Nee, als hij aanlegt voor die forehand, heb ik altijd het idee dat hij een bekende in het publiek ziet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Die forehand van Gulbis, daar kun je ook maar niet aan wennen he?
Niemand dwingt je om te kijken, zeurpietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom kijk ik hiernaar in plaats van te genieten van het mooie weer.
Ik beklaag me over het niveau van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:51 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om te kijken, zeurpiet
Vreselijk saai inderdaad. Alleen ik had me er wel iets van voorggesteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:18 schreef suus21 het volgende:
Wat een saaie partij, had ook niks anders verwacht..
Ik voorspelde al een veegpartij voor djoko.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreselijk saai inderdaad. Alleen ik had me er wel iets van voorggesteld.
Ik ook niet maar hij hoeft het ook niet te zijn. Dit kan hij op 70% spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:22 schreef suus21 het volgende:
Ik vind djoko momenteel echt niet onwijs goed zoals iedereen hier beweert.
Knap, ik dacht dat het spannend zou worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:23 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik voorspelde al een veegpartij voor djoko.
Helaas is dit het geval. Murray vs nadal wordt vast veel beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hij hoeft het ook niet te zijn. Dit kan hij op 70% spelen.
Dat zou wel jammer zijn. En als ook de finale dan nog tegenvalt is het helemaal jammer. Wat verwacht jij van een eventuele Nadal-Djokovicfinale?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
Helaas is dit het geval. Murray vs nadal wordt vast veel beter.
5 sets aangespannen mannenspieren en bezwete bovenlijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn. En als ook de finale dan nog tegenvalt is het helemaal jammer. Wat verwacht jij van een eventuele Nadal-Djokovicfinale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |