Ik ga even weg. Dus roddel er op los.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef Jian het volgende:
Drie koene ridders schieten direct te hulp.![]()
En waar is Babu?
beloof je dat je niet terugleestquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga even weg. Dus roddel er op los.
got your back matequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nehh, ik wacht wel tot je terug bent anders is het niet leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is het echt je maag? die zit redelijk hoog he.. En waar komt het door denk je? Te veel Ibu?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Top, de mannen doen niet eng tegen me. Het is al weer goed.![]()
Guavesap, waar haal ik dat nou weer vandaan...
Geen idee, zo eens in de 2 maanden lig ik krom van de pijn. Een hele medicijnkast, dan kan ik met een beetje geluk slapen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is het echt je maag? die zit redelijk hoog he.. En waar komt het door denk je? Te veel Ibu?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Shit ik moet morgen voor een maand weg
Wohin?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Blijf achter me Choco, blijf achter me!
[ afbeelding ]
Medicijnen zijn vaak slecht voor je maag, maar een dokter lijkt me handig.. erge pijnen geven een duidelijk signaal af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee, zo eens in de 2 maanden lig ik krom van de pijn. Een hele medicijnkast, dan kan ik met een beetje geluk slapen.
Echt waar, tering, tenzij het leuk isquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wel een beetje in de gaten houden dan want dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee, zo eens in de 2 maanden lig ik krom van de pijn. Een hele medicijnkast, dan kan ik met een beetje geluk slapen.
van de meeste pillen gaat je maag naar de klote.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |