Eensquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
Kraftwerk houd ik echt niet vol hoor. Paar nummers van geprobeerd maar daar heb ik echt geen geduld voor.
Moet niet veel gekker worden.quote:
Ja, is gewoon zo.quote:
Ik weet 't.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef DO2 het volgende:
Godver, T. Dat is misschien wel hun beste werk.
Why Bother? van Adult. heb ik best veel geluisterd toen die uitkwam. Ik heb hem al lang niet meer gehoord, maar ik kan mij nog zo'n beukend nummer herinneren. I feel worse when Im with you,of Plague Fear. Volgens mij was het één van die.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef ranja het volgende:
geen elctroclashliefhebbers dus? verrassend
Ik heb de eerste 2 albums van ze, toen de 3e uitkwam heb ik die wel beluisterd op de Luisterpaal maar die viel zo ontzettend tegen... de albums daarna heb ik volgens mij niet meer geprobeerd. Why Bother is de 4e dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:06 schreef kciR het volgende:
[..]
Why Bother? van Adult. heb ik best veel geluisterd toen die uitkwam. Ik heb hem al lang niet meer gehoord, maar ik kan mij nog zo'n beukend nummer herinneren. I feel worse when Im with you,of Plague Fear. Volgens mij was het één van die.
Ik weet nog dat ik een eeuwigheid naar dat album op internet heb gezocht. Ik zocht op Why Brother. Toen waren zoekmachines nog niet zo slim.
Ditto hierquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem hier op vinyl liggen en draai 'm regelmatig.
Die mocht van mij nog wel langer durenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, is gewoon zo.Ik waardeer enorm wat ze voor het genre hebben gedaan en het zijn echt genieën maar dit soort dingen:
Gewoon te lang.
We hebben nu ook al voor 4 topics een fout in het Romeinse cijfer in de titel.quote:
Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedy Ja Tweedyquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy Nieuwe Tweedy
Wel leuke plaat he. Ik vond het een beetje een geslaagde versie van wat The Black Keys wilden doen, hoor er ook wat Primal Scream in. Bumblebeeee en Eez-eh zijn chill.quote:
Heb 'm pas 1x geluisterd en ben nog niet echt overtuigd. Moet 'm wellicht vaker luisteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet 't.
Wat vond je van A Pleasure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |