Euuh ok, ja hoor doen.quote:
op wat voor manieren interpreteer jij het dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Euuh ok, ja hoor doen.
En wat wil je trouwens bedoelen met "ik ben met een meisje bezig"?
Ik kan dat op verschillende manieren interpreteren.
Veel manieren, maar ik ken jouw situatie niet, vandaar mijn vraag. Probeer je haar te versieren? Zijn jullie vrienden of "vrienden" etc.?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
op wat voor manieren interpreteer jij het dan?
versierenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Veel manieren, maar ik ken jouw situatie niet, vandaar mijn vraag. Probeer je haar te versieren? Zijn jullie vrienden of "vrienden" etc.?
Geef haar een fles drank met een a4tje waarop regels staan voor een drankspelletje die jullie samen gaan doen volgende weekquote:
Ze is 17.. even wat hersencellen verpestenquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geef haar een fles drank met een a4tje waarop regels staan voor een drankspelletje die jullie samen gaan doen volgende week
Versier haar gewoon tijdens dat feestje, met of zonder cadeau.quote:
Wacht af tot als ze ook reageert of bel haar om wat meer duidelijkheid te krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb weer een leuke uitdaging voor mijzelf gemaakt.
Bezig via de app met diepgang gesprekken en dat het haar leuk lijkt om dat ook face-to-face te doen. Prima, dus ik stel een drankje en/of hapje voor, zegt ze dat ze daarover na gaat denken en sindsdien is het al anderhalve week stil.. En aangezien ik mezelf niet op wil dringen, vrees ik dat het einde oefening is.. Of heb ik ergens nog een kans?
Edit: Ook al een keer gebeld, vond ze leuk zei ze, maar ik belde ongelegen (excuus of niet, weet ik niet.. )
Je wilt haar versieren door een pakket met massageolie enzo te kopen?quote:
Lezen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wilt haar versieren door een pakket met massageolie enzo te kopen?
Gewoon een avond afspreken waarop je haar gaat masseren. Wordt absoluut neuken
jaa ben ik ook van plan. Maar chocolade doet t altijd wel goed toch bij vrouwen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Versier haar gewoon tijdens dat feestje, met of zonder cadeau.
Een massage werkt beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa ben ik ook van plan. Maar chocolade doet t altijd wel goed toch bij vrouwen?
Niet voor alle vrouwen. Als je graag een cadeau brengt op dat feestje dan is het ok hoor, maar belangrijker is hoe je haar gaat trachten te versieren, zelfvertrouwen etc. etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa ben ik ook van plan. Maar chocolade doet t altijd wel goed toch bij vrouwen?
Thanks compli, ga ik dat doen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leuk, Jel!
Ik vind dat een goed idee. Liefst misschien een pakket met niet alleen massageolie maar ook met wat bodylotion, shampoo, dagcrème, oid. Je kan dat bij een schoonheidssalon vinden en zelf kiezen wat hoe je dat pakket in elkaar wil stellen met bijhorend advies. Ze zal blij zijn.
Wellicht weten ze niet dat alle Fokkers 30+ hebben. Ik zou dat even vermelden hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
ik begrijp er echt niets van. meestal als ik in de dancing sta ofzo, zeg ik meestal tegen een leuke dame zo vanne "ik ben juicyhil van fok, de bekende fokker". en dan kijken ze me altijd raar aan en zeggen dat ik een leven moet gaan krijgen.
wat doe ik verkeerd :S?
Ik dacht dat ik met m'n 32 cm een kleintje hadquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht weten ze niet dat alle Fokkers 30+ hebben. Ik zou dat even vermelden hoor
Och, een jaartje geleden mocht het nog. Juist als je 17 bent is het nog allemaal cool.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is 17.. even wat hersencellen verpesten
Dat je mag drinken en alles, betekent nog niet dat je het allemaal moet bevorderen op die leeftijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Och, een jaartje geleden mocht het nog. Juist als je 17 bent is het nog allemaal cool.
Daar heb je volledig gelijk in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je mag drinken en alles, betekent nog niet dat je het allemaal moet bevorderen op die leeftijd
Ik was verstandig en ben pas vanaf mijn 18e (heel af en toe) gaan drinkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Och, een jaartje geleden mocht het nog. Juist als je 17 bent is het nog allemaal cool.
Is het toch ook?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik pas vanaf m'n 20e. Maar dat was meer omdat het niet echt in mijn directe omgeving gebeurde, en ik het ook niet "snapte"
"Een appelsap thuis drinken is toch ook gezellig?"
![]()
![]()
Telefoon gepakt en gebeld, ze nam niet op en voicemail is niet beschikbaar..quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Wacht af tot als ze ook reageert of bel haar om wat meer duidelijkheid te krijgen.
Okido, ze zal jouw gemiste oproep wel merken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Telefoon gepakt en gebeld, ze nam niet op en voicemail is niet beschikbaar..
Dus ik wacht even af of een reactie komt en hoe
Gewoon bellen en zeggen dat je toevallig in de buurt bent en die avond nog ergens afspreken. Werkt vaak best goed.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Telefoon gepakt en gebeld, ze nam niet op en voicemail is niet beschikbaar..
Dus ik wacht even af of een reactie komt en hoe
Hij kon haar niet bereiken, zelfs niet via voicemail.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeggen dat je toevallig in de buurt bent en die avond nog ergens afspreken. Werkt vaak best goed.
Dan probeert ie het maar nog een keer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij kon haar niet bereiken, zelfs niet via voicemail.
Not sure if trollingquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan probeert ie het maar nog een keer.Niet zo snel opgeven.
Truequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan probeert ie het maar nog een keer.Niet zo snel opgeven.
Probleem is dat haar voicemail ook niet beschikbaar is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Not sure if trolling. Voel mij net een stalker als ik voor een tweede keer bel binnen het uur..
Of ze denkt "wow, hij wil wel heel graag contact met me.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Not sure if trolling. Voel mij net een stalker als ik voor een tweede keer bel binnen het uur..
Dat ja, zolang zij niet aangeeft "laat mij met rust", dan kan hij nog moeite doen, alleen mag hij ook niet té veel moeite doen, t moet van beide kanten komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of ze denkt "wow, hij wil wel heel graag contact met me."...
Als ze twee oproepen in een uur al stalkerig vindt, dan kan je de handdoek net zo goed in de ring gooien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat ja, zolang zij niet aangeeft "laat mij met rust", dan kan hij nog moeite doen, alleen mag hij ook niet té veel moeite doen, t moet van beide kanten komen.
Dat is juist het punt, ik weet niet wat ze wel of niet stalkerig vindt..quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ze twee oproepen in een uur al stalkerig vindt, dan kan je de handdoek net zo goed in de ring gooien.
Wat heb je te verliezen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, ik weet niet wat ze wel of niet stalkerig vindt..
Stalkerig is vanaf het moment dat ze aangeeft "rot op, ik wil je niet, laat me met rust".quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, ik weet niet wat ze wel of niet stalkerig vindt..
Niets te verliezen inderdaad. Aan de andere kant mag zij ook moeite doen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen?
Als ze dat al stalkerig vindt, dan heeft ze m.i. gewoon geen interesse in je.
Ja dat wel, ze mag wat meer initiatief tonen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niets te verliezen inderdaad. Aan de andere kant mag zij ook moeite doen..
Misschien wil zij wel dat jij het initiatief neemt en zal zij later moeite doen. Vrouwen zijn vreemde wezens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niets te verliezen inderdaad. Aan de andere kant mag zij ook moeite doen..
Thanks Complicate, duidelijk
Gemiste kans inderdaad. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
Ik voel me momenteel heel erg domZat gisteren bij een leuke meid in de trein, zo'n plek waar je tegenover elkaar zit. Ze begon, toen we Zwolle voorbij waren en de trein bijna leeg was, ineens tegen mij te praten. We hebben gepraat over werk en hobby's, was uiteindelijk een heel leuk gesprek en de tijd vloog voorbij.
Maar je verwacht het natuurlijk al, ik heb haar niet om haar nummer gevraagd en mijn nummer niet gegevenIk heb hier behoorlijk gefaald, ze was naar mijn inziens erg geïnteresseerd in me, ze maakte ook nog kenbaar dat ze single was.
Wederom niet opgenomen, ik wacht het af, kan soms even duren voor een reactie komt.. (Uit ervaring met appjes versturen / ontvangen)quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien wil zij wel dat jij het initiatief neemt en zal zij later moeite doen. Vrouwen zijn vreemde wezens.
Ik had al uitgevonden dat er heuse sites bestaan waar je een oproep kunt plaatsen, heb dit tot dusver nog niet gedaan. Heb ook nog op Facebook gezocht aan de hand van de dingen die ze me had verteld maar kon haar helaas niet vinden. Vind het best wel jammer maar heb ervan geleerd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaad. Volgende keer beter.
Of..... een advertentie plaatsenhaha
Nee hoor, je weet wat er fout is gegaan, volgende keer zal je dat zeker niet vergeten.
Weet je waar ze woont? Zoja: stuur een kaartje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wederom niet opgenomen, ik wacht het af, kan soms even duren voor een reactie komt.. (Uit ervaring met appjes versturen / ontvangen)
Ik heb een kennis die dat gedaan heeft en dat heeft goed uitgepakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had al uitgevonden dat er heuse sites bestaan waar je een oproep kunt plaatsen, heb dit tot dusver nog niet gedaan. Heb ook nog op Facebook gezocht aan de hand van de dingen die ze me had verteld maar kon haar helaas niet vinden. Vind het best wel jammer maar heb ervan geleerd.
Ik was jou nog iets vergeten zeggen, als je een meisje leuk vindt, wacht niet te lang om haar te vragen om wat te gaan drinken oid, anders denkt ze dat jullie gewoon vrienden zijn. Aangezien je veel met haar via WA hebt gepraat (lees: diepgaande gesprekken) kan het zijn dat ze toen dacht dat je haar ziet als vrienden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wederom niet opgenomen, ik wacht het af, kan soms even duren voor een reactie komt.. (Uit ervaring met appjes versturen / ontvangen)
Tja, ik vergeet wel eens dat je als man een beetje initiatief moet tonen en wacht dan tot de ander iets onderneemt, helaas was dit niet het geval en ben ik de trein uitgegaan met een heel vervelend gevoel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die dat gedaan heeft en dat heeft goed uitgepakt.![]()
Mja, misschien kom je haar nog eens tegen. Anders gewoon ervan leren en niet meer vergeten om nummer te vragen.
Ik denk dat je stiekem gewoon "bang" was om haar nummer te vragen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ik vergeet wel eens dat je als man een beetje initiatief moet tonen en wacht dan tot de ander iets onderneemt, helaas was dit niet het geval en ben ik de trein uitgegaan met een heel vervelend gevoel.
Klopt, het kwam immers tijdens het gesprek wel in mij op maar durfde haar niet te vragen. Ik had haar nog nooit eerder gezien maar het voelde alsof ik haar al maanden kende.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat je stiekem gewoon bang was om haar nummer te vragen.
Op dat moment moet je jouw verstand op 0 kunnen zetten en jouw gevoel volgen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, het kwam immers tijdens het gesprek wel in mij op maar durfde haar niet te vragen. Ik had haar nog nooit eerder gezien maar het voelde alsof ik haar al maanden kende.
Ga ik in mijn achterhoofd houden. Voor nu wacht ik even afquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik was jou nog iets vergeten zeggen, als je een meisje leuk vindt, wacht niet te lang om haar te vragen om wat te gaan drinken oid, anders denkt ze dat jullie gewoon vrienden zijn. Aangezien je veel met haar via WA hebt gepraat (lees: diepgaande gesprekken) kan het zijn dat ze toen dacht dat je haar ziet als vrienden.
Volgende keer wat sneller zijn om een meisje op date te vragen.![]()
Wat nu betreft, kan je het nog "redden" door wat directer te zijn. mja ze is niet bereikbaar...even wachten dan.
Diepgaande gesprekken over whatsappquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb weer een leuke uitdaging voor mijzelf gemaakt.
Bezig via de app met diepgang gesprekken en dat het haar leuk lijkt om dat ook face-to-face te doen. Prima, dus ik stel een drankje en/of hapje voor, zegt ze dat ze daarover na gaat denken en sindsdien is het al anderhalve week stil.. En aangezien ik mezelf niet op wil dringen, vrees ik dat het einde oefening is.. Of heb ik ergens nog een kans?
Edit: Ook al een keer gebeld, vond ze leuk zei ze, maar ik belde ongelegen (excuus of niet, weet ik niet.. )
En, heb je nog iets van haar gehoord?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ga ik in mijn achterhoofd houden. Voor nu wacht ik even af
Nope, helemaal nietsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:43 schreef complicate het volgende:
[..]
En, heb je nog iets van haar gehoord?
Jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets(zoals ik al verwachtte)
Yep, voorlopig onderneem ik ook niets (met wie dan ook).. Eerst mezelf op de rit zetten, en dan zie ik het welquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef Dertienindozijn het volgende:
Het gaat om voortplanting, de rest is futiel.
Het Lotka-Volterra model kent twee diferentiaal vergelijkingen, waarvan een de prooi en de ander de jager. Normaal worden de twee vergelijkingen voorbehouden aan interspecifieke competitie, maar van belang voor voortplanting van de mens telt alleen de intraspecfieike competitie. Als we nou ipv prooi en jager de twee differentiaal vergelijkingen gebruiken voor vrouw en man, dan kunnen deze twee vergelijkingen worden gebruikt voor intraspecifieke competitie. Hoe mooi is dat!quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Het Lotka-Volterra model kent twee diferentiaal vergelijkingen, waarvan een de prooi en de ander de jager. Normaal worden de twee vergelijkingen voorbehouden aan interspecifieke competitie, maar van belang voor voortplanting van de mens telt alleen de intraspecfieike competitie. Als we nou ipv prooi en jager de twee differentiaal vergelijkingen gebruiken voor vrouw en man, dan kunnen deze twee vergelijkingen worden gebruikt voor intraspecifieke competitie. Hoe mooi is dat!
Uiteraard moeten dan nog wel de modelparameters worden aangepast, maar ik ga uitzoeken hoe dat moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Veel mensen (vooral vrouwen) zijn onder de indruk van mijn vrije interpretatie van dit model. Ik weet wel waarom je die emoticons gebruikt, in eerste instantie vonden de meeste mensen het maar niks. Maar nadat ik liet zien hoe elke variabele werd ingevuld, dan werd iedereen enthousiast. De modelparameters moeten nog wel worden uitgezocht. Maar de meeste vrouwen waren wel lyrisch over dit model, vooral omdat het over voortplanting gaat en veel vrouwen vinden het aantrekkelijk dat ik hier zo over praat. Misschien helpt het ook voor anderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Lotka-Volterra model of interspecific competition.
Ik heb had in ieder geval nog nooit hard gelachen in dit topic! muhahahaquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:52 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Veel mensen (vooral vrouwen) zijn onder de indruk van mijn vrije interpretatie van dit model. Ik weet wel waarom je die emoticons gebruikt, in eerste instantie vonden de meeste mensen het maar niks. Maar nadat ik liet zien hoe elke variabele werd ingevuld, dan werd iedereen enthousiast. De modelparameters moeten nog wel worden uitgezocht. Maar de meeste vrouwen waren wel lyrisch over dit model, vooral omdat het over voortplanting gaat en veel vrouwen vinden het aantrekkelijk dat ik hier zo over praat. Misschien helpt het ook voor anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit hard gelachen in dit topic! muhahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zou ik het niet menen? Lees anders eens over het Lotka-Volterra model in "Essentials of ecology" van Townsend, Begon and Harper. Vrouwen hebben maar 1 doel in het leven en het daar over hebben, werkt bijzonder succesvol voor mij. Althans die indruk krijg ik. Tuurlijk helpt het ook dat ik gezichtskenmerken en andere secundaire geslachtskenmerken heb, die een hoge mate van fertiliteit uitstralen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Over welk doel heb je het dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet menen? Lees anders eens over het Lotka-Volterra model in "Essentials of ecology" van Townsend, Begon and Harper. Vrouwen hebben maar 1 doel in het leven en het daar over hebben, werkt bijzonder succesvol voor mij. Althans die indruk krijg ik. Tuurlijk helpt het ook dat ik gezichtskenmerken en andere secundaire geslachtskenmerken heb, die een hoge mate van fertiliteit uitstralen.1) No love without freedom, no freedom without love
In het leven is competitie altijd aanwezig: voor voedsel, voor veiligheid/onderdak en voortplanting. Het intrinsieke doel van vrouwen is voortplanting. Alle andere zaken doen er niet toe. Hoe virieler, hoe groter de kans op nageslacht. Wat betekent jouw signatuur?: No love without freedom, no freedom without love.quote:The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Euuh nee hoor, ik ben het niet eens met wat je zegt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
In het leven is competitie altijd aanwezig: voor voedsel, voor veiligheid/onderdak en voortplanting. Het intrinsieke doel van vrouwen is voortplanting. Alle andere zaken doen er niet toe. Hoe virieler, hoe groter de kans op nageslacht. Wat betekent jouw signatuur?: No love without freedom, no freedom without love.
Mijn signatuur betekent dat vrijheid belangrijk is in de liefde, maar dat je zonder liefde niks bent met vrijheid., kort uitgelegd
1) No love without freedom, no freedom without love
Ah dat klinkt wel mooi. Maar vrijheid en liefde staan voor mij gelijk aan chaos en daar word ik bang van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Euuh nee hoor, ik ben het niet eens met wat je zegt.
Mijn signatuur betekent dat vrijheid belangrijk is in de liefde, maar dat je zonder liefde niks bent met vrijheid., kort uitgelegd
Ik ben geen democraat, want die houden ook van chaos. Daarom houd ik van wiskunde, daar is geen chaos. Daarom houd ik ook van meisjes cq vrouwen die ook van wiskunde houden en daar ook goed in zijn. En als die wiskunde ook eens is toegepast op biologische / ecologische vraagstukken, dan kan mijn dag niet meer stuk. In shows zoals Jersey Shore en aanverwante shows wordt duidelijk hoe de biologie er in de praktijk uitziet.
The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Heb je dan een vriendin? Zo ja, wat vindt ze dan van jouw theorie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ah dat klinkt wel mooi. Maar vrijheid en liefde staan voor mij gelijk aan chaos en daar word ik bang van.Ik ben geen democraat, want die houden ook van chaos. Daarom houd ik van wiskunde, daar is geen chaos. Daarom houd ik ook van meisjes cq vrouwen die ook van wiskunde houden en daar ook goed in zijn. En als die wiskunde ook eens is toegepast op biologische / ecologische vraagstukken, dan kan mijn dag niet meer stuk. In shows zoals Jersey Shore en aanverwante shows wordt duidelijk hoe de biologie er in de praktijk uitziet.
En oh Jersey Shore, komt me onbekend voor.
Nee, ik heb geen vriendin. Maar andere vrouwen waar ik mee samenwerk op de universiteit horen graag mijn theorieen aan. Het is nog niet tot voortplanting gekomen, maar ik denk dat ze er wel eens aan denken. Jersey Shore was trouwens een van de meest beruchte reality shows op MTV, waarin op duidelijke wijze de primaire behoeften van de mens werden tentoongespreid. Ging het ook maar zo makkelijk in mijn omgeving...quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan een vriendin? Zo ja, wat vind ze dan van jouw theorie?En oh Jersey Shore, komt me onbekend voor.
Oh je probeert dus vrouwen te versieren met jouw theorie.... Heb je er dan ééntje kunnen versieren?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vriendin. Maar andere vrouwen waar ik mee samenwerk op de universiteit horen graag mijn theorieen aan. Het is nog niet tot voortplanting gekomen, maar ik denk dat ze er wel eens aan denken. Jersey Shore was trouwens een van de meest beruchte reality shows op MTV, waarin op duidelijke wijze de primaire behoeften van de mens werden tentoongespreid. Ging het ook maar zo makkelijk in mijn omgeving...
Neequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh je probeert dus vrouwen te versieren met jouw theorie? Heb je er dan ééntje kunnen versieren?. Maar ik weet stiekem dat ze mijn theorie wel aantrekkelijk vinden. Maar ze zeggen dat niet, ze denken het zeker wel. Met dit model hoop ik dat demografische verhoudingen tussen man / vrouw verklaard kunnen worden. En heb je de show al opgezocht?
Als je er geen meiden mee hebt kunnen versieren, dan zou ik toch een ander tactiek bedenken hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet stiekem dat ze mijn theorie wel aantrekkelijk vinden. Maar ze zeggen dat niet, ze denken het zeker wel. Met dit model hoop ik dat demografische verhoudingen tussen man / vrouw verklaard kunnen worden. En heb je de show al opgezocht?
Mja je weet wel hè, veel zelfvertrouwen hebben dit dat.
![]()
Nee ik heb de show niet opgezocht.
Nee misschien heb je gelijk. Ik was misschien te enthousiast omdat ik deze middag dacht het juiste evenwicht te hebben gevonden tussen de twee differentiaal vergelijkingen uitgetekend als isoclines. Maar ik denk niet dat ik het opgelost krijg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je er geen meiden mee hebt kunnen versieren, dan zou ik toch een ander tactiek bedenken hoor.Mja je weet wel hè, veel zelfvertrouwen hebben dit dat.
![]()
Nee ik heb de show niet opgezocht.![]()
Ja die show moet je echt opzoeken, is echt de moeite waard. Ik heb er al veel van geleerd, daarin werd heel duidelijk de theorie vertaald in de praktijk. Alleen durf zelf nog niks in de praktijk, mijn tactiek is altijd via theorie. Maar in dit topic lees ik hele andere dingen dan waar ik mee bezig ben.Snap er niks meer van. Heb jij nog andere tactieken die kunnen werken?
JE moet gewoon doen. Dus praten met een vrouw. En niet enkel over wiskunde. Maar over dagelijkse dingen. En dat vaak doen, erg vaak. En vanuit daar leer je vanzelf wat wel of niet werkt.
Theorie is leuk, maar elke vrouw verschilt, dus je kan hoogstens het globale idee uit de theorie halen. Daarbij moet je het ook echt in de praktijk brengen en dat is een kwestie van vallen en opstaan.![]()
Hey maar je bent toch aan het trollen hè ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nee misschien heb je gelijk. Ik was misschien te enthousiast omdat ik deze middag dacht het juiste evenwicht te hebben gevonden tussen de twee differentiaal vergelijkingen uitgetekend als isoclines. Maar ik denk niet dat ik het opgelost krijg.![]()
Ja die show moet je echt opzoeken, is echt de moeite waard. Ik heb er al veel van geleerd, daarin werd heel duidelijk de theorie vertaald in de praktijk. Alleen durf zelf nog niks in de praktijk, mijn tactiek is altijd via theorie. Maar in dit topic lees ik hele andere dingen dan waar ik mee bezig ben.Snap er niks meer van. Heb jij nog andere tactieken die kunnen werken?
Ik hoop van niet.
Hoe oud ben je?
En op welk type vrouwen val je dan? En ga je veel uit? Waar? Ben je sociaal sterk?
Hoe spreek je vrouwen aan? en doe je dat vaak??1) No love without freedom, no freedom without love
Over wiskunde praat ik heel vlot met vrouwen en dat vinden ze wel leuk volgens mij. Maar als het over andere dingen gaat, dan krijg ik altijd een rood hoofd en begin ik te stotteren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
JE moet gewoon doen. Dus praten met een vrouw. En niet enkel over wiskunde. Maar over dagelijkse dingen. En dat vaak doen, erg vaak. En vanuit daar leer je vanzelf wat wel of niet werkt.
Theorie is leuk, maar elke vrouw verschilt, dus je kan hoogstens het globale idee uit de theorie halen. Daarbij moet je het ook echt in de praktijk brengen en dat is een kwestie van vallen en opstaan.![]()
Maar ik kan me toch niet opdringen aan iemand en dan persoonlijke dingen vragen? Dat lijkt mij zo ongepast, want je weet nooit of die ander dat leuk vindt.The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Zelfde als da tje niet weet of vrouwen het leuk vinden om over wiskunde te praten. Misschien wel op je studie, maar daarbuiten misschien niet. En dat doe je ook gewoon.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:14 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Over wiskunde praat ik heel vlot met vrouwen en dat vinden ze wel leuk volgens mij. Maar als het over andere dingen gaat, dan krijg ik altijd een rood hoofd en begin ik te stotteren.![]()
Maar ik kan me toch niet opdringen aan iemand en dan persoonlijke dingen vragen? Dat lijkt mij zo ongepast, want je weet nooit of die ander dat leuk vindt.
Darbij in een relatie of vriendschap praat je hopelijk over meer dan enkel wiskundeAnders heb je echt een saai leven.
Zoals ik zeg.. vallen en op staan. Gewoon ondervinden welke onderwerpen wel werken en welke niet. En daar horen evt persoonlijke vragen ook bij.![]()
Ik ben 24 jaar. Ik val op alle vrouwen, maar uitgaan lijkt me niks. Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo. Lijkt me niks. Vrouwen spreek ik gewoon aan net als mannen, ligt gewoon net eraan met wie ik moet samenwerken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey maar je bent toch aan het trollen hè ?Ik hoop van niet.
Hoe oud ben je?
En op welk type vrouwen val je dan? En ga je veel uit? Waar? Ben je sociaal sterk?
Hoe spreek je vrouwen aan? en doe je dat vaak??The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Dus je kan over niets anders praten dan wiskundequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:14 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Over wiskunde praat ik heel vlot met vrouwen en dat vinden ze wel leuk volgens mij. Maar als het over andere dingen gaat, dan krijg ik altijd een rood hoofd en begin ik te stotteren.![]()
Maar ik kan me toch niet opdringen aan iemand en dan persoonlijke dingen vragen? Dat lijkt mij zo ongepast, want je weet nooit of die ander dat leuk vindt.
Buiten mijn studie praat ik niet met vrouwen, alleen binnen mijn studie. Ja dan praten we over wiskunde of over toegepaste wiskunde in de biologie, dus dat laatste is al heel praktisch. Nee ik heb geen saai leven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als da tje niet weet of vrouwen het leuk vinden om over wiskunde te praten. Misschien wel op je studie, maar daarbuiten misschien niet. En dat doe je ook gewoon.
Darbij in een relatie of vriendschap praat je hopelijk over meer dan enkel wiskundeAnders heb je echt een saai leven.
Zoals ik zeg.. vallen en op staan. Gewoon ondervinden welke onderwerpen wel werken en welke niet. En daar horen evt persoonlijke vragen ook bij.The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Dertienindozijn het volgende:
Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Jij leeft echt in je huis en de school he. Doe je daarbuiten wel eens iets?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Dertienindozijn het volgende:
Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo. Lijkt me niks.![]()
Geef mij eens een voorbeeld van een gesprek dat je laatst voerde met een vrouw.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ik ben 24 jaar. Ik val op alle vrouwen, maar uitgaan lijkt me niks. Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo. Lijkt me niks. Vrouwen spreek ik gewoon aan net als mannen, ligt gewoon net eraan met wie ik moet samenwerken.1) No love without freedom, no freedom without love
Nee ook hoe het is toegepast in de biologie. Soms ga ik naar conferenties, dus dan praat ik ook over de rankings en reputaties van universiteiten. Dat vind ik ook altijd wel interessant. Dus vrije brede interesses.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus je kan over niets anders praten dan wiskundeThe Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Nee dat is niet praktisch. Dat is puur theoretisch gelul. Niets wat je toepast daadwerkelijk als je in contact ben tmet iemand. Het is enkel een onderwerp net als praten over vis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Dertienindozijn het volgende:
wiskunde in de biologie, dus dat laatste is al heel praktisch![]()
Uitrusten en tv kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij leeft echt in je huis en de school he. Doe je daarbuiten wel eens iets?The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Ah ok :quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nee ook hoe het is toegepast in de biologie. Soms ga ik naar conferenties, dus dan praat ik ook over de rankings en reputaties van universiteiten. Dat vind ik ook altijd wel interessant. Dus vrije brede interesses.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Geef mij eens een voorbeeld van een gesprek dat je laatst voerde met een vrouw.1) No love without freedom, no freedom without love
Het laatste gesprek had ik met die mevrouw die de administratieve zaken doet, omdat ik problemen had met het invullen van mijn reisdeclaraties. Ging best goed, ze is heel aardig. Ze is wel ouder dan ik, dat wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Geef mij eens een voorbeeld van een gesprek dat je laatst voerde met een vrouw.The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Ik heb het over jouw laatste versierpoging. Ik wil daar een voorbeeld van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Het laatste gesprek had ik met die mevrouw die de administratieve zaken doet, omdat ik problemen had met het invullen van mijn reisdeclaraties. Ging best goed, ze is heel aardig. Ze is wel ouder dan ik, dat wel.1) No love without freedom, no freedom without love
Nog nooit gedaan. Waarom zou ik me opdringen aan iemand die ik niet ken. Misschien is zij daar niet van gediend. Die jongens in Jersey Shore zijn heel obsessief bezig, dat lijkt mij ongewenst. Maar stiekem zou ik graag willen dat ook voor mij mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw laatste versierpoging. Ik wil daar een voorbeeld van.The Lotka-Volterra model of interspecific competition.![]()
Ik vind je raar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Waarom zou ik me opdringen aan iemand die ik niet ken. Misschien is zij daar niet van gediend. Die jongens in Jersey Shore zijn heel obsessief bezig, dat lijkt mij ongewenst. Maar stiekem zou ik graag willen dat ook voor mij mogelijk zou zijn.Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. sorry!
Maar wat moet ik dan doen, ik wil me ook voortplanten. Waarom doen vrouwen zo moeilijk en moet ik me zoveel moeite doen. Waarom gaat niet alles zoals het verteld wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind je raar.Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. sorry!
Alles wordt zo mooi voorgesteld in boeken, maar de realiteit is dat je me raar vind. Nu durf ik al helemaal niemand meer aan te spreken.
The Lotka-Volterra model of interspecific competition.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: