je heen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik loop nog in mijn bed te hangen.
maar moet zometeen echt gaan
Oh dat is wel leuk en je eigen verjaardag natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
paps en mams
shit regelen voor mamas 65e verjaardag.
En volgens mij ben je dan een nakomertjequote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
paps en mams
shit regelen voor mamas 65e verjaardag.
ik ben niet zo van de feestjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk en je eigen verjaardag natuurlijk![]()
Want dat is morgen, oftewel vanavond om 12 uur![]()
mijn broer en ik zijn een wonder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij ben je dan een nakomertje
Ik ook niet maar je zorgt maar dat je dan weer in de SC bent, dan kennen we weer een feestje vieren hier, nu met een echte redenquote:
haha we zijn bijde ivf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is toch leuk juist
![]()
Je broer ken ik niet maar ik vind jou zoiezo wel een wondertje hoor
Echt waar, vet cool manquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:38 schreef isax het volgende:
[..]
haha we zijn bijde ivf.
allebij een van de eerste![]()
wat een gedoe, er is een hele docu over mij. wie hem vind krijgt 10 euro.
zien ze mij er uit vliegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar, vet cool man![]()
En er zullen vast wel mensen zijn die gaan zoeken nu
Al een paar keer aangegeven, maar is niks bijzonders, alleen verdomd onhandig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Medicijnen zijn vaak slecht voor je maag, maar een dokter lijkt me handig.. erge pijnen geven een duidelijk signaal af.
ze moet billy en ruud beuken niet die zakquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
En wat een streams nu![]()
Boze laura boze billy boze ruud![]()
![]()
Oh jaaaaquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:42 schreef isax het volgende:
[..]
ze moet billy en ruud beuken niet die zak
klopt, maar als ik het zelf maak noem ik het verse friet, als ik het eet is het patat.quote:
MELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Kunnen ze wel je blote billen zien
![]()
Wat vind jij nou van het kontneuken in een B&B bed, wat is jouw ervaring daarmee?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
MELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dude ik neem t voor je op in de cos ga is terugquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van het kontneuken in een B&B bed, wat is jouw ervaring daarmee?
ik was een baby viespeuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
MELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar was Ga dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
dude ik neem t voor je op in de cos ga is terug
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow kut zei toch dat ik niet terug leeschtquote:
Foeiquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow kut zei toch dat ik niet terug leescht
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow kut zei toch dat ik niet terug leescht
uhm maak niet uit, als t maar past in het totaal plaatje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:54 schreef isax het volgende:
[..]
en wat voor billen vind je het leukste?
welke heb jij?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
uhm maak niet uit, als t maar past in het totaal plaatje.![]()
[ afbeelding ] alleen de wave is niet echt iets vind ik dan flat en bone ook nie echt nie
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
uhm maak niet uit, als t maar past in het totaal plaatje.![]()
[ afbeelding ] alleen de wave is niet echt iets vind ik dan flat en bone ook nie echt nie
ik heb wel bolle billetjesquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb wel bolle billetjesgeen grote
ff wassen man kom op je kan hetquote:
heel soms, maar meestal als ik wakker word spring ik eronderquote:
Ik zou zoeken naar dit pak:quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Top, de mannen doen niet eng tegen me. Het is al weer goed.![]()
Guavesap, waar haal ik dat nou weer vandaan...
Ben ik weer. Brand los, als je wil dan hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, ik wacht wel tot je terug bent anders is het niet leuk
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar dit pak:
[ afbeelding ]
Ain't nobody got time for that.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.
Stumpersquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
De stumpers die hier zitten hebben tijd in overvloed.
LOLquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woondequote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Zo klopt het helemaal niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woonde
Ik zal zo eens eens een dorp verderop checken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.
Volgens mij heeft hij Roshe ID's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:43 schreef cocakoala het volgende:
Iemand een plaatje/naam van schoenen van Gio?ben benieuwd.. hoor ze er steeds over praten maar ze zijn nooit in beeld
oooh noo u didn'tquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:50 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Shit die heb ik zelf ook net besteld![]()
Thanks iig!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:53 schreef isax het volgende:
Ik zit te eten in een bomvolle trein.
Minder leuk.
Dat wel geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zijn de treinen inmiddels weer schoon of niet
Ik smeer juist bewust veel vet in het haarquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
ik douche zeker 2 keer per week. snel vet haar maar gelukkig niet meer zo erg als toen het nog langer was.
zit je in je eigen vuil te baden, en ik neem aan dat je in bad plastquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom? Dan was ik er alle verzorgende rotzooi af.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik smeer juist bewust veel vet in het haar
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch afquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom dat? Nat + zeep = nat + zeep toch.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
zit je in je eigen vuil te baden, en ik neem aan dat je in bad plast
Als je zeep gebruikt zeker anders krijg je een schimmelinfectie als je pech hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch af
Jah, altijd even afspoelen na een bad. Zo goor anders! *ril*quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch af
Mijn bad is Amsterdam is denk ik 1 meter lang. Mijn bad bij mijn ouders is gigaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben al tien jaar niet meer in een bad geweest denk ik. Ik ben met m'n 1.85 niet eens superlang, maar ik steek er wel altijd aan twee kanten uit, en dat is koud
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint enquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint en
deze [ afbeelding ]
Was tof todat dat ding de geest gaf en ik in het donker zat
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint en
deze [ afbeelding ]
Was wel cool hoor.quote:
eh wat is het dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
deze [ afbeelding ]
Nee laat maar iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.
Dacht laat ik het proberen maar dacht ook aan waar het allemaal kon gaan zitten dus niet gedaan
Ja absoluut ik ben gek op lampenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.
Dacht laat ik het proberen maar dacht ook aan waar het allemaal kon gaan zitten dus niet gedaan
Meer vies, zoals potjes groene slijm.quote:
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooitquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Hoor je wel vaker, mensen met een bad gaan er bijna nooit in en mensen die het willen hebben er geen 1, tot ze er 1 hebben en dan gaan ze ook bijna nooit erin
Ja gadver, bleef ook aan je handen plakkenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gadver, bleef ook aan je handen plakken
Jij moet een rijke stinkerd zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooit
Ik zou hetzelfde hebben denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooit
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Hoor je wel vaker, mensen met een bad gaan er bijna nooit in en mensen die het willen hebben er geen 1, tot ze er 1 hebben en dan gaan ze ook bijna nooit erin
Voor de extra kick ofzo misschienquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:25 schreef isax het volgende:
In mijn rode bloed sinaasappel drankje zit paprika extract. Ik snap niet goed waarom.
Ik ben ook te lang om lekker in een normaal bad te liggen en inderdaad dat vullen duurt zo lang en daarna alles weer opruimen en schoonmakenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.
Ja nou tijden zijn veranderd. En ik verdien nu niet zo veel meer, ik heb mazzel gehad toen ik destijds kocht hier. Nieuwbouw en permie a. Ik heb een enorm lage hypotheek. Gelukkig want ik ben mijn "goeie" baan een paar geleden kwijt geraakt na 23 jaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef isax het volgende:
[..]
Jij moet een rijke stinkerd zijn
Huis kopen bij het Vondel en dan ook nog een bad er in pleuren.
Antislipmatje erinquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.
Voetenbankje in het einde leggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:30 schreef isax het volgende:
Ik heb 5 flesjes bier in mijn tas. Mama gaat mee proeven
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:30 schreef isax het volgende:
Ik heb 5 flesjes bier in mijn tas. Mama gaat mee proeven
Ik was aan het antwoorden en toen deed mijn browser even raar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou tijden zijn veranderd. En ik verdien nu niet zo veel meer, ik heb mazzel gehad toen ik destijds kocht hier. Nieuwbouw en permie a. Ik heb een enorm lage hypotheek. Gelukkig want ik ben mijn "goeie" baan een paar geleden kwijt geraakt na 23 jaarIk heb gelukkig een prima regeling gekregen maar het valt soms niet mee, daarom werk ik nu ik de bouw en verwijder behang
Hebben een lage water rekeningquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Jian het volgende:
Mensen die niet minstens 5 x in de week in bad gaan ..
Ik laat het warme water ook altijd gewoon doorlopen als ik er in lig, blijft ie lekker warm. Oprotten met die groenenquote:
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was aan het antwoorden en toen deed mijn browser even raar.
Mijn ouders hebben ook zoiets mee gemaakt
Huis is niet te verkopen omdat er dan teveel verlies word geleden.
Ik hoop dat je snel iets vind wat beter je ding is als behang verwijderen want daar zou ik zelfs zuur van worden
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.
Ik hoef niet na te denken dat bevalt me echt goed
En weet je Heks ik ben met twee dagen per week al tevreden ik verdien daar goed geld mee. Hoe luxe kan je het hebben zonder stres.quote:
Hoezo alleen behang krabben dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.
Ja klopt. Stom he?quote:
juist! en betrapt, nep-kapitalistquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
Niks mis mee, je werkt om te leven hè en niet andersom ...
nope ik ben ook totaal niet duurzaam en groenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten hoor
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En zoals Soury zegt, dat je bijna niet hoeft na te denken erbij is ook vet handigquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef isax het volgende:
[..]
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijk
Ik zie het al helemaal voor me swingend op echte bouwvak muziek dat behang eraf rukken
Best therapeutisch
Nee ik ontruim ook wel eens een woning, dat is ook leuk ;-) je komt wel eens wat tegen. Is in opdracht van woningbouw. Er word gesloopt gejekkerd (das wat minder) De hele woning wordt gestript dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dat echt een behangkrab bedrijf dan?
Oei dan kom je ook wel eens vervuilde huizen tegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ontruim ook wel eens een woning, dat is ook leuk ;-) je komt wel eens wat tegen. Is in opdracht van woningbouw. Er word gesloopt gejekkerd (das wat minder) De hele woning wordt gestript dus.
En ja ik ben de behang engineer
Ik denk het. Hoorde woensdag nog van de meiden van mijn groep dat ik niet hoefde proberen te twerken want dat kon toch niet met mijn kont.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote dan ook evenheb jij een flat ass?
En waarschijnlijk ook totaal geen ruimte om je eigen spullen kwijt te kunnen. Troep van die mensen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan kom je ook wel eens vervuilde huizen tegenIk werkte een tijd als hulp loodgieter, echt helse woningen gezien
Waaaaaat. Ze hebben je 'geburned'!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk het. Hoorde woensdag nog van de meiden van mijn groep dat ik niet hoefde proberen te twerken want dat kon toch niet met mijn kont.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk het. Hoorde woensdag nog van de meiden van mijn groep dat ik niet hoefde proberen te twerken want dat kon toch niet met mijn kont.
Muziek hebben we nooit dat is prima. Herrie welquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef isax het volgende:
[..]
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijk
Ik zie het al helemaal voor me swingend op echte bouwvak muziek dat behang eraf rukken
Best therapeutisch
Yep. Kreeg vandaag ook spontaan een lief cadeautje van een ouder omdat ze zo blij en dankbaar met me was. En lekker de hele middag buiten geweest want workshop freerunning.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Voel je je al iets beter dan gister?
Daarom was je dus niet te genietenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag net nog een paar van die meisjes buiten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen. Van die beginnende pubermeisjes.
Aaaah wat lief van die ouderquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Kreeg vandaag ook spontaan een lief cadeautje van een ouder omdat ze zo blij en dankbaar met me was. En lekker de hele middag buiten geweest want workshop freerunning.
Het ergste vond ik een gezin die er per direct uitgekegeld was. En ik stond een kinderbedje in elkaar te trappen en alle knuffels in de container te gooien. De tandenborstels stonden er nogquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan kom je ook wel eens vervuilde huizen tegenIk werkte een tijd als hulp loodgieter, echt helse woningen gezien
Dat is wel heel triest ja danquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ergste vond ik een gezin die er per direct uitgekegeld was. En ik stond een kinderbedje in elkaar te trappen en alle knuffels in de container te gooien. De tandenborstels stonden er nog![]()
Alles moest weg.
Nee joh, dat soort dingen vind ik zelfs wel grappig. En ik weet van mezelf ook dat dansen niet mijn sterkste punt is. Gewoon zo'n dag dat je zonder reden niet lekker in je vel zit.quote:
Ze dachten ook dat ik ongesteld was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, dat soort dingen vind ik zelfs wel grappig. En ik weet van mezelf ook dat dansen niet mijn sterkste punt is. Gewoon zo'n dag dat je zonder reden niet lekker in je vel zit.
Ja maar je laat het ook ver komen dan.quote:
Dat klopt zeker maar als er kinderen bij zijn vind ik het toch altijd triestquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je laat het ook ver komen dan.
Ja die kwam ik toen ook vaak tegen, met echt verwaarloosde ontspoorde kinderen die op matrassen op de grond sliepen maar ook walgelijke teksten op de muren schrevenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ergste vond ik een gezin die er per direct uitgekegeld was. En ik stond een kinderbedje in elkaar te trappen en alle knuffels in de container te gooien. De tandenborstels stonden er nog![]()
Alles moest weg.
Mooi is dat he? Op woensdag sta ik op de oudste groep, vind ik geweldig. Gister vertelde een jongen dat hij ook al bijna puber was want hij kreeg opeens veel meer beenhaar. Ik zag niets. Hij had nog wel wat vragen over de baard in de keel. Of dat niet kriebelde.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zag net nog een paar van die meisjes buiten.
Jongens wilden gelijk aandacht omdat ze de billen wel interessant vonden.
Ik heb ze expres even lachend aangekeken, zo van 'Ik heb je door'.
Soms doe ik wel mee, zoals longboarden een tijdje terug. Maar hier hielp ik vooral met kinderen vangen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze dachten ook dat ik ongesteld was.
Dat was ook erg naar. En al het speelgoed was zo smerig en vet vies. Handschoenen aan zelfs in de kinderkamers. Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat klopt zeker maar als er kinderen bij zijn vind ik het toch altijd triest
Dat is tof ja. Het zijn net mensen, alleen met weinig ervaring.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Op woensdag sta ik op de oudste groep, vind ik geweldig. Gister vertelde een jongen dat hij ook al bijna puber was want hij kreeg opeens veel meer beenhaar. Ik zag niets. Hij had nog wel wat vragen over de baard in de keel. Of dat niet kriebelde.
Ik houd echt van mijn werk en behandel ze eigenlijk niet echt als kinderen. Vinden ze leuk.
[..]
Soms doe ik wel mee, zoals longboarden een tijdje terug. Maar hier hielp ik vooral met kinderen vangen.
Ach ach inderdaad wel erg naar en dan druk ik me zachtjes uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook erg naar. En al het speelgoed was zo smerig en vet vies. Handschoenen aan zelfs in de kinderkamers. Te triest voor woorden.
Wat is je werk dan ook alweer? Ik dacht op een basisschool of naschoolse opvang ofzo, maar die doen toch niet al die toffe activiteiten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
Soms doe ik wel mee, zoals longboarden een tijdje terug. Maar hier hielp ik vooral met kinderen vangen.
Naschoolse opvang inderdaad. En we doen juist enorm leuke activiteiten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is je werk dan ook alweer? Ik dacht op een basisschool of naschoolse opvang ofzo, maar die doen toch niet al die toffe activiteiten?
subsidie slurpersquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naschoolse opvang inderdaad. En we doen juist enorm leuke activiteiten.
Brainiequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Grrrrr wat een asociaal dom varken is die Ruud zeg. Volgens mij is hij nog dommer dan die geblondeerde schimmelinfectie.
Nee. En de subsidie valt smerig tegen hoor. Het gaat heel slecht met de kinderopvang.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
subsidie slurpersOf is het voor private kakkertjes?
Klopt ja, wij begroeven vroeger ook allesquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
En we hadden vandaag alweer een begrafenis van een dode vogel, maandag ook al. Vinden ze prachtig. Serieuze zaken zijn dat.
Ja dacht ik ook, maar met workshops enzo komt het wel luxe overquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En de subsidie valt smerig tegen hoor. Het gaat heel slecht met de kinderopvang.
Van Billy heb ik wel eens een slimme opmerking op emotioneel gebied gehoord geloof ik. Ruud heeft nog nooit een slimme opmerking gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brainie![]()
![]()
![]()
Geloof dat ze allebei wel even dom zijn hoor
Veel dode babyvogeltjes, had er 1 in de grasmaaierquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
En we hadden vandaag alweer een begrafenis van een dode vogel, maandag ook al. Vinden ze prachtig. Serieuze zaken zijn dat.
Haha. Dat heet de Aike-methode. Doen alsof 't heel wat is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar met workshops enzo komt het wel luxe over
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel dode babyvogeltjes, had er 1 in de grasmaaier
Ouders betalen er ook grof geld voor. Dan moet je wel dat soort dingen bieden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar met workshops enzo komt het wel luxe over
Verleden week hadden ze een poep woning, ik was er gelukkig niet. Alles zat onder. De plee was overgelopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach ach inderdaad wel erg naar en dan druk ik me zachtjes uit
Gatverdamme, wat sommige mensen bezielt, ik snap het niet hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden week hadden ze een poep woning, ik was er gelukkig niet. Alles zat onder. De plee was overgelopenEn zelfs nog mensen die in de container gaan wroeten naar spullen. Tapijt onder de pis enz. Hahaha Ik heb het ook wel meegemaakt dat de wc bril uit de container was gehaald
Zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is net een sociale werkplaats daar, alleen ze werken niet.
Dat is nu eens een goede omschrijving van Utopiaquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is net een sociale werkplaats daar, alleen ze werken niet.
Klinkt gek maar dat maakt het ook wel leuk. Je kan er een boek over schrijven soms. Ook een schuur leeggehaald met allemaal post. 2 jaar oud. Die post gast pleurde dat allemaal in de schuurquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat sommige mensen bezielt, ik snap het niet hoor![]()
Nou zeggen ze dat ze er samen uit willen. Wat denk jij? Als Billy eruit gestuurd wordt, gaat Ruud dan gelijk mee? En andersom?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nu eens een goede omschrijving van Utopia
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Chille band he, die LP's heb ik ook allemaal achterover gedrukt
De ranzige dingen zullen minder leuk zijn maar die andere dingen zijn dan wel weer apart ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Klinkt gek maar dat maakt het ook wel leuk. Je kan er een boek over schrijven soms. Ook een schuur leeggehaald met allemaal post. 2 jaar oud. Die post gast pleurde dat allemaal in de schuur
Twee weken geleden viel er een bazooka uit het plafond.![]()
Lijken woningen, maar die heb ik nog niet gehad,
Ik hoop het maar denk het nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou zeggen ze dat ze er samen uit willen. Wat denk jij? Als Billy eruit gestuurd wordt, gaat Ruud dan gelijk mee? En andersom?
Ik was wel gechoqueerd van al die ellende in die huizenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Klinkt gek maar dat maakt het ook wel leuk. Je kan er een boek over schrijven soms. Ook een schuur leeggehaald met allemaal post. 2 jaar oud. Die post gast pleurde dat allemaal in de schuur
Twee weken geleden viel er een bazooka uit het plafond.![]()
Lijken woningen, maar die heb ik nog niet gehad,
Nee ze openen wel kaarten enz. ivm geld of bonnen. Alles word op een hoop gegooid.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De ranzige dingen zullen minder leuk zijn maar die andere dingen zijn dan wel weer apart ja.
En echt he, je hoort het steeds meer over postbodes die niet bezorgen, vraag me dan wel altijd af of ze dan ook de post gaan lezen
Alles moet kapot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze openen wel kaarten enz. ivm geld of bonnen. Alles word op een hoop gegooid.
Ook pakjes met boeken en cd's in plastic. Dat gaat ook weg, je kijkt even of je er zelf wat aan hebt maar je hebt de tijd niet. Erg he?
Alles moet leeg. Meestal dezelfde dag. Het is niet anders.quote:
Leeg, kapot, ligt dat niet heel dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles moet leeg. Meestal dezelfde dag. Het is niet anders.
Zonde hoor allemaalquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze openen wel kaarten enz. ivm geld of bonnen. Alles word op een hoop gegooid.
Ook pakjes met boeken en cd's in plastic. Dat gaat ook weg, je kijkt even of je er zelf wat aan hebt maar je hebt de tijd niet. Erg he?
Je wil niet weten hoeveel het is. Heb je een week nodig om alles te bekijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonde hoor allemaal
En dat is wel irritant dan ja als je geen tijd heb om te kijken of je er iets aan heb, zeker omdat het dan nog ingepakt zit![]()
Triest toch soms allemaal hoor
Was ook een keer in een junkhol in een gekraakt pand, allemaal gestolen flatscreens, laptops, telefoons.. De politie wilde het niet hebben, wij mochten het niet hebben want het is gestolen waar.. moest de woningbouw een container bestellen om alles weg te flikkeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Straks zakt de omzet van Samsung nog. Stel je voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was ook een keer in een junkhol in een gekraakt pand, allemaal gestolen flatscreens, laptops, telefoons.. De politie wilde het niet hebben, wij mochten het niet hebben want het is gestolen waar.. moest de woningbouw een container bestellen om alles weg te flikkeren.
Soms hou je je bek dichtquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was ook een keer in een junkhol in een gekraakt pand, allemaal gestolen flatscreens, laptops, telefoons.. De politie wilde het niet hebben, wij mochten het niet hebben want het is gestolen waar.. moest de woningbouw een container bestellen om alles weg te flikkeren.
Ik kan me er wel een goede voorstelling bij makenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel het is. Heb je een week nodig om alles te bekijken.
Nou dat is me nooit gebeurd hoor, wel een afzichtelijk beeldje van een bruidspaar. Maar zat in de doos en was origineel huppeldepup. Ik googelen en werd voor 80 dollar aangeboden op ebay. Ik heb het meegenomen naar huis en een foto maken (voor marktplaats) en toen viel het op de vloerquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is me nooit gebeurd hoor, wel een afzichtelijk beeldje van een bruidspaar. Maar zat in de doos en was origineel huppeldepup. Ik googelen en werd voor 80 dollar aangeboden op ebay. Ik heb het meegenomen naar huis en een foto maken (voor marktplaats) en toen viel het op de vloer
Het zit je nog steeds dwars hequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
mijn smartphone was van een paar 100 meter naar beneden gepleurd
Ik snap het wel hoorquote:
Screamin Jay Hawkin, bedoelde ik laatst met die schreeuwende gekke blues zanger..quote:
Ach gossie, ik sta ook wel eens met mijn mobiel op mijn balkon maar nooit bij de reling want ik ben niet zo handig en als ie dan valt zou ie ook kapot zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hang je dan zwaar in baal modus
Ik ken hem wel, maar dit is dan ook het enige nummer dat ik van hem ken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Screamin Jay Hawkin, bedoelde ik laatst met die schreeuwende gekke blues zanger..
De schrijver van i put a spell on you
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn collega riep me op wat hang jij dan ik zei laat me maar even met rust
Dat wil ik wel zien gebeuren met een karper eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ja, wij begroeven vroeger ook alles
Vis in een tonijnblikje begraven was toch wel het leukst
Ja dat gaat niet passen natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien gebeuren met een karper eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bacon gecarmaliseerd en met een choco laagje zou dat smaken
Top, maar je bent gewoon een lief mens die met weinig tevreden isquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En weet je Heks ik ben met twee dagen per week al tevreden ik verdien daar goed geld mee. Hoe luxe kan je het hebben zonder stres.
Nou uhquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Top, maar je bent gewoon een lief mens die met weinig tevreden is
Inspe of Inspiquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Allemaal insperatie krijg ik hier
Ik merk het ja, probeer het zou ik zeggen en laat het ons wetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Allemaal insperatie krijg ik hier
Goeie heksquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Top, maar je bent gewoon een lief mens die met weinig tevreden is
Ik steek het toch maar even in mijn zakquote:
Dat is triest en helaas gebeurt dat in heel Nederland. Hele gezinnen worden op straat gezet, soms hun eigen schuld, soms door de omstandighedenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles moest weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |