Wat betekent dat?quote:
Maar hij heeft er toch minimaal vier nodig?quote:
Tot halverwege de derde set een beetje saai. Toen ging Gulbis beter spelen en won de derde set. Vervolgens brak Djokovic meteen aan het begin van de derde en nu heeft Gulbis teruggebroken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kom er net in, hoe is de wedstrijd?
Waarom?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:26 schreef Norrage het volgende:
Djokovic zie ik het nog wel volledig weggeven de hele pot. [...]
Niet zo overdrijven. Niks aan de hand nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef Norrage het volgende:
Heb Djoko heeeel lang geen racket meer zien kapot slaan. Hij voelt dat hij het volledig aan het weggeven is....
Volgens mij staat hij nog altijd 2-1 in sets voor en is er niks aan de hand in de vierde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef Norrage het volgende:
Heb Djoko heeeel lang geen racket meer zien kapot slaan. Hij voelt dat hij het volledig aan het weggeven is....
Hier overdrijf ik toch niks? Djoko merkt gewoon dat het een hele belangrijke fase in de wedstrijd is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. Niks aan de hand nog.
Maar je zegt dat Djokovic voelt dat hij het "volledig aan het weggeven is".quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hier overdrijf ik toch niks? Djoko merkt gewoon dat het een hele belangrijke fase in de wedstrijd is.
Ja. Wat is daar mis mee? Ik zeg niet dat hij het "volledig aan het weggeven is". Ik zeg dat hij dat voelt, en moet oppassen dat ie dat niet doet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je zegt dat Djokovic voelt dat hij het "volledig aan het weggeven is".
Ik denk niet dat hij dat voelt. Hij baalt alleen even.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Wat is daar mis mee? Ik zeg niet dat hij het "volledig aan het weggeven is". Ik zeg dat hij dat voelt, en moet oppassen dat ie dat niet doet.
Ik vind het bijzonder dat hij een racket kapot slaat, dat heb ik hem denk ik al minstens 5 jaar niet zien doen. Hij voelt dat Gulbis enorm gevaarlijk is, en hij raakt daardoor extra gefrustreerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat voelt. Hij baalt alleen even.
Ik heb hem dat vorig jaar nog zien doen, weet alleen niet meer waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat hij een racket kapot slaat, dat heb ik hem denk ik al minstens 5 jaar niet zien doen. Hij voelt dat Gulbis enorm gevaarlijk is, en hij raakt daardoor extra gefrustreerd.
Nja, ik vind het zelf altijd wel wat hebben. Geeft een voldaan gevoel als mijn sokken na een gravelwedstrijd oranje zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:32 schreef suus21 het volgende:
Waarom hebben federer en djoko altijd nog witte sokken op gravel....die sokken en schoenen van gulbis zijn zo wat bruin.
Inderdaad de manier waarop hij slaat en loopt. Zo energieloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:34 schreef Norrage het volgende:
Er is echt wat aan de hand met Djoko hoor. Raar.
Ja precies.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:35 schreef suus21 het volgende:
Djoko in deze vorm wint niet van nadal maar tegen hem zal zijn niveau wel stijgen.
Tegenwoordig slaat niemand meer zo'n bal langs de lijn, altijd een tegendrop Zzzquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja precies.
Wat een zakke bal weer van Djokovic na die korte bal.
Ja, die van Nadal zijn vaak nog wel aardig, al vind ik ook die vaak nog te diep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:37 schreef suus21 het volgende:
[..]
Tegenwoordig slaat niemand meer zo'n bal langs de lijn, altijd een tegendrop Zzz
prima keus toch?quote:
Wat denk je dat de NOS zou hebben gedaan als het niet te zien was op Eurosport en Sporza?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
prima keus toch?
Roland Garros is op twee andere zenders te zien, hockey nergens.
Gewoon op TV West of een stream.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
prima keus toch?
Roland Garros is op twee andere zenders te zien, hockey nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |