Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
5 sets aangespannen mannenspieren en bezwete bovenlijven
Bij Rafa is dat nooit een beslissende factor...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Djokovic de derde set ook simpeltjes wint en Murray dwingt Nadal tot 5 sets (denk ik niet maar toch) dan kan dat wel eens de beslissende factor zijn zondag.
In elk geval één keer volgens mij. Toen hij in vier uur en een minuut van Moya won en de dag erna maar één game won van Youzhny.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Rafa is dat nooit een beslissende factor...
Ik verwacht een lange partij ik schat de kansen fifty fifty in, al hoop ik dat djoko nog niet zijn Slam binnenhaalt..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn. En als ook de finale dan nog tegenvalt is het helemaal jammer. Wat verwacht jij van een eventuele Nadal-Djokovicfinale?
Rafa speelde ooit op zaterdag een zware vijfsetter tegen Verdasco in de halve finale Aussie Open.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Djokovic de derde set ook simpeltjes wint en Murray dwingt Nadal tot 5 sets (denk ik niet maar toch) dan kan dat wel eens de beslissende factor zijn zondag.
Dat hoop ik ook. En als Djokovic wint, hoop ik dat Federer Wimbledon wint en Nadal de US Open.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:31 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik verwacht een lange partij ik schat de kansen fifty fifty in, al hoop ik dat djoko nog niet zijn Slam binnenhaalt..
Ik hoop dat wawrinka nog iets gaat doen...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. En als Djokovic wint, hoop ik dat Federer Wimbledon wint en Nadal de US Open.
Ja, mee eens. Er wordt - net als bij alle andere GS'en - gezegd dat Nadal zo'n makkelijke loting heeft. Het zal allemaal wel, maar hij moet wel tegen de nummer 5 en de nummer 8 van de wereld. Djokovic heeft alleen de nummer 9 gehad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef suus21 het volgende:
Al vind ik dat nadal het meeste getest is tegen ferrer, djoko heeft een droom draw t/m deze ronde, halve finale tegen een debutant.
en roowwwwbinquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik hoop dat wawrinka nog iets gaat doen...
loting en daadwerkelijke tegenstanders kunnen ook nogal eens heel verschillend zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Er wordt - net als bij alle andere GS'en - gezegd dat Nadal zo'n makkelijke loting heeft. Het zal allemaal wel, maar hij moet wel tegen de nummer 5 en de nummer 8 van de wereld. Djokovic heeft alleen de nummer 9 gehad.
Wel joh. Madrid 2009 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Rafa is dat nooit een beslissende factor...
Wawrinka moet Federer's Daviscupoverwinning veilig stellen jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik hoop dat wawrinka nog iets gaat doen...
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:38 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
loting en daadwerkelijke tegenstanders kunnen ook nogal eens heel verschillend zijn
Nee. Wie wel, afgezien van Nadal, zou je kunnen zeggen. Ferrer misschien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:42 schreef suus21 het volgende:
Tot nu toe is djoko niet getest, raonic op gravel is natuurlijk geen enkel gevaar voor djoko.
Ja, samen met de partijen van Djokovic tegen Murray.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef suus21 het volgende:
Deze partij behoort tot de vreselijkste partijen ooit Zzz
Het is ook treurig gesteld met het mannentennis, de subtop is zoveel zwakker geworden de afgelopen tien jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Wie wel, afgezien van Nadal, zou je kunnen zeggen. Ferrer misschien.
Ga buiten spelen dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef suus21 het volgende:
Deze partij behoort tot de vreselijkste partijen ooit Zzz
Heeft ie al iemand gevonden dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:45 schreef 1239758715981 het volgende:
Wanneer maakt Murray zijn nieuwe coach bekend? Zou mooi zijn als hij dat tijdens een changeover van de volgende wedstrijd doet.
Mwah, wel degelijk. De eerste set tegen Raonic was wel heel close en 2 weken terug had Raonic eigenlijk van Djoko moeten winnen. Djoko is in ieder geval meer getest, vooral door Cilic, dan dat Rafa getest is. Laten we hopen dat Murray nog wat doet, maar ik vrees dat hij al veels te opgebrand is tegen Rafa.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:42 schreef suus21 het volgende:
Tot nu toe is djoko niet getest, raonic op gravel is natuurlijk geen enkel gevaar voor djoko.
Mooi toch.. hoop toch op een set voor gulbisquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is al de derde supersimpele bal die Djokovic mist.
Ik had gehoord dat hij vóór RG al een principe-overeenkomst had met iemand, en dat hij na RG (en nadat de details zouden zijn besproken) die persoon bekend zou maken. Het kan ook zijn dat dit maar een gerucht is.quote:
Mee eens. Ook tegen Cilic werd hij wat mij betreft niet getest. Ik vind dat je niet getest wordt als een partij NID is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef suus21 het volgende:
Dat een set close is, omdat de een als een dolle serveert, wil niet zeggen dat je getest bent. Logisch dat hij raonic niet twee keer per set breekt. Zijn eigen games won hij ook gemakkelijk.
Never in doubt.quote:
Tegen Raonic kreeg hij een breakpoint tegen en wist hij ternauwernood zijn service te behouden die eerste set. Hij speeelde sowieso erg onzeker in het begin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef suus21 het volgende:
Dat een set close is, omdat de een als een dolle serveert, wil niet zeggen dat je getest bent. Logisch dat hij raonic niet twee keer per set breekt. Zijn eigen games won hij ook gemakkelijk.
Inderdaad. En bij Rafa zijn de schaarse goede spelers allemaal vroeg uitgeschakeld geraakt, muv Ferrerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:04 schreef stefan92 het volgende:
De loting van Djokovic was tot de halve finale juist haast niet moeilijker te maken. Murray was wel veel lastiger geweest.
Ik had al over 3.5 setsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die op Gulbis gaan wedden? Zijn odds zijn 19. Lijkt me niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |