heel soms, maar meestal als ik wakker word spring ik eronderquote:
Ik zou zoeken naar dit pak:quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Top, de mannen doen niet eng tegen me. Het is al weer goed.![]()
Guavesap, waar haal ik dat nou weer vandaan...
Ben ik weer. Brand los, als je wil dan hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, ik wacht wel tot je terug bent anders is het niet leuk
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar dit pak:
[ afbeelding ]
Ain't nobody got time for that.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even vers in de blender is een betere optie in deze casus.
Stumpersquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
De stumpers die hier zitten hebben tijd in overvloed.
LOLquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woondequote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze stumper zit in een dorpje. Guave much?
Zo klopt het helemaal niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zit Deze daar ? ik dacht dat Deze in de de stad woonde
Ik zal zo eens eens een dorp verderop checken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal hebben ze wel Maaza-sappen bij de supermarkt, maar kan het mis hebben.
Volgens mij heeft hij Roshe ID's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:43 schreef cocakoala het volgende:
Iemand een plaatje/naam van schoenen van Gio?ben benieuwd.. hoor ze er steeds over praten maar ze zijn nooit in beeld
oooh noo u didn'tquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:50 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Shit die heb ik zelf ook net besteld![]()
Thanks iig!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:53 schreef isax het volgende:
Ik zit te eten in een bomvolle trein.
Minder leuk.
Dat wel geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zijn de treinen inmiddels weer schoon of niet
Ik smeer juist bewust veel vet in het haarquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
ik douche zeker 2 keer per week. snel vet haar maar gelukkig niet meer zo erg als toen het nog langer was.
zit je in je eigen vuil te baden, en ik neem aan dat je in bad plastquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom? Dan was ik er alle verzorgende rotzooi af.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik smeer juist bewust veel vet in het haar
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch afquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom dat? Nat + zeep = nat + zeep toch.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
zit je in je eigen vuil te baden, en ik neem aan dat je in bad plast
Als je zeep gebruikt zeker anders krijg je een schimmelinfectie als je pech hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch af
Jah, altijd even afspoelen na een bad. Zo goor anders! *ril*quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch af
Mijn bad is Amsterdam is denk ik 1 meter lang. Mijn bad bij mijn ouders is gigaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben al tien jaar niet meer in een bad geweest denk ik. Ik ben met m'n 1.85 niet eens superlang, maar ik steek er wel altijd aan twee kanten uit, en dat is koud
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint enquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint en
deze [ afbeelding ]
Was tof todat dat ding de geest gaf en ik in het donker zat
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint en
deze [ afbeelding ]
Was wel cool hoor.quote:
eh wat is het dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
deze [ afbeelding ]
Nee laat maar iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.
Dacht laat ik het proberen maar dacht ook aan waar het allemaal kon gaan zitten dus niet gedaan
Ja absoluut ik ben gek op lampenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.
Dacht laat ik het proberen maar dacht ook aan waar het allemaal kon gaan zitten dus niet gedaan
Meer vies, zoals potjes groene slijm.quote:
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooitquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Hoor je wel vaker, mensen met een bad gaan er bijna nooit in en mensen die het willen hebben er geen 1, tot ze er 1 hebben en dan gaan ze ook bijna nooit erin
Ja gadver, bleef ook aan je handen plakkenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gadver, bleef ook aan je handen plakken
Jij moet een rijke stinkerd zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooit
Ik zou hetzelfde hebben denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooit
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Hoor je wel vaker, mensen met een bad gaan er bijna nooit in en mensen die het willen hebben er geen 1, tot ze er 1 hebben en dan gaan ze ook bijna nooit erin
Voor de extra kick ofzo misschienquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:25 schreef isax het volgende:
In mijn rode bloed sinaasappel drankje zit paprika extract. Ik snap niet goed waarom.
Ik ben ook te lang om lekker in een normaal bad te liggen en inderdaad dat vullen duurt zo lang en daarna alles weer opruimen en schoonmakenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.
Ja nou tijden zijn veranderd. En ik verdien nu niet zo veel meer, ik heb mazzel gehad toen ik destijds kocht hier. Nieuwbouw en permie a. Ik heb een enorm lage hypotheek. Gelukkig want ik ben mijn "goeie" baan een paar geleden kwijt geraakt na 23 jaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef isax het volgende:
[..]
Jij moet een rijke stinkerd zijn
Huis kopen bij het Vondel en dan ook nog een bad er in pleuren.
Antislipmatje erinquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.
Voetenbankje in het einde leggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:30 schreef isax het volgende:
Ik heb 5 flesjes bier in mijn tas. Mama gaat mee proeven
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:30 schreef isax het volgende:
Ik heb 5 flesjes bier in mijn tas. Mama gaat mee proeven
Ik was aan het antwoorden en toen deed mijn browser even raar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou tijden zijn veranderd. En ik verdien nu niet zo veel meer, ik heb mazzel gehad toen ik destijds kocht hier. Nieuwbouw en permie a. Ik heb een enorm lage hypotheek. Gelukkig want ik ben mijn "goeie" baan een paar geleden kwijt geraakt na 23 jaarIk heb gelukkig een prima regeling gekregen maar het valt soms niet mee, daarom werk ik nu ik de bouw en verwijder behang
Hebben een lage water rekeningquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Jian het volgende:
Mensen die niet minstens 5 x in de week in bad gaan ..
Ik laat het warme water ook altijd gewoon doorlopen als ik er in lig, blijft ie lekker warm. Oprotten met die groenenquote:
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was aan het antwoorden en toen deed mijn browser even raar.
Mijn ouders hebben ook zoiets mee gemaakt
Huis is niet te verkopen omdat er dan teveel verlies word geleden.
Ik hoop dat je snel iets vind wat beter je ding is als behang verwijderen want daar zou ik zelfs zuur van worden
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.
Ik hoef niet na te denken dat bevalt me echt goed
En weet je Heks ik ben met twee dagen per week al tevreden ik verdien daar goed geld mee. Hoe luxe kan je het hebben zonder stres.quote:
Hoezo alleen behang krabben dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.
Ja klopt. Stom he?quote:
juist! en betrapt, nep-kapitalistquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
Niks mis mee, je werkt om te leven hè en niet andersom ...
nope ik ben ook totaal niet duurzaam en groenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten hoor
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En zoals Soury zegt, dat je bijna niet hoeft na te denken erbij is ook vet handigquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef isax het volgende:
[..]
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijk
Ik zie het al helemaal voor me swingend op echte bouwvak muziek dat behang eraf rukken
Best therapeutisch
Nee ik ontruim ook wel eens een woning, dat is ook leuk ;-) je komt wel eens wat tegen. Is in opdracht van woningbouw. Er word gesloopt gejekkerd (das wat minder) De hele woning wordt gestript dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dat echt een behangkrab bedrijf dan?
Oei dan kom je ook wel eens vervuilde huizen tegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ontruim ook wel eens een woning, dat is ook leuk ;-) je komt wel eens wat tegen. Is in opdracht van woningbouw. Er word gesloopt gejekkerd (das wat minder) De hele woning wordt gestript dus.
En ja ik ben de behang engineer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |