heel soms, maar meestal als ik wakker word spring ik eronderquote:
Ik zou zoeken naar dit pak:quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Top, de mannen doen niet eng tegen me. Het is al weer goed.![]()
Guavesap, waar haal ik dat nou weer vandaan...
Ben ik weer. Brand los, als je wil dan hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, ik wacht wel tot je terug bent anders is het niet leuk
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar dit pak:
[ afbeelding ]
Ain't nobody got time for that.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.
Stumpersquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
De stumpers die hier zitten hebben tijd in overvloed.
LOLquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woondequote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Zo klopt het helemaal niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woonde
Ik zal zo eens eens een dorp verderop checken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.
Volgens mij heeft hij Roshe ID's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:43 schreef cocakoala het volgende:
Iemand een plaatje/naam van schoenen van Gio?ben benieuwd.. hoor ze er steeds over praten maar ze zijn nooit in beeld
oooh noo u didn'tquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:50 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Shit die heb ik zelf ook net besteld![]()
Thanks iig!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:53 schreef isax het volgende:
Ik zit te eten in een bomvolle trein.
Minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |