abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142138368
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh je probeert dus vrouwen te versieren met jouw theorie? Heb je er dan ééntje kunnen versieren? :P
Nee ;( . Maar ik weet stiekem dat ze mijn theorie wel aantrekkelijk vinden. Maar ze zeggen dat niet, ze denken het zeker wel. Met dit model hoop ik dat demografische verhoudingen tussen man / vrouw verklaard kunnen worden. En heb je de show al opgezocht?
The Lotka-Volterra model of interspecific competition.
pi_142138528
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Nee ;( . Maar ik weet stiekem dat ze mijn theorie wel aantrekkelijk vinden. Maar ze zeggen dat niet, ze denken het zeker wel. Met dit model hoop ik dat demografische verhoudingen tussen man / vrouw verklaard kunnen worden. En heb je de show al opgezocht?
Als je er geen meiden mee hebt kunnen versieren, dan zou ik toch een ander tactiek bedenken hoor. :P Mja je weet wel hè, veel zelfvertrouwen hebben dit dat. ;)
Nee ik heb de show niet opgezocht. oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142138759
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Als je er geen meiden mee hebt kunnen versieren, dan zou ik toch een ander tactiek bedenken hoor. :P Mja je weet wel hè, veel zelfvertrouwen hebben dit dat. ;)
Nee ik heb de show niet opgezocht. oO<
Nee misschien heb je gelijk. Ik was misschien te enthousiast omdat ik deze middag dacht het juiste evenwicht te hebben gevonden tussen de twee differentiaal vergelijkingen uitgetekend als isoclines. Maar ik denk niet dat ik het opgelost krijg. :'(
Ja die show moet je echt opzoeken, is echt de moeite waard. Ik heb er al veel van geleerd, daarin werd heel duidelijk de theorie vertaald in de praktijk. Alleen durf zelf nog niks in de praktijk, mijn tactiek is altijd via theorie. Maar in dit topic lees ik hele andere dingen dan waar ik mee bezig ben. :{ Snap er niks meer van. Heb jij nog andere tactieken die kunnen werken?
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:11:29 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142138875
JE moet gewoon doen. Dus praten met een vrouw. En niet enkel over wiskunde. Maar over dagelijkse dingen. En dat vaak doen, erg vaak. En vanuit daar leer je vanzelf wat wel of niet werkt.

Theorie is leuk, maar elke vrouw verschilt, dus je kan hoogstens het globale idee uit de theorie halen. Daarbij moet je het ook echt in de praktijk brengen en dat is een kwestie van vallen en opstaan.
pi_142138879
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Nee misschien heb je gelijk. Ik was misschien te enthousiast omdat ik deze middag dacht het juiste evenwicht te hebben gevonden tussen de twee differentiaal vergelijkingen uitgetekend als isoclines. Maar ik denk niet dat ik het opgelost krijg. :'(
Ja die show moet je echt opzoeken, is echt de moeite waard. Ik heb er al veel van geleerd, daarin werd heel duidelijk de theorie vertaald in de praktijk. Alleen durf zelf nog niks in de praktijk, mijn tactiek is altijd via theorie. Maar in dit topic lees ik hele andere dingen dan waar ik mee bezig ben. :{ Snap er niks meer van. Heb jij nog andere tactieken die kunnen werken?
Hey maar je bent toch aan het trollen hè ? :P Ik hoop van niet. :{ Hoe oud ben je?

En op welk type vrouwen val je dan? En ga je veel uit? Waar? Ben je sociaal sterk?
Hoe spreek je vrouwen aan? en doe je dat vaak??
pi_142138955
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
JE moet gewoon doen. Dus praten met een vrouw. En niet enkel over wiskunde. Maar over dagelijkse dingen. En dat vaak doen, erg vaak. En vanuit daar leer je vanzelf wat wel of niet werkt.

Theorie is leuk, maar elke vrouw verschilt, dus je kan hoogstens het globale idee uit de theorie halen. Daarbij moet je het ook echt in de praktijk brengen en dat is een kwestie van vallen en opstaan.
Over wiskunde praat ik heel vlot met vrouwen en dat vinden ze wel leuk volgens mij. Maar als het over andere dingen gaat, dan krijg ik altijd een rood hoofd en begin ik te stotteren. :@
Maar ik kan me toch niet opdringen aan iemand en dan persoonlijke dingen vragen? Dat lijkt mij zo ongepast, want je weet nooit of die ander dat leuk vindt.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:15:51 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142139006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:14 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Over wiskunde praat ik heel vlot met vrouwen en dat vinden ze wel leuk volgens mij. Maar als het over andere dingen gaat, dan krijg ik altijd een rood hoofd en begin ik te stotteren. :@
Maar ik kan me toch niet opdringen aan iemand en dan persoonlijke dingen vragen? Dat lijkt mij zo ongepast, want je weet nooit of die ander dat leuk vindt.
Zelfde als da tje niet weet of vrouwen het leuk vinden om over wiskunde te praten. Misschien wel op je studie, maar daarbuiten misschien niet. En dat doe je ook gewoon.

Darbij in een relatie of vriendschap praat je hopelijk over meer dan enkel wiskunde :') Anders heb je echt een saai leven.

Zoals ik zeg.. vallen en op staan. Gewoon ondervinden welke onderwerpen wel werken en welke niet. En daar horen evt persoonlijke vragen ook bij.
pi_142139046
quote:
6s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey maar je bent toch aan het trollen hè ? :P Ik hoop van niet. :{ Hoe oud ben je?

En op welk type vrouwen val je dan? En ga je veel uit? Waar? Ben je sociaal sterk?
Hoe spreek je vrouwen aan? en doe je dat vaak??
Ik ben 24 jaar. Ik val op alle vrouwen, maar uitgaan lijkt me niks. Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo. Lijkt me niks. Vrouwen spreek ik gewoon aan net als mannen, ligt gewoon net eraan met wie ik moet samenwerken.
pi_142139057
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:14 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Dus je kan over niets anders praten dan wiskunde :?
pi_142139082
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelfde als da tje niet weet of vrouwen het leuk vinden om over wiskunde te praten. Misschien wel op je studie, maar daarbuiten misschien niet. En dat doe je ook gewoon.

Darbij in een relatie of vriendschap praat je hopelijk over meer dan enkel wiskunde :') Anders heb je echt een saai leven.

Zoals ik zeg.. vallen en op staan. Gewoon ondervinden welke onderwerpen wel werken en welke niet. En daar horen evt persoonlijke vragen ook bij.
Buiten mijn studie praat ik niet met vrouwen, alleen binnen mijn studie. Ja dan praten we over wiskunde of over toegepaste wiskunde in de biologie, dus dat laatste is al heel praktisch. Nee ik heb geen saai leven.
pi_142139085
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Dertienindozijn het volgende:
Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo.
:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:19:17 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142139124
quote:
Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo. Lijkt me niks.
Jij leeft echt in je huis en de school he. Doe je daarbuiten wel eens iets?
pi_142139131
quote:

[..]

Ik ben 24 jaar. Ik val op alle vrouwen, maar uitgaan lijkt me niks. Als ik zie hoe dat in Jersey Shore gaat, daar vechten ze enzo. Lijkt me niks. Vrouwen spreek ik gewoon aan net als mannen, ligt gewoon net eraan met wie ik moet samenwerken.
Geef mij eens een voorbeeld van een gesprek dat je laatst voerde met een vrouw.
pi_142139140
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus je kan over niets anders praten dan wiskunde :?
Nee ook hoe het is toegepast in de biologie. Soms ga ik naar conferenties, dus dan praat ik ook over de rankings en reputaties van universiteiten. Dat vind ik ook altijd wel interessant. Dus vrije brede interesses.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:20:01 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142139146
quote:
wiskunde in de biologie, dus dat laatste is al heel praktisch
Nee dat is niet praktisch. Dat is puur theoretisch gelul. Niets wat je toepast daadwerkelijk als je in contact ben tmet iemand. Het is enkel een onderwerp net als praten over vis.
pi_142139156
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij leeft echt in je huis en de school he. Doe je daarbuiten wel eens iets?
Uitrusten en tv kijken.
pi_142139168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Nee ook hoe het is toegepast in de biologie. Soms ga ik naar conferenties, dus dan praat ik ook over de rankings en reputaties van universiteiten. Dat vind ik ook altijd wel interessant. Dus vrije brede interesses.
Ah ok :
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef complicate het volgende:

[..]

donderdag 10 juli 2014 @ 15:21:06 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142139180
Ik mag hopen dat dit een troll is :')
pi_142139193
95% kans op troll
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142139200
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Het laatste gesprek had ik met die mevrouw die de administratieve zaken doet, omdat ik problemen had met het invullen van mijn reisdeclaraties. Ging best goed, ze is heel aardig. Ze is wel ouder dan ik, dat wel.
pi_142139249
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Het laatste gesprek had ik met die mevrouw die de administratieve zaken doet, omdat ik problemen had met het invullen van mijn reisdeclaraties. Ging best goed, ze is heel aardig. Ze is wel ouder dan ik, dat wel.
Ik heb het over jouw laatste versierpoging. Ik wil daar een voorbeeld van.
pi_142139324
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb het over jouw laatste versierpoging. Ik wil daar een voorbeeld van.
Nog nooit gedaan. Waarom zou ik me opdringen aan iemand die ik niet ken. Misschien is zij daar niet van gediend. Die jongens in Jersey Shore zijn heel obsessief bezig, dat lijkt mij ongewenst. Maar stiekem zou ik graag willen dat ook voor mij mogelijk zou zijn.
pi_142139398
Dit is echt hilarisch.
pi_142139413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Nog nooit gedaan. Waarom zou ik me opdringen aan iemand die ik niet ken. Misschien is zij daar niet van gediend. Die jongens in Jersey Shore zijn heel obsessief bezig, dat lijkt mij ongewenst. Maar stiekem zou ik graag willen dat ook voor mij mogelijk zou zijn.
Ik vind je raar. :{ Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. sorry!
pi_142139519
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik vind je raar. :{ Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. sorry!
Maar wat moet ik dan doen, ik wil me ook voortplanten. Waarom doen vrouwen zo moeilijk en moet ik me zoveel moeite doen. Waarom gaat niet alles zoals het verteld wordt. :'( Alles wordt zo mooi voorgesteld in boeken, maar de realiteit is dat je me raar vind. Nu durf ik al helemaal niemand meer aan te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')