Ik geloof u niet. Je bent aan het trollen. Vind je het leuk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan doen, ik wil me ook voortplanten. Waarom doen vrouwen zo moeilijk en moet ik me zoveel moeite doen. Waarom gaat niet alles zoals het verteld wordt.
Wat word je dan vertelt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Dertienindozijn het volgende:
Waarom gaat niet alles zoals het verteld wordt.
Boeken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Dertienindozijn het volgende:
Alles wordt zo mooi voorgesteld in boeken, maar de realiteit is dat je me raar vind. Nu durf ik al helemaal niemand meer aan te spreken.
Dat alles goed loopt, nou dat loopt duidelijk niet goed hier. Op tv lukt alles.quote:
Tv = nepquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Dat alles goed loopt, nou dat loopt duidelijk niet goed hier. Op tv lukt alles.
Je moet je eigen ervaring opdoenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja of op tv, daar lukt alles.
Nee tegenover iemand staan en dan maar gelijk je lul in haar duwen werkt goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Dertienindozijn het volgende:
Dat stotteren is eigelijk helemaal geen probleem. Ik vraag me namelijk af of praten wel nodig is, ik heb eigelijk weinig te melden aan vrouwen en vrouwen begrijpen ook wel waar het om gaat. Maar moet ik dan voor een vrouw gaan staan en dan net zo lang wachten dat zij iets zegt? Hoe pak je zoiets aan?
Je begint met "hallo" nadien geef je bv. een complimentje zoals "je ziet er goed uit"quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Dertienindozijn het volgende:
Dat stotteren is eigelijk helemaal geen probleem. Ik vraag me namelijk af of praten wel nodig is, ik heb eigelijk weinig te melden aan vrouwen en vrouwen begrijpen ook wel waar het om gaat. Maar moet ik dan voor een vrouw gaan staan en dan net zo lang wachten dat zij iets zegt? Hoe pak je zoiets aan?
Ik zeg tegen iedereen waarmee ik werk altijd "hallo", maar om nou te zeggen dat ze er goed uit ziet, komt zo slijmerig over. Of niet? Lijkt me echt moeilijk om zo'n zin er spontaan uit te krijgen, zonder dat het geacteerd klinkt. Maar ik kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Je begint met "hallo" nadien geef je bv. een complimentje zoals "je ziet er goed uit"![]()
Nadien probeer je zo veel mogelijk interesse te tonen in wat ze zegt.
Euh je kan van alles zeggen na "hallo" dat was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ik zeg tegen iedereen waarmee ik werk altijd "hallo", maar om nou te zeggen dat ze er goed uit ziet, komt zo slijmerig over. Of niet? Lijkt me echt moeilijk om zo'n zin er spontaan uit te krijgen, zonder dat het geacteerd klinkt. Maar ik kan het altijd proberen.
Eens, moet spontaan gebeuren, niet geforceerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Direct met complimentjes beginnen terwijl je een antisociale creep bent, maar je niet minder eng.
Waar staat dat ik een antisociale creep ben, heb je daar bewijs voor? Ik ben heel sociaal in projectwerk, dat blijkt ook altijd uit evaluaties. Ik lig altijd goed in de groep, zeggen ze. Ja dat zeggen ook vrouwen over me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Direct met complimentjes beginnen terwijl je een antisociale creep bent, maar je niet minder eng.
duh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, moet spontaan gebeuren, niet geforceerd.
Zorg nu maar dat men zegt dat je ook sociaal bent buiten je studie om!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Waar staat dat ik een antisociale creep ben, heb je daar bewijs voor? Ik ben heel sociaal in projectwerk, dat blijkt ook altijd uit evaluaties. Ik lig altijd goed in de groep, zeggen ze. Ja dat zeggen ook vrouwen over me.
Heb je ooit eigenlijk een vriendin gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Waar staat dat ik een antisociale creep ben, heb je daar bewijs voor? Ik ben heel sociaal in projectwerk, dat blijkt ook altijd uit evaluaties. Ik lig altijd goed in de groep, zeggen ze. Ja dat zeggen ook vrouwen over me.
Nee, nog nooit gehad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je ooit eigenlijk een vriendin gehadZo ja, hoe heb je haar dan versierd?
Soms is het ook sociaal binnen de studie, soms te sociaal. Zo was er een keer voorgesteld dat we met z'n allen ergens gingen eten. Dus dan bedoel ik buiten werktijd om.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg nu maar dat men zegt dat je ook sociaal bent buiten je studie om!
En dat vind je "te" sociaal?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Soms is het ook sociaal binnen de studie, soms te sociaal. Zo was er een keer voorgesteld dat we met z'n allen ergens gingen eten. Dus dan bedoel ik buiten werktijd om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |