Houd nou eens op Madame_Paon te pesten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vies dikke tokkie. Typische FOK!ster.
Die heb ik al een tijdje niet gezien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd nou eens op Madame_Paon te pesten.
Vast een GTST-marathon aan het houden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien.
Dan staat ze in elk geval niet voor je raam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien.
Ff met de gasbrander een sigaretje aanstekenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef tralalala het volgende:
Chemie-pack
Vertrouwde omgang met chemische producten
Wel als een buitenlander er achter zit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
Komt het ook in KvdB als de kerk van Kattuk in de fik vliegt?
Als, als, als, als.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
Komt het ook in KvdB als de kerk van Kattuk in de fik vliegt?
Een Marokkaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel als een buitenlander er achter zit.
Dit gaat te ver Stijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is vast een kerkvader die kinderen mishandeld heeft.
Een Leienaar is voor ons al een buitenlander.quote:
Ja, dan heb ik niet zoveel babbels meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zoiets in Stadskanaal gebeurt piep je wel anders.
hihihi StadskANAALquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zoiets in Stadskanaal gebeurt piep je wel anders.
En iemand uit Sassem?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een Leienaar is voor ons al een buitenlander.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een Leienaar is voor ons al een buitenlander.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan staat ze in elk geval niet voor je raam.
http://www.omroepbrabant.(...)and+Chemie-Pack.aspxquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Wim Denie had meer gezag en uitstraling.
quote:Oud-burgemeester Wim Denie van Moerdijk is nog altijd verbitterd over de manier waarop hij kort na de grote brand bij Chemie-Pack voor zichzelf afscheid moest nemen van zijn gemeente. "De hele afwikkeling was voor mij nodeloos grievend," aldus Denie tegen Omroep Brabant.
De burgemeester reageert vooruit op de presentatie woensdag van een boek van de gemeente Moerdijk over de brand bij het chemisch bedrijf. Aan het woord komt ook een aantal betrokken bestuurders onder wie Wim Denie. Volgens de gemeente geeft het boek een uniek kijkje achter de schermen.
'Gedwongen' vertrek
Denie kreeg kort na de ramp bij Chemie-Pack veel kritiek over zijn optreden in de media. Uiteindelijk was dit ook de reden voor zijn vertrek. "Kennelijk is het onvermijdelijk dat iemand bij dit soort rampen het veld moet ruimen. Ik blijf erbij dat de afwikkeling van de brand keurig is verlopen.''
Na zijn afscheid had de oud-burgemeester nog een afscheidsdineetje met Commissaris van de Koning Wim van de Donk in Bergen op Zoom.
'Niemand vroeg naar mij'
"Verder heeft mij niemand vanuit de veiligheidsregio daarna nog gevraagd hoe het met mij gaat. De waarnemend voorzittter (Peter van der Velden red.) was waarschijnlijk te druk met het besturen van Breda. Ik zou het in zijn positie zeker anders gedaan hebben.''
De oud-burgemeester is blij met het boek: "Ik had het gevoel dat ik nog iets recht moest zetten. Dat heb ik nu voor het eerst en het laatst gedaan in het boek van de gemeente.''
Ziekte van Parkinson
Wim Denie is woensdag niet aanwezig bij de boekpresentatie met minister Ivo Opstelten. "Vanwege mijn klachten door de ziekte van Parkinson kan ik lange autoritten niet meer aan'', aldus Denie die na zijn afscheid in Moerdijk terugkeerde naar het Limburgse Swalmen.
"Ik ben hier nog betrokken als voorzitter van de voetbalvereniging en ik houd mij bezig met bridge''. Denie heeft nog steeds goede herinneringen aan zijn oude gemeente Moerdijk: 'Vooral mensen uit het verenigingsleven draag ik een warm hart toe.''
als het niet zo vlakbij Rotterdam lag dan zou ik het wel willenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wonen in Moerdijk, wie wil dat nou niet.
Ja, beetje over de datum deze mevrouw.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:30 schreef JackHerrer het volgende:
Ik vind dat hier nogal hijgerig over Diana wordt gedaan.
compensatiedrangquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef tralalala het volgende:
Gisteren hadden ze er geen zin in om er over te praten en nu gaat de helft van de show over dat brandje.
nou nou nouquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, beetje over de datum deze mevrouw.
Rotterdamquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als het niet zo vlakbij Rotterdam lag dan zou ik het wel willen
Die brand brak rond 22:45 uit, een kwartier voor de uitzending beste Tralalalallalaalla.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef tralalala het volgende:
Gisteren hadden ze er geen zin in om er over te praten en nu gaat de helft van de show over dat brandje.
Nou en?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die brand brak rond 22:45 uit, een kwartier voor de uitzending beste Tralalalallalaalla.
of Arno Vermeulenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Heel opmerkelijk dat ze hier zo'n nobody voor vragen. Voor gesprekken over voetbal heb je een autoriteit nodig, Derksen dus.
En in Ede hebben ze gewoon nog doodleuk een grote vuurwerkopslagplaats midden in de stad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef -0- het volgende:
Geer.
In Enschede leek een veilige woonwijk te liggen met een bierfabriek. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Ede kan dan ook gemist worden als kiespijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
En in Ede hebben ze gewoon nog doodleuk een grote vuurwerkopslagplaats midden in de stad.
Ik woon er niet meer, dus prima.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ede kan dan ook gemist worden als kiespijn
Knevel heeft geen verstand van voetbal. Dat verklaart meteen zijn voorkeur voor Feyenoord.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Knevel is in zijn nopjes met de Feyenoord-verdediging.
En Ron Betonquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:36 schreef tralalala het volgende:
Huntelaar de enige met een voldoende vanavond
Dat zou Ard van Peppen ook zijn als hij voor Oranje mocht spelen, maar daar beginnen we ook niet aan,quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar hij was wel heel erg gemotiveerd en afgetraind
vies dikquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb een chocosprits pure chocola.
Ik een zak wokkels paprika.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb een chocosprits pure chocola.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:
Kuijt speelde niet. Ik geef deze wedstrijd een 3.
iedereen is grappiger als die dinonegerquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evertjan vond hem wel leuk. Ik ben grappiger dan Jandino Asporaat.
Naast de aardbei banaan smoothie kan dat prima.quote:
Eet je ook radijsjes?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Naast de aardbei banaan smoothie kan dat prima.
Moet je ergens bekend van zijn om een tafelgast te zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waar moeten wij haar van kennen?
Ik vind ze niet lekker.quote:
Erben heeft verstand van topsport. En ik denk ook niet dat Erben een gloryhunter is wat PEC betreft. Erben is opgegroeid in Dalfsen (vlakbij Zwolle) en woont inmiddels al jaren in Zwolle.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef Travel. het volgende:
Erben, de persoon die denkt dat die alles weet
Staat godverdomme sportverslaggever onder.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je ergens bekend van zijn om een tafelgast te zijn?
Dalfsenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erben heeft verstand van topsport. En ik denk ook niet dat Erben een gloryhunter is wat PEC betreft. Erben is opgegroeid in Dalfsen (vlakbij Zwolle) en woont inmiddels al jaren in Zwolle.
Eliaquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Evertjan het volgende:
de favo Oranje opstelling van Diana Kuip
[ afbeelding ]
Dan weet ik het ook niet. Laten we samen huilen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Staat godverdomme sportverslaggever onder.
Elia op het middenveld. Uh, oké.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi man. Gewoon zonder middenveld spelen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was echt chanant.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Erben huilen op TV als Nederland uit het WK ligt?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
2e helft was de beste helft van het hele WK
Als jullie het zeggen zal ik mijn mening bijstellen. Ik moet het verkeerd hebben gezien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt pure kwaliteit, na afloop zei ik nog Football is coming home.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt pure kwaliteit, na afloop zei ik nog Football is coming home.
ik zag hem bij de PLUS staan met toi toi veren op zijn hoofdquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:43 schreef -0- het volgende:
Joling kan het ook alleen maar over zichzelf hebben
En dan die figuren die daar op een forum over gaan lopen klagen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nog veel erger dan geneuzel van mensen die weinig voetbal kijken is geneuzel van mensen die erbij zitten maar voetbal totaal niks aan vinden en er überhaupt geen moer om geven.
Vooral bij vrouwen is het heel irritant, die kutvragen continuquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nog veel erger dan geneuzel van mensen die weinig voetbal kijken is geneuzel van mensen die erbij zitten maar voetbal totaal niks aan vinden en er überhaupt geen moer om geven.
Keer op keer op keer, elke dag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan die figuren die daar op een forum over gaan lopen klagen.
Ja en die vrouwen die steeds bij elke lekkere man zeggen:quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vooral bij vrouwen is het heel irritant, die kutvragen continu
En de figuren die dat dan weer aankaartenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan die figuren die daar op een forum over gaan lopen klagen.
dat doen mannen ook niet bij het dameshockey iddquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en die vrouwen die steeds bij elke lekkere man zeggen:zoooo irritant.
Ik erger me ook altijd aan die mensen die nooit voetbal kijken behalve WK's en EK's. :quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ze heeft wel een handleiding hoor, man man man.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en die vrouwen die steeds bij elke lekkere man zeggen:zoooo irritant.
Goed punt wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat doen mannen ook niet bij het dameshockey idd
FOK!kers kennen helemaal geen vrouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vooral bij vrouwen is het heel irritant, die kutvragen continu
Nu val ik door de mandquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK!kers kennen helemaal geen vrouwen.
ook al staat je vrouw er jankend bij schatquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:47 schreef JanCees het volgende:
Ik hou wel van die ordinaire nichtenhumor.
Ik ook hoor. ALs er lelijke mannen meespelen kijk ik net zo goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mannen kunnen dat soort dingen heel goed scheiden
ergste is dat ze uit Amsterdam komtquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Domme vrouwen moeten wel voor Feyenoord zijn, gelukkig doorzag Caland dit meteen.
Ja dat zat ik ook al te denken, goeie naam wel danquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze heet niks voor niks Kuip van achteren
peter van der vorstquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Menno Reemeijer echt niet hoor...
Dat deed mijn familie aan moederskant altijd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk is het ook prettig vakantie vieren.
The Kik heeft een mooi liedje over Katwijk gemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat deed mijn familie aan moederskant altijd.
Ik vind die instortende bruggen maar eng.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk is het ook prettig vakantie vieren.
Die houden van meezingers.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe dit muzikale intermezzo valt bij de trouwe EO-achterban...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |