Je kan alleen maar iets bereiken als je iets doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Content ben er daar wel mee, alleen schijnt het niet aan te sluiten bij de belevingswereld van anderen.
Nou als het zo moet, dan misschien maar liever niet. Telkens denk ik alles op te lossen door theorieen en te focussen op voortplanting. Maar telkens komen daar allerlei kleinigheden tussen, waardoor het lijkt alsof ik abnormaal ben. Jullie posts zijn misschien wel nuttig voor me, maar mijn zelfvertrouwen en onzekerheid nemen weer toe.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een partner wilt, zal je toch iets moeten doen daaraan
Dat laatste klopt nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nou als het zo moet, dan misschien maar liever niet. Telkens denk ik alles op te lossen door theorieen en te focussen op voortplanting. Maar telkens komen daar allerlei kleinigheden tussen, waardoor het lijkt alsof ik abnormaal ben. Jullie posts zijn misschien wel nuttig voor me, maar mijn zelfvertrouwen en onzekerheid nemen weer toe.
Juist en hoeveel vrouwen heb je exact versiert? Graag in aantallen vermelden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat, geeft me zo'n rustig gevoel. Vrouwen vinden het niet erg om over wiskunde te praten, het is immers ook hun vakgebied.
Nee, ik zou direct leuke tentjes gaan verzinnen om iets te gaan eten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad al eerder aangegeven door mijn PhD begeleider, dat het om een langlopend project ging en om elkaar beter te leren kennen je ook iets samen na werktijd kon doen. Alleen dacht ik toen, die anderen wil dat vast ook niet, dus daar zal niemand meer over beginnen. Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren.
Geen enkel, dat heeft hij al eerder gezegd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist en hoeveel vrouwen heb je exact versiert? Graag in aantallen vermelden.
Maar dan heb je dus niets nodig. Geen theorieën, geen vrouwen, geen contacten. Je mist niets, want je bent content.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Content ben er daar wel mee, alleen schijnt het niet aan te sluiten bij de belevingswereld van anderen.
Mooi, einde verhaal dus. Zijn "tactiek" werkt dus niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen enkel, dat heeft hij al eerder gezegd!
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi, einde verhaal dus. Zijn "tactiek" werkt dus niet.
NEXT.
Je beseft je dat er ook gewoon modellen zijn die alleen over intraspecifieke concurrentie gaan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Het Lotka-Volterra model kent twee diferentiaal vergelijkingen, waarvan een de prooi en de ander de jager. Normaal worden de twee vergelijkingen voorbehouden aan interspecifieke competitie, maar van belang voor voortplanting van de mens telt alleen de intraspecfieike competitie. Als we nou ipv prooi en jager de twee differentiaal vergelijkingen gebruiken voor vrouw en man, dan kunnen deze twee vergelijkingen worden gebruikt voor intraspecifieke competitie. Hoe mooi is dat!
Uiteraard moeten dan nog wel de modelparameters worden aangepast, maar ik ga uitzoeken hoe dat moet.
Ja die zijn er ook, maar dergelijke modellen vind ik lastiger om te peilen wat de toepassing is op mensen. Welke modellen of logaritmen had jij in gedachte?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je beseft je dat er ook gewoon modellen zijn die alleen over intraspecifieke concurrentie gaan?
Waarom wil je dat allemaal doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja die zijn er ook, maar dergelijke modellen vind ik lastiger om te peilen wat de toepassing is op mensen. Welke modellen of logaritmen had jij in gedachte?
Heel dat "versierd" gedoe is overschat...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je ooit eigenlijk een vriendin gehadZo ja, hoe heb je haar dan versierd?
Weet niet. Ik probeerde hier alleen maar een beetje stoer te doen alsof ik er verstand van had.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ja die zijn er ook, maar dergelijke modellen vind ik lastiger om te peilen wat de toepassing is op mensen. Welke modellen of logaritmen had jij in gedachte?
Scoort hoog op neurotisme, deze forumgebruiker (user is zo ruk).quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Nee, ken geen normaler persoon dan mezelf. Ik vind anderen altijd een beetje chaotisch, kan dat moeilijk volgen.
User is alles behalve normaal, inderdaad. Of een overtuigende troll.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Scoort hoog op neurotisme, deze forumgebruiker (user is zo ruk).
Serieus man, je hebt 0 empathie om je in te leven en je flipt al als iemand je uit eten vraagt
Nog een wonder dat je niet begeleid woont. Kook je zelf of brengt stipt om 18 uur de bezorgBeer een maaltijd?
Als het een troll is, dan heeft hij wel zijn huiswerk goed gedaan.
Maar goed, zijn eigenschappen zijn zeer goed voor de wiskunde. Zo abstract denkend moet daar wel iets geniaals uit voortkomen, zeker gezien de hoeveelheid tijd hij in zijn wiskunde obsessie steekt.... Het zou me niet verbazen dat het echt is hoor, de wereld bevat merkwaardige figuren....
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hem hier kan helpen, helaas. Hij lijkt "anders". Eerst dacht ik dat hij aan het trollen was, maar in sommige topics, reageert hij "normaal" en in andere weer niet. Het is dan moeilijk om zijn redenering te volgen.quote:
Zou ook oneerlijk zijn om dat niet bij jou te doen en wel bij hem.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat niemand hem hier kan helpen, helaas. Hij lijkt "anders". Eerst dacht ik dat hij aan het trollen was, maar in sommige topics, reageert hij "normaal" en in andere weer niet. Het is dan moeilijk om zijn redenering te volgen.Maar het zou wel jammer zijn -indien hij geen troll is- dat we hem dan "kleineren" door zijn "aparte" denkwijze.
Ach, het is en blijft Fok! hè.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou ook oneerlijk zijn om dat niet bij jou te doen en wel bij hem.
Je moest de PMs eens zien die hij me heeft gestuurd. Geen medelijden met die gozer hebben. Kleineren van anderen (of althans een poging tot) zijn hem ook echt niet vreemd.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat niemand hem hier kan helpen, helaas. Hij lijkt "anders". Eerst dacht ik dat hij aan het trollen was, maar in sommige topics, reageert hij "normaal" en in andere weer niet. Het is dan moeilijk om zijn redenering te volgen.Maar het zou wel jammer zijn -indien hij geen troll is- dat we hem dan "kleineren" door zijn "aparte" denkwijze.
Ok. Duidelijk. Dank je wel voor jouw uitleg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moest de PMs eens zien die hij me heeft gestuurd. Geen medelijden met die gozer hebben. Kleineren van anderen (of althans een poging tot) zijn hem ook echt niet vreemd.
Stalkerig persoon is het. Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk. Dank je wel voor jouw uitleg.
Stalken en bekende user van de reeks...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stalkerig persoon is het. Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam.
Nee die zou dat nooit doen en daar gaat het nu inderdaad goed mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stalken en bekende user van de reeks...
Het is niet Benzin toch? Daar was het goed mee gekomen.
Oh neequote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stalkerig persoon is het. Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam.
Lol. Zelden iemand tegen gekomen die zo in z'n eigen wereldje zit. Maar geloof het gelijkquote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam
Ah leuk om te horen! goooo Benzin!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee die zou dat nooit doen en daar gaat het nu inderdaad goed mee.
En hoe is het bij jou?quote:
Ja ik zie wel eens foto's voorbij komen en dan smelt ik een beetje.quote:
Mehh, blijf het een verwende jankerd vinden.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik zie wel eens foto's voorbij komen en dan smelt ik een beetje.
Hopelijk gaat het op andere vlakken nu ook beter en kan hij zich wat losmaken van zijn ouders.
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goedquote:
Oh ja Cassandra gelooft wel in je.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goed![]()
Enigste waar ik erg van baal is dat ik zo'n passieve klootzak ben en alweer iemand van dit forum heel erg in de steek laat. Mindset van 'ah, komt volgende week wel' helpt niet echt. Sorry Cas
Ik denk niet dat hij blij is met zijn situatie. Meer net als wat hij zegt, leren omgaan met, en dat accepteren. Als je het niet accepteert wordt je alleen maar ongelukkig(er) en schiet je er niets mee op. De eerste stap is gezet, nu de rest nogquote:Op maandag 14 juli 2014 16:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja Cassandra gelooft wel in je.En ze heeft gelijk want jij bent alles behalve een klootzak.
![]()
Maar ok, je bent blij met jouw situatie/fase, dat is het belangrijkste.
Alweer iemand, laat je zoveel mensen in de steek op dit forum?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goed![]()
Enigste waar ik erg van baal is dat ik zo'n passieve klootzak ben en alweer iemand van dit forum heel erg in de steek laat. Mindset van 'ah, komt volgende week wel' helpt niet echt. Sorry Cas
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mehh, blijf het een verwende jankerd vinden.
wij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.
Pfoeh afgunst...quote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.
Ik snap het ook niet.quote:
Jij jankt en zeurt nooit, dat scheelt.quote:
Misschien heeft die vriendin van hem ook wel issues en gaat de relatie straks uit en is hij terug bij af, weet jij veel. Aan je zelfbeeld werk je hopelijk niet alleen voor het 'krijgen' van een vriendin.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Geen ene fuck gedaan om wat aan zn zelfbeeld te doen en hij heeft wel een vriendinnetje uiteindelijk. Met jullie 'je moet eerst van jezelf houden' etc onzin kutclichésHij is het bewijs dat er hier alleen maar onzin geblaat wordt
Ok, doe jouw ding dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Geen ene fuck gedaan om wat aan zn zelfbeeld te doen en hij heeft wel een vriendinnetje uiteindelijk. Met jullie 'je moet eerst van jezelf houden' etc onzin kutclichésHij is het bewijs dat er hier alleen maar onzin geblaat wordt
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Zelfde met richard_prf. Ze moesten wel liegen anders was er niets om zielig over te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snapte bij Benzin nooit waarom hij zo zat te liegen.
Het leek wel pathologisch.
Want?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef richolio het volgende:
Ik voel me toch wel een beetje aangesproken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |