Ik geloof u niet. Je bent aan het trollen. Vind je het leuk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan doen, ik wil me ook voortplanten. Waarom doen vrouwen zo moeilijk en moet ik me zoveel moeite doen. Waarom gaat niet alles zoals het verteld wordt.
Wat word je dan vertelt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Dertienindozijn het volgende:
Waarom gaat niet alles zoals het verteld wordt.
Boeken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Dertienindozijn het volgende:
Alles wordt zo mooi voorgesteld in boeken, maar de realiteit is dat je me raar vind. Nu durf ik al helemaal niemand meer aan te spreken.
Dat alles goed loopt, nou dat loopt duidelijk niet goed hier. Op tv lukt alles.quote:
Tv = nepquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Dat alles goed loopt, nou dat loopt duidelijk niet goed hier. Op tv lukt alles.
Je moet je eigen ervaring opdoenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja of op tv, daar lukt alles.
Nee tegenover iemand staan en dan maar gelijk je lul in haar duwen werkt goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Dertienindozijn het volgende:
Dat stotteren is eigelijk helemaal geen probleem. Ik vraag me namelijk af of praten wel nodig is, ik heb eigelijk weinig te melden aan vrouwen en vrouwen begrijpen ook wel waar het om gaat. Maar moet ik dan voor een vrouw gaan staan en dan net zo lang wachten dat zij iets zegt? Hoe pak je zoiets aan?
Je begint met "hallo" nadien geef je bv. een complimentje zoals "je ziet er goed uit"quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Dertienindozijn het volgende:
Dat stotteren is eigelijk helemaal geen probleem. Ik vraag me namelijk af of praten wel nodig is, ik heb eigelijk weinig te melden aan vrouwen en vrouwen begrijpen ook wel waar het om gaat. Maar moet ik dan voor een vrouw gaan staan en dan net zo lang wachten dat zij iets zegt? Hoe pak je zoiets aan?
Ik zeg tegen iedereen waarmee ik werk altijd "hallo", maar om nou te zeggen dat ze er goed uit ziet, komt zo slijmerig over. Of niet? Lijkt me echt moeilijk om zo'n zin er spontaan uit te krijgen, zonder dat het geacteerd klinkt. Maar ik kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Je begint met "hallo" nadien geef je bv. een complimentje zoals "je ziet er goed uit"![]()
Nadien probeer je zo veel mogelijk interesse te tonen in wat ze zegt.
Euh je kan van alles zeggen na "hallo" dat was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ik zeg tegen iedereen waarmee ik werk altijd "hallo", maar om nou te zeggen dat ze er goed uit ziet, komt zo slijmerig over. Of niet? Lijkt me echt moeilijk om zo'n zin er spontaan uit te krijgen, zonder dat het geacteerd klinkt. Maar ik kan het altijd proberen.
Eens, moet spontaan gebeuren, niet geforceerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Direct met complimentjes beginnen terwijl je een antisociale creep bent, maar je niet minder eng.
Waar staat dat ik een antisociale creep ben, heb je daar bewijs voor? Ik ben heel sociaal in projectwerk, dat blijkt ook altijd uit evaluaties. Ik lig altijd goed in de groep, zeggen ze. Ja dat zeggen ook vrouwen over me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Direct met complimentjes beginnen terwijl je een antisociale creep bent, maar je niet minder eng.
duh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, moet spontaan gebeuren, niet geforceerd.
Zorg nu maar dat men zegt dat je ook sociaal bent buiten je studie om!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Waar staat dat ik een antisociale creep ben, heb je daar bewijs voor? Ik ben heel sociaal in projectwerk, dat blijkt ook altijd uit evaluaties. Ik lig altijd goed in de groep, zeggen ze. Ja dat zeggen ook vrouwen over me.
Heb je ooit eigenlijk een vriendin gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Waar staat dat ik een antisociale creep ben, heb je daar bewijs voor? Ik ben heel sociaal in projectwerk, dat blijkt ook altijd uit evaluaties. Ik lig altijd goed in de groep, zeggen ze. Ja dat zeggen ook vrouwen over me.
Nee, nog nooit gehad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je ooit eigenlijk een vriendin gehadZo ja, hoe heb je haar dan versierd?
Soms is het ook sociaal binnen de studie, soms te sociaal. Zo was er een keer voorgesteld dat we met z'n allen ergens gingen eten. Dus dan bedoel ik buiten werktijd om.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg nu maar dat men zegt dat je ook sociaal bent buiten je studie om!
En dat vind je "te" sociaal?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Soms is het ook sociaal binnen de studie, soms te sociaal. Zo was er een keer voorgesteld dat we met z'n allen ergens gingen eten. Dus dan bedoel ik buiten werktijd om.
Dat verklaart veel.quote:
Hoe weet je dat? Nee ik ben toen inderdaad niet mee geweest, het voorstel werd opeens aangekondigd. Was er totaal niet op voorbereid en ik wilde het liefst wegzakken door de grond. Wist niet meer waar ik naar toe moest kijken. Gelukkig hebben ze het daarna niet meer besproken, of althans niet met mij zover ik weet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat vind je "te" sociaal?
Ben je toen meegeweest? Vast niet.. waaromz ou je dat niet doen?
Maar waar moet ik dat dan doen? Weet echt geen goede plek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat verklaart veel.Mijn advies is, dat je gewoon echt met vrouwen moet durven praten, de eerste keer ga je het misschien raar vinden , maar HOE MEER je het zal doen, hoe makkelijker je zal aanvoelen wat je al dan niet moet doen.
Dus zo sociaal ben je niet. Ooit getest op autisme?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Nee ik ben toen inderdaad niet mee geweest, het voorstel werd opeens aangekondigd. Was er totaal niet op voorbereid en ik wilde het liefst wegzakken door de grond. Wist niet meer waar ik naar toe moest kijken. Gelukkig hebben ze het daarna niet meer besproken, of althans niet met mij zover ik weet.
Dan ben je dus totaal niet sociaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Nee ik ben toen inderdaad niet mee geweest, het voorstel werd opeens aangekondigd. Was er totaal niet op voorbereid en ik wilde het liefst wegzakken door de grond. Wist niet meer waar ik naar toe moest kijken. Gelukkig hebben ze het daarna niet meer besproken, of althans niet met mij zover ik weet.
OVERAL kom je vrouwen tegen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dat dan doen? Weet echt geen goede plek.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Zo, daar is het bewijs.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Was al benieuwd naar wanneer iemand het ging vragen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus zo sociaal ben je niet. Ooit getest op autisme?
Die labels zijn echt onzin. Mijn studiebegeleider heeft dat ook wel eens voorgesteld om te laten testen, maar dat vind ik zieligdoenerij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus zo sociaal ben je niet. Ooit getest op autisme?
Relatief gezien misschien niet, maar die anderen zijn natuurlijk ook wel echt soms te sociaal. Ik bedoel, zomaar gaan eten ergens vind ik echt wel getuigen van overdreven spontaniteit.quote:
Over het algemeen doe ik het niet snel, maar nu moest het toch echt welquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef Gray het volgende:
Was al benieuwd naar wanneer iemand het ging vragen.
Ik zou daar niet zo snel een label opplakken hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Was al benieuwd naar wanneer iemand het ging vragen.
Inderdaad, volgende keer moeten ze het gewoon even een half jaar van tevoren schriftelijk in drievoud aankondigen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Die labels zijn echt onzin. Mijn studiebegeleider heeft dat ook wel eens voorgesteld om te laten testen, maar dat vind ik zieligdoenerij.
[..]
Relatief gezien misschien niet, maar die anderen zijn natuurlijk ook wel echt soms te sociaal. Ik bedoel, zomaar gaan eten ergens vind ik echt wel getuigen van overdreven spontaniteit.
Dat is geen overdreven spontanitiet, dat heet "leven" , gezellig doen, sociaal zijn. Dat is niet iets bijzonders of overdrevenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef Dertienindozijn het volgende:
Relatief gezien misschien niet, maar die anderen zijn natuurlijk ook wel echt soms te sociaal. Ik bedoel, zomaar gaan eten ergens vind ik echt wel getuigen van overdreven spontaniteit.
Als jij verder wilt komen met vrouwen. dan raad ik je het toch echt aan, of in ieder geval met iemand te praten. Want ook je studiebegeleider ziet dus in dat je 'anders' bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef Dertienindozijn het volgende:
Die labels zijn echt onzin. Mijn studiebegeleider heeft dat ook wel eens voorgesteld om te laten testen, maar dat vind ik zieligdoenerij.
Heerlijk vind ik dat, geeft me zo'n rustig gevoel. Vrouwen vinden het niet erg om over wiskunde te praten, het is immers ook hun vakgebied.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef ook_gek het volgende:
Wiskunde geweldig vinden omdat er structuur en duidelijkheid in zit en de uitkomst altijd het zelfde is. Maar het rekensommetje dat je huidige aanpakt niet werkt begrijp je niet
Elke keer over wiskunde praten en nog nooit een vrouw er mee weten te versieren. Uitkomst het zelfde (negatief) dus deze aanpak werkt niet
Zoals ik al eerder zei, je hebt er tot nu toe geen enkel vrouw mee kunnen versieren , daarom moet je het ANDERS aanpakken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat, geeft me zo'n rustig gevoel. Vrouwen vinden het niet erg om over wiskunde te praten, het is immers ook hun vakgebied.
Nee, ken geen normaler persoon dan mezelf. Ik vind anderen altijd een beetje chaotisch, kan dat moeilijk volgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is geen overdreven spontanitiet, dat heet "leven" , gezellig doen, sociaal zijn. Dat is niet iets bijzonders of overdreven
[..]
Als jij verder wilt komen met vrouwen. dan raad ik je het toch echt aan, of in ieder geval met iemand te praten. Want ook je studiebegeleider ziet dus in dat je 'anders' bent.
Vind je dat zelf ook?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nee, ken geen normaler persoon dan mezelf. Ik vind anderen altijd een beetje chaotisch, kan dat moeilijk volgen.
Succes!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Dertienindozijn het volgende:
Nee, ken geen normaler persoon dan mezelf. Ik vind anderen altijd een beetje chaotisch, kan dat moeilijk volgen.
Dat soort labels leidt tot een geschikte behandeling en betere hulp voor mensen om met hun problematiek om te gaan. Hulp kan je best gebruiken, zo te zien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
[..]
Ja het was inderdaad al eerder aangegeven door mijn PhD begeleider, dat het om een langlopend project ging en om elkaar beter te leren kennen je ook iets samen na werktijd kon doen. Alleen dacht ik toen, die anderen wil dat vast ook niet, dus daar zal niemand meer over beginnen. Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, volgende keer moeten ze het gewoon even een half jaar van tevoren schriftelijk in drievoud aankondigen.
Mafkezen tegenwoordig, zomaar iets willen gaan eten.
Nee, jij was de enige van die hele groep die zo reageerde. Dus jouw laatste stelling"ik denk dat iedereen zo zal reageren" klopt niet. Enkel jij dacht zo. De rest vond het een leuk idee en ging ook daadwerkelijk eten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Dertienindozijn het volgende:
Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren
Oei ik zou daardoor niet zwetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad al eerder aangegeven door mijn PhD begeleider, dat het om een langlopend project ging en om elkaar beter te leren kennen je ook iets samen na werktijd kon doen. Alleen dacht ik toen, die anderen wil dat vast ook niet, dus daar zal niemand meer over beginnen. Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren.
Content ben er daar wel mee, alleen schijnt het niet aan te sluiten bij de belevingswereld van anderen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat soort labels leidt tot een geschikte behandeling en betere hulp voor mensen om met hun problematiek om te gaan. Hulp die je best kan gebruiken, zo te zien.
Zomaar ergens eten is heel gewoon en niets overdreven aan. Voor jou misschien, maar dat maakt niet hen, maar jou een vreemde eend in de bijt. De vraag is, ben je daar content mee?
Als je een partner wilt, zal je toch iets moeten doen daaraanquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Content ben er daar wel mee, alleen schijnt het niet aan te sluiten bij de belevingswereld van anderen.
Je kan alleen maar iets bereiken als je iets doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Content ben er daar wel mee, alleen schijnt het niet aan te sluiten bij de belevingswereld van anderen.
Nou als het zo moet, dan misschien maar liever niet. Telkens denk ik alles op te lossen door theorieen en te focussen op voortplanting. Maar telkens komen daar allerlei kleinigheden tussen, waardoor het lijkt alsof ik abnormaal ben. Jullie posts zijn misschien wel nuttig voor me, maar mijn zelfvertrouwen en onzekerheid nemen weer toe.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een partner wilt, zal je toch iets moeten doen daaraan
Dat laatste klopt nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nou als het zo moet, dan misschien maar liever niet. Telkens denk ik alles op te lossen door theorieen en te focussen op voortplanting. Maar telkens komen daar allerlei kleinigheden tussen, waardoor het lijkt alsof ik abnormaal ben. Jullie posts zijn misschien wel nuttig voor me, maar mijn zelfvertrouwen en onzekerheid nemen weer toe.
Juist en hoeveel vrouwen heb je exact versiert? Graag in aantallen vermelden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat, geeft me zo'n rustig gevoel. Vrouwen vinden het niet erg om over wiskunde te praten, het is immers ook hun vakgebied.
Nee, ik zou direct leuke tentjes gaan verzinnen om iets te gaan eten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad al eerder aangegeven door mijn PhD begeleider, dat het om een langlopend project ging en om elkaar beter te leren kennen je ook iets samen na werktijd kon doen. Alleen dacht ik toen, die anderen wil dat vast ook niet, dus daar zal niemand meer over beginnen. Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren.
Geen enkel, dat heeft hij al eerder gezegd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist en hoeveel vrouwen heb je exact versiert? Graag in aantallen vermelden.
Maar dan heb je dus niets nodig. Geen theorieën, geen vrouwen, geen contacten. Je mist niets, want je bent content.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Mooi, einde verhaal dus. Zijn "tactiek" werkt dus niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen enkel, dat heeft hij al eerder gezegd!
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi, einde verhaal dus. Zijn "tactiek" werkt dus niet.
NEXT.
Je beseft je dat er ook gewoon modellen zijn die alleen over intraspecifieke concurrentie gaan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Het Lotka-Volterra model kent twee diferentiaal vergelijkingen, waarvan een de prooi en de ander de jager. Normaal worden de twee vergelijkingen voorbehouden aan interspecifieke competitie, maar van belang voor voortplanting van de mens telt alleen de intraspecfieike competitie. Als we nou ipv prooi en jager de twee differentiaal vergelijkingen gebruiken voor vrouw en man, dan kunnen deze twee vergelijkingen worden gebruikt voor intraspecifieke competitie. Hoe mooi is dat!
Uiteraard moeten dan nog wel de modelparameters worden aangepast, maar ik ga uitzoeken hoe dat moet.
Ja die zijn er ook, maar dergelijke modellen vind ik lastiger om te peilen wat de toepassing is op mensen. Welke modellen of logaritmen had jij in gedachte?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je beseft je dat er ook gewoon modellen zijn die alleen over intraspecifieke concurrentie gaan?
Waarom wil je dat allemaal doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja die zijn er ook, maar dergelijke modellen vind ik lastiger om te peilen wat de toepassing is op mensen. Welke modellen of logaritmen had jij in gedachte?
Heel dat "versierd" gedoe is overschat...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je ooit eigenlijk een vriendin gehadZo ja, hoe heb je haar dan versierd?
Weet niet. Ik probeerde hier alleen maar een beetje stoer te doen alsof ik er verstand van had.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja die zijn er ook, maar dergelijke modellen vind ik lastiger om te peilen wat de toepassing is op mensen. Welke modellen of logaritmen had jij in gedachte?
Scoort hoog op neurotisme, deze forumgebruiker (user is zo ruk).quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
User is alles behalve normaal, inderdaad. Of een overtuigende troll.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Scoort hoog op neurotisme, deze forumgebruiker (user is zo ruk).
Serieus man, je hebt 0 empathie om je in te leven en je flipt al als iemand je uit eten vraagt
Nog een wonder dat je niet begeleid woont. Kook je zelf of brengt stipt om 18 uur de bezorgBeer een maaltijd?
Als het een troll is, dan heeft hij wel zijn huiswerk goed gedaan.
Maar goed, zijn eigenschappen zijn zeer goed voor de wiskunde. Zo abstract denkend moet daar wel iets geniaals uit voortkomen, zeker gezien de hoeveelheid tijd hij in zijn wiskunde obsessie steekt.... Het zou me niet verbazen dat het echt is hoor, de wereld bevat merkwaardige figuren....
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hem hier kan helpen, helaas. Hij lijkt "anders". Eerst dacht ik dat hij aan het trollen was, maar in sommige topics, reageert hij "normaal" en in andere weer niet. Het is dan moeilijk om zijn redenering te volgen.quote:
Zou ook oneerlijk zijn om dat niet bij jou te doen en wel bij hem.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat niemand hem hier kan helpen, helaas. Hij lijkt "anders". Eerst dacht ik dat hij aan het trollen was, maar in sommige topics, reageert hij "normaal" en in andere weer niet. Het is dan moeilijk om zijn redenering te volgen.Maar het zou wel jammer zijn -indien hij geen troll is- dat we hem dan "kleineren" door zijn "aparte" denkwijze.
Ach, het is en blijft Fok! hè.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou ook oneerlijk zijn om dat niet bij jou te doen en wel bij hem.
Je moest de PMs eens zien die hij me heeft gestuurd. Geen medelijden met die gozer hebben. Kleineren van anderen (of althans een poging tot) zijn hem ook echt niet vreemd.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat niemand hem hier kan helpen, helaas. Hij lijkt "anders". Eerst dacht ik dat hij aan het trollen was, maar in sommige topics, reageert hij "normaal" en in andere weer niet. Het is dan moeilijk om zijn redenering te volgen.Maar het zou wel jammer zijn -indien hij geen troll is- dat we hem dan "kleineren" door zijn "aparte" denkwijze.
Ok. Duidelijk. Dank je wel voor jouw uitleg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moest de PMs eens zien die hij me heeft gestuurd. Geen medelijden met die gozer hebben. Kleineren van anderen (of althans een poging tot) zijn hem ook echt niet vreemd.
Stalkerig persoon is het. Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk. Dank je wel voor jouw uitleg.
Stalken en bekende user van de reeks...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stalkerig persoon is het. Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam.
Nee die zou dat nooit doen en daar gaat het nu inderdaad goed mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stalken en bekende user van de reeks...
Het is niet Benzin toch? Daar was het goed mee gekomen.
Oh neequote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stalkerig persoon is het. Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam.
Lol. Zelden iemand tegen gekomen die zo in z'n eigen wereldje zit. Maar geloof het gelijkquote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam
Ah leuk om te horen! goooo Benzin!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee die zou dat nooit doen en daar gaat het nu inderdaad goed mee.
En hoe is het bij jou?quote:
Ja ik zie wel eens foto's voorbij komen en dan smelt ik een beetje.quote:
Mehh, blijf het een verwende jankerd vinden.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik zie wel eens foto's voorbij komen en dan smelt ik een beetje.
Hopelijk gaat het op andere vlakken nu ook beter en kan hij zich wat losmaken van zijn ouders.
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goedquote:
Oh ja Cassandra gelooft wel in je.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goed![]()
Enigste waar ik erg van baal is dat ik zo'n passieve klootzak ben en alweer iemand van dit forum heel erg in de steek laat. Mindset van 'ah, komt volgende week wel' helpt niet echt. Sorry Cas
Ik denk niet dat hij blij is met zijn situatie. Meer net als wat hij zegt, leren omgaan met, en dat accepteren. Als je het niet accepteert wordt je alleen maar ongelukkig(er) en schiet je er niets mee op. De eerste stap is gezet, nu de rest nogquote:Op maandag 14 juli 2014 16:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja Cassandra gelooft wel in je.En ze heeft gelijk want jij bent alles behalve een klootzak.
![]()
Maar ok, je bent blij met jouw situatie/fase, dat is het belangrijkste.
Alweer iemand, laat je zoveel mensen in de steek op dit forum?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goed![]()
Enigste waar ik erg van baal is dat ik zo'n passieve klootzak ben en alweer iemand van dit forum heel erg in de steek laat. Mindset van 'ah, komt volgende week wel' helpt niet echt. Sorry Cas
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mehh, blijf het een verwende jankerd vinden.
wij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.
Pfoeh afgunst...quote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.
Ik snap het ook niet.quote:
Jij jankt en zeurt nooit, dat scheelt.quote:
Misschien heeft die vriendin van hem ook wel issues en gaat de relatie straks uit en is hij terug bij af, weet jij veel. Aan je zelfbeeld werk je hopelijk niet alleen voor het 'krijgen' van een vriendin.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Geen ene fuck gedaan om wat aan zn zelfbeeld te doen en hij heeft wel een vriendinnetje uiteindelijk. Met jullie 'je moet eerst van jezelf houden' etc onzin kutclichésHij is het bewijs dat er hier alleen maar onzin geblaat wordt
Ok, doe jouw ding dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Geen ene fuck gedaan om wat aan zn zelfbeeld te doen en hij heeft wel een vriendinnetje uiteindelijk. Met jullie 'je moet eerst van jezelf houden' etc onzin kutclichésHij is het bewijs dat er hier alleen maar onzin geblaat wordt
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Zelfde met richard_prf. Ze moesten wel liegen anders was er niets om zielig over te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snapte bij Benzin nooit waarom hij zo zat te liegen.
Het leek wel pathologisch.
Want?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef richolio het volgende:
Ik voel me toch wel een beetje aangesproken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |