ik loop nog in mijn bed te hangen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, ik ben al even terug uit school ook.
Waar moet je heen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik loop nog in mijn bed te hangen.
maar moet zometeen echt gaan
Oh dat is wel leuk en je eigen verjaardag natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
paps en mams
shit regelen voor mamas 65e verjaardag.
En volgens mij ben je dan een nakomertjequote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
paps en mams
shit regelen voor mamas 65e verjaardag.
ik ben niet zo van de feestjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk en je eigen verjaardag natuurlijk![]()
Want dat is morgen, oftewel vanavond om 12 uur![]()
mijn broer en ik zijn een wonder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij ben je dan een nakomertje
Ik ook niet maar je zorgt maar dat je dan weer in de SC bent, dan kennen we weer een feestje vieren hier, nu met een echte redenquote:
haha we zijn bijde ivf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is toch leuk juist
![]()
Je broer ken ik niet maar ik vind jou zoiezo wel een wondertje hoor
Echt waar, vet cool manquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:38 schreef isax het volgende:
[..]
haha we zijn bijde ivf.
allebij een van de eerste![]()
wat een gedoe, er is een hele docu over mij. wie hem vind krijgt 10 euro.
zien ze mij er uit vliegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar, vet cool man![]()
En er zullen vast wel mensen zijn die gaan zoeken nu
Al een paar keer aangegeven, maar is niks bijzonders, alleen verdomd onhandig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Medicijnen zijn vaak slecht voor je maag, maar een dokter lijkt me handig.. erge pijnen geven een duidelijk signaal af.
ze moet billy en ruud beuken niet die zakquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
En wat een streams nu![]()
Boze laura boze billy boze ruud![]()
![]()
Oh jaaaaquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:42 schreef isax het volgende:
[..]
ze moet billy en ruud beuken niet die zak
klopt, maar als ik het zelf maak noem ik het verse friet, als ik het eet is het patat.quote:
MELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Kunnen ze wel je blote billen zien
![]()
Wat vind jij nou van het kontneuken in een B&B bed, wat is jouw ervaring daarmee?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
MELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dude ik neem t voor je op in de cos ga is terugquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van het kontneuken in een B&B bed, wat is jouw ervaring daarmee?
ik was een baby viespeuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
MELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar was Ga dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
dude ik neem t voor je op in de cos ga is terug
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow kut zei toch dat ik niet terug leeschtquote:
Foeiquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow kut zei toch dat ik niet terug leescht
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow kut zei toch dat ik niet terug leescht
uhm maak niet uit, als t maar past in het totaal plaatje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:54 schreef isax het volgende:
[..]
en wat voor billen vind je het leukste?
welke heb jij?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
uhm maak niet uit, als t maar past in het totaal plaatje.![]()
[ afbeelding ] alleen de wave is niet echt iets vind ik dan flat en bone ook nie echt nie
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
uhm maak niet uit, als t maar past in het totaal plaatje.![]()
[ afbeelding ] alleen de wave is niet echt iets vind ik dan flat en bone ook nie echt nie
ik heb wel bolle billetjesquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb wel bolle billetjesgeen grote
ff wassen man kom op je kan hetquote:
heel soms, maar meestal als ik wakker word spring ik eronderquote:
Ik zou zoeken naar dit pak:quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Top, de mannen doen niet eng tegen me. Het is al weer goed.![]()
Guavesap, waar haal ik dat nou weer vandaan...
Ben ik weer. Brand los, als je wil dan hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, ik wacht wel tot je terug bent anders is het niet leuk
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar dit pak:
[ afbeelding ]
Ain't nobody got time for that.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.
Stumpersquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
De stumpers die hier zitten hebben tijd in overvloed.
LOLquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woondequote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Zo klopt het helemaal niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woonde
Ik zal zo eens eens een dorp verderop checken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.
Volgens mij heeft hij Roshe ID's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:43 schreef cocakoala het volgende:
Iemand een plaatje/naam van schoenen van Gio?ben benieuwd.. hoor ze er steeds over praten maar ze zijn nooit in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |