Is het toch ook?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik pas vanaf m'n 20e. Maar dat was meer omdat het niet echt in mijn directe omgeving gebeurde, en ik het ook niet "snapte"
"Een appelsap thuis drinken is toch ook gezellig?"
![]()
![]()
Telefoon gepakt en gebeld, ze nam niet op en voicemail is niet beschikbaar..quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Wacht af tot als ze ook reageert of bel haar om wat meer duidelijkheid te krijgen.
Okido, ze zal jouw gemiste oproep wel merken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Telefoon gepakt en gebeld, ze nam niet op en voicemail is niet beschikbaar..
Dus ik wacht even af of een reactie komt en hoe
Gewoon bellen en zeggen dat je toevallig in de buurt bent en die avond nog ergens afspreken. Werkt vaak best goed.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Telefoon gepakt en gebeld, ze nam niet op en voicemail is niet beschikbaar..
Dus ik wacht even af of een reactie komt en hoe
Hij kon haar niet bereiken, zelfs niet via voicemail.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeggen dat je toevallig in de buurt bent en die avond nog ergens afspreken. Werkt vaak best goed.
Dan probeert ie het maar nog een keer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij kon haar niet bereiken, zelfs niet via voicemail.
Not sure if trollingquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan probeert ie het maar nog een keer.Niet zo snel opgeven.
Truequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan probeert ie het maar nog een keer.Niet zo snel opgeven.
Probleem is dat haar voicemail ook niet beschikbaar is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Not sure if trolling. Voel mij net een stalker als ik voor een tweede keer bel binnen het uur..
Of ze denkt "wow, hij wil wel heel graag contact met me.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Not sure if trolling. Voel mij net een stalker als ik voor een tweede keer bel binnen het uur..
Dat ja, zolang zij niet aangeeft "laat mij met rust", dan kan hij nog moeite doen, alleen mag hij ook niet té veel moeite doen, t moet van beide kanten komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of ze denkt "wow, hij wil wel heel graag contact met me."...
Als ze twee oproepen in een uur al stalkerig vindt, dan kan je de handdoek net zo goed in de ring gooien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat ja, zolang zij niet aangeeft "laat mij met rust", dan kan hij nog moeite doen, alleen mag hij ook niet té veel moeite doen, t moet van beide kanten komen.
Dat is juist het punt, ik weet niet wat ze wel of niet stalkerig vindt..quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ze twee oproepen in een uur al stalkerig vindt, dan kan je de handdoek net zo goed in de ring gooien.
Wat heb je te verliezen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, ik weet niet wat ze wel of niet stalkerig vindt..
Stalkerig is vanaf het moment dat ze aangeeft "rot op, ik wil je niet, laat me met rust".quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, ik weet niet wat ze wel of niet stalkerig vindt..
Niets te verliezen inderdaad. Aan de andere kant mag zij ook moeite doen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen?
Als ze dat al stalkerig vindt, dan heeft ze m.i. gewoon geen interesse in je.
Ja dat wel, ze mag wat meer initiatief tonen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niets te verliezen inderdaad. Aan de andere kant mag zij ook moeite doen..
Misschien wil zij wel dat jij het initiatief neemt en zal zij later moeite doen. Vrouwen zijn vreemde wezens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niets te verliezen inderdaad. Aan de andere kant mag zij ook moeite doen..
Thanks Complicate, duidelijk
Gemiste kans inderdaad. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
Ik voel me momenteel heel erg domZat gisteren bij een leuke meid in de trein, zo'n plek waar je tegenover elkaar zit. Ze begon, toen we Zwolle voorbij waren en de trein bijna leeg was, ineens tegen mij te praten. We hebben gepraat over werk en hobby's, was uiteindelijk een heel leuk gesprek en de tijd vloog voorbij.
Maar je verwacht het natuurlijk al, ik heb haar niet om haar nummer gevraagd en mijn nummer niet gegevenIk heb hier behoorlijk gefaald, ze was naar mijn inziens erg geïnteresseerd in me, ze maakte ook nog kenbaar dat ze single was.
Wederom niet opgenomen, ik wacht het af, kan soms even duren voor een reactie komt.. (Uit ervaring met appjes versturen / ontvangen)quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien wil zij wel dat jij het initiatief neemt en zal zij later moeite doen. Vrouwen zijn vreemde wezens.
Ik had al uitgevonden dat er heuse sites bestaan waar je een oproep kunt plaatsen, heb dit tot dusver nog niet gedaan. Heb ook nog op Facebook gezocht aan de hand van de dingen die ze me had verteld maar kon haar helaas niet vinden. Vind het best wel jammer maar heb ervan geleerd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaad. Volgende keer beter.
Of..... een advertentie plaatsenhaha
Nee hoor, je weet wat er fout is gegaan, volgende keer zal je dat zeker niet vergeten.
Weet je waar ze woont? Zoja: stuur een kaartje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wederom niet opgenomen, ik wacht het af, kan soms even duren voor een reactie komt.. (Uit ervaring met appjes versturen / ontvangen)
Ik heb een kennis die dat gedaan heeft en dat heeft goed uitgepakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had al uitgevonden dat er heuse sites bestaan waar je een oproep kunt plaatsen, heb dit tot dusver nog niet gedaan. Heb ook nog op Facebook gezocht aan de hand van de dingen die ze me had verteld maar kon haar helaas niet vinden. Vind het best wel jammer maar heb ervan geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |