Ik ook zou godver tijd wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:25 schreef isax het volgende:
shit nu zit ik weer aan de streams vast
ZE KNALLUHH
gooooooeeeeeiiiieeeemooooooorrrrggeeeeeennnnnnnnnnnquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
ik ben heel traaaaaag vandaag
dit staat al 5 minuten klaar om ingevoerd te worden.
nu pas wakker?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gooooooeeeeeiiiieeeemooooooorrrrggeeeeeennnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gooooooeeeeeiiiieeeemooooooorrrrggeeeeeennnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
Neuh, ik ben al even terug uit school ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef isax het volgende:
[..]
nu pas wakker?
ik al lang
ben alleen niet voor uit te branden.
ik loop nog in mijn bed te hangen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, ik ben al even terug uit school ook.
Waar moet je heen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik loop nog in mijn bed te hangen.
maar moet zometeen echt gaan
Oh dat is wel leuk en je eigen verjaardag natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
paps en mams
shit regelen voor mamas 65e verjaardag.
En volgens mij ben je dan een nakomertjequote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
paps en mams
shit regelen voor mamas 65e verjaardag.
ik ben niet zo van de feestjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk en je eigen verjaardag natuurlijk![]()
Want dat is morgen, oftewel vanavond om 12 uur![]()
mijn broer en ik zijn een wonder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij ben je dan een nakomertje
Ik ook niet maar je zorgt maar dat je dan weer in de SC bent, dan kennen we weer een feestje vieren hier, nu met een echte redenquote:
haha we zijn bijde ivf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is toch leuk juist
![]()
Je broer ken ik niet maar ik vind jou zoiezo wel een wondertje hoor
Echt waar, vet cool manquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:38 schreef isax het volgende:
[..]
haha we zijn bijde ivf.
allebij een van de eerste![]()
wat een gedoe, er is een hele docu over mij. wie hem vind krijgt 10 euro.
zien ze mij er uit vliegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar, vet cool man![]()
En er zullen vast wel mensen zijn die gaan zoeken nu
Al een paar keer aangegeven, maar is niks bijzonders, alleen verdomd onhandig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Medicijnen zijn vaak slecht voor je maag, maar een dokter lijkt me handig.. erge pijnen geven een duidelijk signaal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |