Weet je waar dat een indicatie van kan zijn?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je waar dat een indicatie van kan zijn?
Muguruza speelt ook al zo ja. Leuke frisse spelersquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ik vind Bouchard en Muguruza beiden cool.
[..]
Ja, wat een held.The Kansas Cannonball.
![]()
quote:
Ja, inderdaad. Van Bouchard was ik zelfs nog meer onder de indruk dan van Muguruza. Dat prachtige links-rechtsspel van haar en die power en dat tempo. De mooiste bal vond ik die prachtige backhand langs de lijn waar ze uit balans was en die Sharapova volgens mij niet (terug)verwachtte.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Muguruza speelt ook al zo ja. Leuke frisse spelers
Wat vind je er lelijk aan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Rosario het volgende:
Bouchard heeft wel verschrikkelijk lelijk voetenwerk op gravel hoor.
Vind het wel terecht. Geef Murray echt maximaal 1 set, maar zelfs dat gaat lastig worden. Ben totaal niet onder de indruk van Murray behalve zijn lopen, maar dat doet Nadal sowieso beter en denk dat die hem gewoon compleet uitput.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Nadals backodds tegen Murray morgen zijn 1.16. Dat vind ik echt extreem laag. Ik zou zeggen dat ze 1.58 ofzo moeten zijn (wat waarschijnlijk niet klopt, omdat die odds ongetwijfeld reëel zijn). Waarom zijn ze zo enorm laag?
Djokovic nog steeds favoriet om te winnen. Wat moet Nadal doen om favoriet te worden?
Nadal is 60+ - 1 op RG en heeft Murray de afgelopen 4 keer op GS verslagen en heeft Murray altijd op gravel verslagen en had geen vijf sets nodig om Monfils te verslaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Nadals backodds tegen Murray morgen zijn 1.16. Dat vind ik echt extreem laag. Ik zou zeggen dat ze 1.58 ofzo moeten zijn (wat waarschijnlijk niet klopt, omdat die odds ongetwijfeld reëel zijn). Waarom zijn ze zo enorm laag?
Djokovic nog steeds favoriet om te winnen. Wat moet Nadal doen om favoriet te worden?
Ik hoop het inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Vind het wel terecht. Geef Murray echt maximaal 1 set, maar zelfs dat gaat lastig worden. Ben totaal niet onder de indruk van Murray behalve zijn lopen, maar dat doet Nadal sowieso beter en denk dat die hem gewoon compleet uitput.
2.02 voor Djokovic en 2.34 voor Nadal. In de situatie die je noemt zou Nadal - misschien - heel licht favoriet worden (misschien 1.98 tegen 2.02).quote:Over dat andere. Denk dat als Nadal makkelijk wint en Djokovic een 5 setter speelt, Nadal misschien licht favoriet is. Weet niet hoe de odds nu precies zijn.
Zit wat in. Vind het alleen indie zin gek dat hij geen favoriet is tegen Djokovic dat Djokovic nog nooit in een best-of-fivepartij van Nadal heeft gewonnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal is 60+ - 1 op RG en heeft Murray de afgelopen 4 keer op GS verslagen en heeft Murray altijd op gravel verslagen en had geen vijf sets nodig om Monfils te verslaan.
Ja, inderdaad. Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook een beetje als een verzuchting, zo van 'Wat moet hij in 's hemelsnaam doen om favoriet te worden?' Tegen Ferrer was hij behoorlijk overtuigend, al was Ferrer vanaf het einde van set 2 niets meer waard.quote:Favoriet bij de bookies: Murray overtuigend verslaan terwijl Djokovic meer moeite heeft met Gulbis. Of in de finale een voorsprong in sets verzamelen. Of Djokovic kan natuurlijk van Gulbis verliezen.
heel simpel hij moet goed spelen tegen murray en hem verslaan in straightsquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar zie ook het einde van mijn vorige post. Het is meer dat k zoiets heb van wat moet die jongen allemaal bewijzen. Hij heeft het toernooi al acht keer gewonnen, heeft nog nooit een vijfsetter op gravel verloren, en heeft iedereen overtuigend verslagen; het enige wat niet overtuigend was was de eerste set tegen Ferrer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heel simpel hij moet goed spelen tegen murray en hem verslaan in straights
Nou ja, hij werd verslagen door Almagro en Ferrer, had door Nishikori geveegd moeten worden als die niet van glas was en verloor van Djokovic. Terwijl Djokovic Rome won na IW+Miami gepakt te hebben in alleen in MC verloor van Federer met een twijfelachtige pols.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar zie ook het einde van mijn vorige post. Het is meer dat k zoiets heb van wat moet die jongen allemaal bewijzen. Hij heeft het toernooi al acht keer gewonnen, heeft nog nooit een vijfsetter op gravel verloren, en heeft iedereen overtuigend verslagen; het enige wat niet overtuigend was was de eerste set tegen Ferrer.
Ja, dat is zo. En ik vond hem in al die toernooien verre van indrukwekkend. Maar nu lijkt hij weer goed te spelen. Wel interessant hoe veel variabelen er mee spelen bij die odds.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nou ja, hij werd verslagen door Almagro en Ferrer, had door Nishikori geveegd moeten worden als die niet van glas was en verloor van Djokovic. Terwijl Djokovic Rome won na IW+Miami gepakt te hebben in alleen in MC verloor van Federer met een twijfelachtige pols.
[...]
Sterker nog, ik verwacht dat Halep gewoon gaat winnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar knap gedaan Halep. Gaat Sharapova het nog knap lastig maken!
En Eurosport. Misschien valt de NOS er halverwege de tweede set in.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ze staan op de baan, de NOS is er nog niet bij. Gelukkig hebben we Sporza.
Nee, als hij aanlegt voor die forehand, heb ik altijd het idee dat hij een bekende in het publiek ziet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Die forehand van Gulbis, daar kun je ook maar niet aan wennen he?
Niemand dwingt je om te kijken, zeurpietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom kijk ik hiernaar in plaats van te genieten van het mooie weer.
Ik beklaag me over het niveau van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:51 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om te kijken, zeurpiet
Vreselijk saai inderdaad. Alleen ik had me er wel iets van voorggesteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:18 schreef suus21 het volgende:
Wat een saaie partij, had ook niks anders verwacht..
Ik voorspelde al een veegpartij voor djoko.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreselijk saai inderdaad. Alleen ik had me er wel iets van voorggesteld.
Ik ook niet maar hij hoeft het ook niet te zijn. Dit kan hij op 70% spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:22 schreef suus21 het volgende:
Ik vind djoko momenteel echt niet onwijs goed zoals iedereen hier beweert.
Knap, ik dacht dat het spannend zou worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:23 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik voorspelde al een veegpartij voor djoko.
Helaas is dit het geval. Murray vs nadal wordt vast veel beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hij hoeft het ook niet te zijn. Dit kan hij op 70% spelen.
Dat zou wel jammer zijn. En als ook de finale dan nog tegenvalt is het helemaal jammer. Wat verwacht jij van een eventuele Nadal-Djokovicfinale?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
Helaas is dit het geval. Murray vs nadal wordt vast veel beter.
5 sets aangespannen mannenspieren en bezwete bovenlijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn. En als ook de finale dan nog tegenvalt is het helemaal jammer. Wat verwacht jij van een eventuele Nadal-Djokovicfinale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |