Mooi toch.. hoop toch op een set voor gulbisquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is al de derde supersimpele bal die Djokovic mist.
Ik had gehoord dat hij vóór RG al een principe-overeenkomst had met iemand, en dat hij na RG (en nadat de details zouden zijn besproken) die persoon bekend zou maken. Het kan ook zijn dat dit maar een gerucht is.quote:
Mee eens. Ook tegen Cilic werd hij wat mij betreft niet getest. Ik vind dat je niet getest wordt als een partij NID is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef suus21 het volgende:
Dat een set close is, omdat de een als een dolle serveert, wil niet zeggen dat je getest bent. Logisch dat hij raonic niet twee keer per set breekt. Zijn eigen games won hij ook gemakkelijk.
Never in doubt.quote:
Tegen Raonic kreeg hij een breakpoint tegen en wist hij ternauwernood zijn service te behouden die eerste set. Hij speeelde sowieso erg onzeker in het begin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef suus21 het volgende:
Dat een set close is, omdat de een als een dolle serveert, wil niet zeggen dat je getest bent. Logisch dat hij raonic niet twee keer per set breekt. Zijn eigen games won hij ook gemakkelijk.
Inderdaad. En bij Rafa zijn de schaarse goede spelers allemaal vroeg uitgeschakeld geraakt, muv Ferrerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:04 schreef stefan92 het volgende:
De loting van Djokovic was tot de halve finale juist haast niet moeilijker te maken. Murray was wel veel lastiger geweest.
Ik had al over 3.5 setsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die op Gulbis gaan wedden? Zijn odds zijn 19. Lijkt me niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |