Euuh ok, ja hoor doen.quote:
op wat voor manieren interpreteer jij het dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Euuh ok, ja hoor doen.
En wat wil je trouwens bedoelen met "ik ben met een meisje bezig"?
Ik kan dat op verschillende manieren interpreteren.
Veel manieren, maar ik ken jouw situatie niet, vandaar mijn vraag. Probeer je haar te versieren? Zijn jullie vrienden of "vrienden" etc.?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
op wat voor manieren interpreteer jij het dan?
versierenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Veel manieren, maar ik ken jouw situatie niet, vandaar mijn vraag. Probeer je haar te versieren? Zijn jullie vrienden of "vrienden" etc.?
Geef haar een fles drank met een a4tje waarop regels staan voor een drankspelletje die jullie samen gaan doen volgende weekquote:
Ze is 17.. even wat hersencellen verpestenquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geef haar een fles drank met een a4tje waarop regels staan voor een drankspelletje die jullie samen gaan doen volgende week
Versier haar gewoon tijdens dat feestje, met of zonder cadeau.quote:
Wacht af tot als ze ook reageert of bel haar om wat meer duidelijkheid te krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb weer een leuke uitdaging voor mijzelf gemaakt.
Bezig via de app met diepgang gesprekken en dat het haar leuk lijkt om dat ook face-to-face te doen. Prima, dus ik stel een drankje en/of hapje voor, zegt ze dat ze daarover na gaat denken en sindsdien is het al anderhalve week stil.. En aangezien ik mezelf niet op wil dringen, vrees ik dat het einde oefening is.. Of heb ik ergens nog een kans?
Edit: Ook al een keer gebeld, vond ze leuk zei ze, maar ik belde ongelegen (excuus of niet, weet ik niet.. )
Je wilt haar versieren door een pakket met massageolie enzo te kopen?quote:
Lezen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wilt haar versieren door een pakket met massageolie enzo te kopen?
Gewoon een avond afspreken waarop je haar gaat masseren. Wordt absoluut neuken
jaa ben ik ook van plan. Maar chocolade doet t altijd wel goed toch bij vrouwen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Versier haar gewoon tijdens dat feestje, met of zonder cadeau.
Een massage werkt beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa ben ik ook van plan. Maar chocolade doet t altijd wel goed toch bij vrouwen?
Niet voor alle vrouwen. Als je graag een cadeau brengt op dat feestje dan is het ok hoor, maar belangrijker is hoe je haar gaat trachten te versieren, zelfvertrouwen etc. etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa ben ik ook van plan. Maar chocolade doet t altijd wel goed toch bij vrouwen?
Thanks compli, ga ik dat doen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leuk, Jel!
Ik vind dat een goed idee. Liefst misschien een pakket met niet alleen massageolie maar ook met wat bodylotion, shampoo, dagcrème, oid. Je kan dat bij een schoonheidssalon vinden en zelf kiezen wat hoe je dat pakket in elkaar wil stellen met bijhorend advies. Ze zal blij zijn.
Wellicht weten ze niet dat alle Fokkers 30+ hebben. Ik zou dat even vermelden hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
ik begrijp er echt niets van. meestal als ik in de dancing sta ofzo, zeg ik meestal tegen een leuke dame zo vanne "ik ben juicyhil van fok, de bekende fokker". en dan kijken ze me altijd raar aan en zeggen dat ik een leven moet gaan krijgen.
wat doe ik verkeerd :S?
Ik dacht dat ik met m'n 32 cm een kleintje hadquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht weten ze niet dat alle Fokkers 30+ hebben. Ik zou dat even vermelden hoor
Och, een jaartje geleden mocht het nog. Juist als je 17 bent is het nog allemaal cool.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is 17.. even wat hersencellen verpesten
Dat je mag drinken en alles, betekent nog niet dat je het allemaal moet bevorderen op die leeftijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Och, een jaartje geleden mocht het nog. Juist als je 17 bent is het nog allemaal cool.
Daar heb je volledig gelijk in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je mag drinken en alles, betekent nog niet dat je het allemaal moet bevorderen op die leeftijd
Ik was verstandig en ben pas vanaf mijn 18e (heel af en toe) gaan drinkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Och, een jaartje geleden mocht het nog. Juist als je 17 bent is het nog allemaal cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |