SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Dakgoot op 05-06-2014 22:17:56 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Dit, en Kantai collection bij mij erbijquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Post je PTW voor summer season gr gr.
• Akagame ga Kill!
• Aldnoah.Zero
• Ao Haru Ride (3 ep rule)
• Bishoujo Senshi Sailor Moon: Crystal
• DRAMAtical Murder (3 ep rule)
• Free! Eternal Summer
• Gekkan Shoujo Nozaki-kun (3 ep rule)
• Glasslip (3 ep rule)
• Hanamonogatari
• Hanayamata
• Majimoji Rurumo
• Persona 4 The Golden Animation
• Psycho Pass 2
• Sengoku Basura Judge End
• Shirogane no Ishi Argevollen
• Sword Art Online 2
• Tokyo ESP
• Tokyo Kushu
• Zankyou no Terror
• Allesquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Post je PTW voor summer season gr gr.
...
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
RAIL WARS speelt zich af in een wereld waar de Japanse NS niet geprivatiseerd is. Het is een betere wereld zonder vertragingen en Prorail-drama. En met schattige meisjes! Dit zou best wel eens erg hilarisch kunnen worden.
eerste rang:
Space Dandy 2 (vervolg, soort van)
Akame ga kill (White Fox)
Terror of Resonance. (Ik weet dat het slecht van me is maar ik hoop echt op een TEH JEWZ DID 9/11-scenario)
Hanamonogatari (vervolg, soort van)
tweede rang:
Aldnoah.Zero (Urobuchi Gen en [misplaatste punctuatie]Zero kwam de vorige keer ook goed)
Glasslip (P.A. Works)
derde rang:
Tokyo Kushu (mits de animatie redelijk is)
Jinsei (mits met affectie voor de krantenmakerij)
SOA 2 (het vervolg die je wist dat zou komen is einderpderplijk hier)
Nobunaga Concerto (mits de animatie redelijk is)
Tokyo ESP (de pingun in het promoplaatje deed het 'm, er is nooit iets slechts voortgekomen uit iets met een pingun in het promoplaatje, vergeet ijsbeercaf)
shoujo rang:
Barakamon (???)
Sailor Moon (mits de animatie redelijk is)
Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Blue Sping Rock (Ao Haru Ride)
OVA rang:
Mujaki no Rakuen (mits niet pedo)
D SleepSub?quote:
Neen winterpeen.quote:
Repeltje toch, Tokyo Kushu niet #1 prioriteit samen met Akagame ga Kirru?quote:
Ze zeggen van wel...quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
D SleepSub?
http://www.sleepsub.nl/
Twee woorden: Studio Pierrot. Om een soort gelijke reden staat Tokyo ESP niet meer op de eerste rang voor mij; XEBEC verzorgt de animatie daarvan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Repeltje toch, Tokyo Kushu niet #1 prioriteit samen met Akagame ga Kirru?
Psycho-Pass 2 komt deze herfst pas. De gewone Psycho-Pass die we al gezien hebben wordt deze zomer opnieuw uitgezonden met een paar nieuwe scenes ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
• Persona 4 The Golden Animation
• Psycho Pass 2
Ik lees enkel de synopsis, als dat mij wat lijkt, kijk ik de anime. De studio doet er voor mij niet toe, al staan sommige studio's bekend om hun goede werk inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Twee woorden: Studio Pierrot. Om een soort gelijke reden staat Tokyo ESP niet meer op de eerste rang voor mij; XEBEC verzorgt de animatie daarvan.
De regisseurs hebben ook een betrekkelijk bescheiden CV. Het is natuurlijk niet allesbepalend, maar dit soort dingen hebben invloed op hoe de verhalen opgepakt worden.
En als je dat dan vervolgens vergelijkt me de studio's die achter de andere aanlokkelijke series staan: Akiyuki Shinbou (Hanamonogatari), Tomoki Kobayashi (Akame ga Kill!), Shinichiro Watanabe (Space Dandy 2, Zankyou no Terror) dan bespeur ik een patroon.
Gewoon, omdat het kan. Als ik zeg ''kijk ik later wel'', doe ik het toch niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Psycho-Pass 2 komt deze herfst pas. De gewone Psycho-Pass die we al gezien hebben wordt deze zomer opnieuw uitgezonden met een paar nieuwe scenes ofzo.
Persona 4 the Golden animation levert net als Pycho-Pass deze herfst weinig tot geen nieuw materiaal af ten opzichte van Persona 4 the animation.
Dat je ze ooit opnieuw zou willen bekijken kan ik begrijpen, maar terwijl ze uitgezonden worden in Japan ... waarom dan?
Die hield opeens mijn broek vast toen ze de trein instapte, gelukkig zag de moeder da niequote:
Kwam je klaar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hield opeens mijn broek vast toen ze de trein instapte, gelukkig zag de moeder da nie
net microsoft herkanst was ik de enige terwijl er 10 personen moesten zijn
Ik kreeg een stijfjequote:
waar is dit van?quote:
Nog altijd beter dan een te knap nichtje wat op je schoot gaat zitten xD en dan wiebelen constant.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje![]()
En dacht zo iets van "EEeeeehhhhhh"
Ik dacht dat jij vrouwelijk was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een te knap nichtje wat op je schoot gaat zitten xD en dan wiebelen constant.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een te knap nichtje wat op je schoot gaat zitten xD en dan wiebelen constant.
Mijn verhaal is iets anders... was ook een aantal jaar terug alweer.quote:
Wut wat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Nu moet het een en ander gereorganiseerd worden
Ik dacht dat het mannelijke poppetje wel duidelijk wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Nu moet het een en ander gereorganiseerd worden
Ik dacht niet anders hoor. Ik ga altijd blindelings af op het poppetjequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mannelijke poppetje wel duidelijk was
Komt door mij nickname waarschijnlijk.
Ik kijk nooit naar die poppetjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mannelijke poppetje wel duidelijk was
Komt door mij nickname waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga altijd blindelings af op het poppetje![]()
Hmmm...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk nooit naar die poppetjes.En misschien omdat yaoi.
xD in het echte leven zou ik nooit een stropdas dragen. En een pak misschien 1x als het echt moet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht niet anders hoor. Ik ga altijd blindelings af op het poppetje![]()
Sterker nog, bij gebrek aan beter zie jij er in mijn hoofd zo uit. Bruin haar met een stropdas in een blauw pak.
Hmm, als ik enigzins interesse had in jongens misschien, maar helaas val ik alleen op vrouwen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die poppetjes.En misschien omdat yaoi.
Maar je klikte op m'n spoilert en was oprecht genteresseerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
xD in het echte leven zou ik nooit een stropdas dragen. En een pak misschien 1x als het echt moet.
[..]
Hmm, als ik enigzins interesse had in jongens misschien, maar helaas val ik alleen op vrouwen.
Natuurlijk, ik heb daarom nog geen vooroordelen klaar. Ik ben altijd wel geintresseerd in dingen die ik nog niet ken, ookal vind ik het zelf misschien niet leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar je klikte op m'n spoilert en was oprecht genteresseerd.
Heb jij lang haar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb daarom nog geen vooroordelen klaar. Ik ben altijd wel geintresseerd in dingen die ik nog niet ken, ookal vind ik het zelf misschien niet leuk.
Daarnaast heb ik een levendige fantasie
Dat is best wel een beetje respectloos jegens echte transgenders.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef Xaryna het volgende:
Wacht, ik stop je in de vrouw-zone. Voor mij ben je vrouwelijk. Woo!
Had ooit xD totdat ik besloot dat het teveel kriebelde in me gezicht terwijl ik lag te slapen.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is best wel een beetje respectloos jegens echte transgenders.![]()
Hmm, jammer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Had ooit xD totdat ik besloot dat het teveel kriebelde in me gezicht terwijl ik lag te slapen.
Het was tot mijn schouders toendertijd, daarna nooit meer echt lang laten groeien.
Mooizo, ik vind zelf dat geslacht niet telt in de wereld. Niet in de moderne wereld iniedergeval. Er zijn mannen die er vrouwelijker uitzien als vrouwen en andersom.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik heb niets tegen transgenders!
[..]
Hmm, jammer.
Is het al erg met je haaruitval dan? Anders bier-koffie shampoo gebruiken, en regelmatig borstelen/masseren, en met alcohol insmeren om de haarzakjes te stimuleren en weer open te krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mooizo, ik vind zelf dat geslacht niet telt in de wereld. Niet in de moderne wereld iniedergeval. Er zijn mannen die er vrouwelijker uitzien als vrouwen en andersom.
Niet veel aan te doenik ben helaas gedoemd tot een kaal hoofd later in het leven.
Nee dat niet, het is al lichtelijk zichtbaar. Ik heb een gigantische stressperiode gehad een aantal jaar terug waardoor ik last van haaruitval had. Sindsdien is het niet meer erger geworden gelukkigquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is het al erg met je haaruitval dan? Anders bier-koffie shampoo gebruiken, en regelmatig borstelen/masseren, en met alcohol insmeren om de haarzakjes te stimuleren en weer open te krijgen.
Ach ja, als het stress is, dan komt het wel weer terug.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is al lichtelijk zichtbaar. Ik heb een gigantische stressperiode gehad een aantal jaar terug waardoor ik last van haaruitval had. Sindsdien is het niet meer erger geworden gelukkig
En als het echt moet laat ik wel haartransplant doen
Een haartransplant? Het is gewoon natuur joh, hoort erbij dat het wat uitdunt/wegtrekt met de leeftijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is al lichtelijk zichtbaar. Ik heb een gigantische stressperiode gehad een aantal jaar terug waardoor ik last van haaruitval had. Sindsdien is het niet meer erger geworden gelukkig
En als het echt moet laat ik wel haartransplant doen
Beware mijn paint skills:quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren trouwens eerste episode van Ping Pong bekeken. Was wel leuk.
Ja inhammen heb ik vooral, nog niet op het niveau Vegetaquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, als het stress is, dan komt het wel weer terug.
Ik kreeg 15 jaar geleden opeens een beetje inhammen enzo, maar heeft gelukkig niet doorgezet, en lijkt het laatste jaar zelfs weer te verbeteren, wellicht mede door nieuwe shampoo en soms dat alcohol erop, al doe ik dat laatste niet al te vaak. Ik zou ook veel vaker moeten/kunnen borstelen.
Anyway, als het zo blijft is het ok. Lichte inhammen. Als het weer erger wordt, dan is dat vervelend, maar goed, ik ben inmiddels al oud, dus nobody gives a fuck anyway...
Mijn kale hoofd is niet gemaakt om gezien te wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Een haartransplant? Het is gewoon natuur joh, hoort erbij dat het wat uitdunt/wegtrekt met de leeftijd.
Mag ik in de robot-zone?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef Xaryna het volgende:
Wacht, ik stop je in de vrouw-zone. Voor mij ben je vrouwelijk. Woo!
Spoilers!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Beware mijn paint skills:
[ afbeelding ]
'Natuur' is ook dat 'de chickies' geen fuck geven om 'natuur', en dus helemaal niet geilen op kale mannen, (tenzij buitensporig aantrekkelijk, of ze hebben daddy-issues...), dus dan is het logisch dat mannen liever hun haartjes behouden om er jong en aantrekkelijk uit te blijven zien...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Een haartransplant? Het is gewoon natuur joh, hoort erbij dat het wat uitdunt/wegtrekt met de leeftijd.
Cliffhanger!quote:
Mwa als kaal me zou staan had ik er geen probleem mee, maar dat is niet zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Natuur' is ook dat 'de chickies' geen fuck geven om 'natuur', en dus helemaal niet geilen op kale mannen, (tenzij buitensporig aantrekkelijk, of ze hebben daddy-issues...), dus dan is het logisch dat mannen liever hun haartjes behouden om er jong en aantrekkelijk uit te blijven zien...
oh haiquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Natuur' is ook dat 'de chickies' geen fuck geven om 'natuur', en dus helemaal niet geilen op kale mannen, (tenzij buitensporig aantrekkelijk, of ze hebben daddy-issues...), dus dan is het logisch dat mannen liever hun haartjes behouden om er jong en aantrekkelijk uit te blijven zien...
Het zijn voornamelijk 'Trekkies' die op Picard rukken, natuurlijkquote:
Dat vind ik niet erg, als je dan maar niet die plukjes lang laat groeien en over je hoofd heen trekt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk 'Trekkies' die op Picard rukken, natuurlijk
Als kaal mij zou staan, dan was het ook geen probleem geweest, maar dan was het ook een KEUZE geweest, en dat lijkt me nog altijd een stuk minder erg dan je haar kwijtraken en het niet staat.
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat ALS je dan de helft van je haar kwijt bent, dat je dan de rest laat zitten, dus boven de oren nog zo'n rondje ofzo. DAN zou ik het wel altijd gewoon helemaal scheren.
Dat inderdaad, een paar van die eenzame plukjes steppebegroeiing die wanhopig nog in stand gehouden wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk 'Trekkies' die op Picard rukken, natuurlijk
Als kaal mij zou staan, dan was het ook geen probleem geweest, maar dan was het ook een KEUZE geweest, en dat lijkt me nog altijd een stuk minder erg dan je haar kwijtraken en het niet staat.
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat ALS je dan de helft van je haar kwijt bent, dat je dan de rest laat zitten, dus boven de oren nog zo'n rondje ofzo. DAN zou ik het wel altijd gewoon helemaal scheren.
n hele lange haar die vakkundig de rondte ingekamd wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg, als je dan maar niet die plukjes lang laat groeien en over je hoofd heen trekt.
Wat was je laatst gekeken show?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef totalvamp het volgende:
Pff ik heb weer last van een "Void" na het kijken van de laatste anime.
En het erge is dat er niks anders is wat het kan vullen momenteel
Mo, is zo vorig decennium. Open je ogen. Zusjes en kluizenaars zijn de nieuwe rage.quote:
watquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mo, is zo vorig decennium. Open je ogen. Zusjes en kluizenaars zijn de nieuwe rage.
Het lijkt erop alsof bijna elk karakter of totaal geen interresse heeft of de ballen er niet voor.quote:
TAIYOU NO IEquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De helft van het werk is al gedaan.
2chuuni4mequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, en chuunibyou lijders.Niets. Heb je een MAL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taiyou no le, is alleen wel shoujoquote:
Ik moet bekennen dat ik wel eens andere Shoujo heb gelezen of gekekenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Taiyou no le, is alleen wel shoujo
ahh, achja is wel goed opzichquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik wel eens andere Shoujo heb gelezen of gekeken.
Genre/target audience maakt me ook niet echt heel veel uit, zolang het maar goed is.quote:
Ik had eens 2 shoujou anime gekeken en toen ook maar gewoon de manga ervan gelezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben normaal niet van de shoujo maar zit er nu al 29 chapters in
Ik wil weten of er ook daadwerkelijk gezoend wordtquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat is dat? Ik wil het gaan lezen
Taiyou no Iequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat is dat? Ik wil het gaan lezen
Geen idee, maar dit zijn maar 2 characters zijn nog veel meer personagesquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik wil weten of er ook daadwerkelijk gezoend wordtniet zo plagend 30 hoofdstukken lang
Manwha is Koreaans.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Als je een battle manga wilt lezen moet je Breaker lezen. Is eigenlijk een Manwha maar ./care.
HorribleSubs!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de beste 1080p fansub voor Space Dandy?
Commiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de beste 1080p fansub voor Space Dandy?
Die heeft geen 1080p versie toch?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die heeft geen 1080p versie toch?
Volgens mij is er ook nog geen BR-versie, alleen misschien van de dub...
Nee, van CBM wel maar tis toch een upscalequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
*net wakker*
[..]
weet je het zeker??
hmmm!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, van CBM wel maar tis toch een upscale
ik beantwoord zijn vraag tochquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel een allesomvattend en diepgaand antwoord dit.
watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Kyubey het volgende:
Waarom kan die Chinees na 5 episodes opeens Japans spreken?
Omdat wij ook Engels kunnen en misschien een andere taal?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Kyubey het volgende:
Waarom kan die Chinees na 5 episodes opeens Japans spreken?
Naruto is bagger.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar jullie zijn het er niet mee eens, dat naruto
De beste serie allertijden is?!
Ik geloof niet dat hij na een paar weken opeens perfect Japans kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat wij ook Engels kunnen en misschien een andere taal?
Heb je ooit een FullMetal Alchemist: Brotherhood bijvoorbeeld gezien? Dat is iets wat beter is dan Naruto.quote:
Weet wel dat de anime in 2 jaar afspeelt. In een paar maanden kan je wel een taal.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij na een paar weken opeens perfect Japans kan.
Ja man die heb ik gezien, die was ook goed. maar beetje kort.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ooit een FullMetal Alchemist: Brotherhood bijvoorbeeld gezien? Dat is iets wat beter is als Naruto.
Niet de beste maar vind het wel leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar jullie zijn het er niet mee eens, dat naruto
De beste serie allertijden is?!
ja als ze wat minder fillers zouden doen zou het de beste zijn, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet de beste maar vind het wel leuk
Waquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet wel dat de anime in 2 jaar afspeelt. In een paar maanden kan je wel een taal.
Maar Bleach blijft beterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja als ze wat minder fillers zouden doen zou het de beste zijn, ben ik met je eens.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar we kunnen het allemaal wel eens zijn dat pokemon niet echt een goedfe anime is toch
Tsumugi zo moequote:
SPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tsumugi zo moeSPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
er zitten wat goede series tussenquote:
"Huh, bestaan er andere aniems dan naroetow? Wat een hipster!"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er zitten wat goede series tussen
en wat kut series
en wat autisme
-------------------------------------------------------- +
ok
Ik wil namen zien en popcorn eten. Als jij voor de namen zorgt regel ik de gepofte mais.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en wat kut series
en wat autisme
ok
is dit een grap?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
"Huh, bestaan er andere aniems dan naroetow? Wat een hipster!"
[ afbeelding ]
Welke is autisme?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en wat kut series
en wat autisme
ok
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Autisme. Allemaal.
[ afbeelding ]
Maar ik vraag me af, heb jij niks beters te doen in je leven?quote:
9 uur per week? Meeste mensen kijken wel meer TV dan dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af, heb jij niks beters te doen in je leven?
Ik bedoel one piece alleen, kost je een half jaar als je elke dag 3 afleveringen kijkt.
Als je dan 18 series tegelijk moet bijhouden, lijkt me dat wel vermoeiend
9 uur per week dezelfde serie kijken ja? volgens mij doen de meeste mensen dat nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
9 uur per week? Meeste mensen kijken wel meer TV dan dat.
volgens mij hebben we het hier over verschillende series..?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
9 uur per week dezelfde serie kijken ja? volgens mij doen de meeste mensen dat niet
maar ik had het over alleen specifiek one piecequote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij hebben we het hier over verschillende series..?
maar dan nog, over 1 week 9 uur anime kijken is natuurlijk niks, dat is 2-3 afleveringen per avond, en dan houd je nog een stukje avond over..
Dat zeg ik dan ook niet. Die negen uur komt van die 18 series, elk een aflevering per week. Zal hij iets meer dan negen uur kijken omdat sommige series niet meer lopen en hij meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken. Zo heel gek toch niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
9 uur per week dezelfde serie kijken ja? volgens mij doen de meeste mensen dat niet
Ja, en als je een serie vanaf het begin (of dicht bij het begin) kijkt is het maar een half uur per week, dus wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar ik had het over alleen specifiek one piece
ja als je 1 aflevering per week kijkt, maar dan ben je 10 jaar bezig met een serie als opquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en als je een serie vanaf het begin (of dicht bij het begin) kijkt is het maar een half uur per week, dus wat?
ja maar dat is wel lastig toch om je hoofd bij zoveel series te houden, daarnaast is de catch up point van essentieel belangquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Die negen uur komt van die 18 series, elk een aflevering per week. Zal hij iets meer dan negen uur kijken omdat sommige series niet meer lopen en hij meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken. Zo heel gek toch niet?
En daarom kijk ik die zooi dus niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja als je 1 aflevering per week kijkt, maar dan ben je 10 jaar bezig met een serie als op
Nope. Voor mij niet in ieder geval, kan ook zo een serie of een boek een half jaar laten liggen en vrolijk weer verder gaan waar ik gebleven was zonder problemen. Ik zal vast niet de enige zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar dat is wel lastig toch om je hoofd bij zoveel series te houden, daarnaast is de catch up point van essentieel belang
Nouja mij lukt het denk ik niet om 18 series tegelijk te kijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Voor mij niet in ieder geval, kan ook zo een serie of een boek een half jaar laten liggen en vrolijk weer verder gaan waar ik gebleven was zonder problemen. Ik zal vast niet de enige zijn.
Nou "kijk" ik er op het moment 12. Maar ik loop wel achter met een paar series omdat druk, en er zitten een paar oudere series tussen waar ik af en toe een aflevering van kijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nouja mij lukt het denk ik niet om 18 series tegelijk te kijken.
kijk je alleen anime? of ook rl series?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou "kijk" ik er op het moment 12. Maar ik loop wel achter met een paar series omdat druk, en er zitten een paar oudere series tussen waar ik af en toe een aflevering van kijk.
Normaal wel, maar nu dus even niet omdat druk. Binnenkort zomervakantie, inhaalslag maken. En ik ben nou niet bepaald een zolderkamer shut-in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kijk je alleen anime? of ook rl series?
kom chillen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu dus even niet omdat druk. Binnenkort zomervakantie, inhaalslag maken. En ik ben nou niet bepaald een zolderkamer shut-in.
Ik wacht denk ik dan wel even op een BR-collectie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, van CBM wel maar tis toch een upscale
Waar heb je het vandaan gedaan??quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik dan wel even op een BR-collectie.
Ik merk zojuist trouwens dat mijn Toradora BD-rip helemaal geen engelse subs heeft...(!) Ook licht vervelend. En met licht vervelend bedoel ik verdomd kut.
Tuurlijk heb ik wat beters te doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik bedoel one piece alleen, kost je een half jaar als je elke dag 3 afleveringen kijkt.
Ik kijk denk ik 24 series dit seizoen. 5 epsiodes per dag op werkdagen (heen en terug van werk in trein).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Anime is geen RL?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kijk je alleen anime? of ook rl series?
Durf jij anime in de trein te kijken?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik 24 series dit seizoen. 5 epsiodes per dag op werkdagen (heen en terug van werk in trein).
Maar ook ik kijk graag hele seizoenen achter elkaar ipv eens per week.
Breaking Bed, Defiance, True Blood, Game of Thrones kijk ik per seizoen zo snel achter elkaar als mogelijk. Helaas haal ik niet 1 episode per heen reis of per terug reis.
Anime is maar 25 minuten per aflevering (OP en ED niet meegeteld) wat het zo handig maakt op te kijken tijdens het reizen.
Ik heb vorig jaar tijdens mijn vakantie Bleach helemaal opnieuw gekeken. 20 eps per dag.
Ik heb laatst Patema Inverted in de trein gekeken, no fucks were given.quote:
Kick Ass volgens mij...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
*schoonmaaktijd*
[..]
Waar heb je het vandaan gedaan??
Ja hoorquote:
En ecchi?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor
Persona 3 in 3 sessies. Toen hebben minimaal 3 mensen in de buurt mee zitten kijken
Het gebeurd regelmatig dat iemand vraagt of ze mee mogen kijken zelfs.
In de trein gekeken:quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wat beters te doen
En one piece kijk ik al iets van 8 jaar, en van de 18 series zijn er 2-3 series die al een tijdje klaar zijn en zo nu en dan kijk.
Je hebt ook mensen die bijv breaking bad en GoT kijken die duren allemaal 1 uur per ep.
Aha!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik 24 series dit seizoen. 5 epsiodes per dag op werkdagen (heen en terug van werk in trein).
Maar ook ik kijk graag hele seizoenen achter elkaar ipv eens per week.
Breaking Bed, Defiance, True Blood, Game of Thrones kijk ik per seizoen zo snel achter elkaar als mogelijk. Helaas haal ik niet 1 episode per heen reis of per terug reis.
Anime is maar 25 minuten per aflevering (OP en ED niet meegeteld) wat het zo handig maakt op te kijken tijdens het reizen.
Ik heb vorig jaar tijdens mijn vakantie Bleach helemaal opnieuw gekeken. 20 eps per dag.
Waar lees je die dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:31 schreef Qunix het volgende:
reis niet met de trein. Wel lees ik zo veel mogelijk manga online o.a. nu Hajime no Ippo (chapter 1040).
http://www.batoto.net/ is toch wel de beste sitequote:
Ik bedoel, als hij ze niet in de trein leest, waar hij ze dan leest. Thuis manga lezen is niet echt opzienbarend in dit topic, dus ik neem aan dat hij in de bus of zo zit dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://www.batoto.net/ is toch wel de beste site
Denk dat het er zo 1 is die of op zn werk leest of in de autoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel, als hij ze niet in de trein leest, waar hij ze dan leest. Thuis manga lezen is niet echt opzienbarend in dit topic, dus ik neem aan dat hij in de bus of zo zit dan.
Is dat puur online lezen, of download je de chapters, en wellicht hele batches?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mangatraders + e-reader = Madokami is op aarde, alles is goed in de wereld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, in trams vooral op een 7" tablet.quote:
Met je tablet zeker?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb laatst Patema Inverted in de trein gekeken, no fucks were given.
No way dat ik Kill la Kill in de trein aan ga zetten though.
En niet Nyaa??quote:
Bes wel leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor
Persona 3 in 3 sessies. Toen hebben minimaal 3 mensen in de buurt mee zitten kijken
Het gebeurd regelmatig dat iemand vraagt of ze mee mogen kijken zelfs.
Dat zeggen diehards 'stoere' gasten(m/v),die nooit een echte jeugd hebbben gehad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja durf ik ook wel, als ik met mijn rug tegen het raam zit en niemand in de buurt is.
Kom nou mensen moeten niet denken dat ik nerd ben ofzo
H-mangas/doujinshis of H-animes??quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon hentai vol op de speakers in de trein jeweets.
Mooi advies!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:35 schreef wdn het volgende:
[..]
In de trein gekeken:
Highschool of the dead
Game of life
Maar als ik weet dat het op het randje kan zijn is het simpel: gewoon een zitplaats nemen zodat achter je geen stoelen zijn
Laat ik het zo zeggen: in de bus ben ik en mijn collega afzonderlijk van elkaar iemand tegen gekomen die naar naaktfoto's van vrouwen zat te kijken op zijn "bestel een vrouw"-site ..... Dus ecchi valt dan nog wel mee
Paar weken geleden keek ik Kuroshitsuji. Zat een meid tegen over me de manga te lezen
Doen werkende mannen en vrouwen vaak in Japan!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zat van de week nog naast een meisje die manga zat te lezen in de trein
Dan wordt je aangezien voor een pedo of dat het ranzig is etc etc,door arrogante/niet-wetende mensen die niet eens simpel algemene basiskennis hebben over manga en anime industrie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:05 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk ook wel eens in de trein, maar niet anime met mogelijk aanstootgevende / vooroordeelbevestigende dingen. Zoals ecchi of loli-dingen. Maar ik kijk rustig Psycho-Pass bijvoorbeeld.
Nope, laptop + koptelefoon.quote:
I don't care, ik kijk/lees het beiden niet.quote:[..]
H-mangas/doujinshis of H-animes??
Waarom zet je het dan erbij??quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope, laptop + koptelefoon.
[..]
I don't care, ik kijk/lees het beiden niet.
Discussie ook wel eens gehad met iemand:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dan wordt je aangezien voor een pedo of dat het ranzig is etc etc,door arrogante/niet-wetende mensen die niet eens simpel algemene basiskennis hebben over manga en anime industrie.![]()
LOLquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Discussie ook wel eens gehad met iemand:
"Oh U kijkt tekenfilms?"
"Nou nee tekenfilms zijn voor kinderen. Anime is voor iedereen en voor elke leeftijd. Kijkt deze serie gaat over een aardbeving en hoe de karakters daar mee om gaan. Deze meid is bijvoorbeeld dood en die jongen heeft haar in gedachten als gids om hier door heen te komen". (ik verzon maar wat)
Series als deze kennen geen sexueel geladen scenes. Daar zijn andere genres voor ja maar die probeer ik ter vermijden. Maar als we het dan hebben over amerikaanse seriers ... ik kan ook True Blood of Game of Thrones kijken. Dan weet ik zeker dat naakscenes en verkrachtingen naar voren komen. En die zijn niet getekend".
Vanuit Rotjeknor??quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar ik zat in de trein naar utrecht
gr gr
Arrow is wel tof,als je Green Arrow leest.quote:
Omdat grapje. Hentai anime luid in de trein afspelen is geen goed idee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan erbij??
Hey,dat is vlakbij!!quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat grapje. Hentai anime luid in de trein afspelen is geen goed idee.
Ik heb een prima jeugd gehad en wil toch niet voor nerdje aangezien willen worden, zeker niet door mensen die mij kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat zeggen diehards 'stoere' gasten(m/v),die nooit een echte jeugd hebbben gehad.
Maar dat zijn geen nerds, dat zijn weeaboos. Heel ander type. Nerds zijn lief en schattig en slim en coolquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een prima jeugd gehad en wil toch niet voor nerdje aangezien willen worden, zeker niet door mensen die mij kennen.
Heeft voor een deel ook met achterlijke weaboos in mijn klassen te maken, die chicks sporen voor geen meter. Ga lekker van die corsetten dragen en van die domme zelfgemaakte jurkjes dragen en -kun achter namen plakken terwijl je in Nederland woont. Domme kutten. Die teven geven anime en manga een behoorlijk slechte naam.
Nee, daar associeer ik mij liever niet mee.
Wat ben jij voor geek dat je die verschillen weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen nerds, dat zijn weeaboos. Heel ander type. Nerds zijn lief en schattig en slim en cool.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen nerds, dat zijn weeaboos. Heel ander type. Nerds zijn lief en schattig en slim en cool.
Alleen de gratis versie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekkere advertenties tussen je pagina's.
I missed that memo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nerds zijn lief en schattig en slim en cool.
Misschien ben ik gewoon raar.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nee, ga door, mij hoor je niet klagen.
isgoed hoeveel krijg ik als ik meegaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:08 schreef totalvamp het volgende:
Iemand met me mee volgende week naar animecon? Helaas kan niemand uit mijn vriendenkring die dag.
Ik kan opzich elke dag gaan.
Nope, maar wel over Erza Scarletto!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
hebben jullie het over erza scarlettu
Volgend jaar ga ik denk ik wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:08 schreef totalvamp het volgende:
Iemand met me mee volgende week naar animecon? Helaas kan niemand uit mijn vriendenkring die dag.
Wil wel, geld is wat minder. Vind een kaartje nogal duur en heb nog steeds geen inkomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:08 schreef totalvamp het volgende:
ik had ook geen baan toen ik 12 wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wil wel, geld is wat minder. Vind een kaartje nogal duur en heb nog steeds geen inkomen.
Held.quote:
Psycho-Pass had ook een paar shots van verminkte lijken en naakte mensen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:05 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk ook wel eens in de trein, maar niet anime met mogelijk aanstootgevende / vooroordeelbevestigende dingen. Zoals ecchi of loli-dingen. Maar ik kijk rustig Psycho-Pass bijvoorbeeld.
Die dialoog is ingekort he?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Discussie ook wel eens gehad met iemand:
"Oh U kijkt tekenfilms?"
"Nou nee tekenfilms zijn voor kinderen. Anime is voor iedereen en voor elke leeftijd. Kijkt deze serie gaat over een aardbeving en hoe de karakters daar mee om gaan. Deze meid is bijvoorbeeld dood en die jongen heeft haar in gedachten als gids om hier door heen te komen". (ik verzon maar wat)
Series als deze kennen geen seksueel geladen scenes. Daar zijn andere genres voor ja maar die probeer ik ter vermijden. Maar als we het dan hebben over amerikaanse series ... ik kan ook True Blood of Game of Thrones kijken. Dan weet ik zeker dat naaktscenes en verkrachtingen naar voren komen. En die zijn niet getekend".
Het probleem is dat nerds veelal asociaal zijn wat zich uit in onbezonnen hufterig gedrag --behalve het Silicon Valley techpersoneel en de zelfverklaarde Apple ei-phone hipsternerds, hoewel die laatste vaak ook hufters zijn. /meningquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eens, ik identificeer wel als nerd en ik ben gewoon een lul.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het probleem is dat nerds veelal asociaal zijn wat zich uit in onbezonnen hufterig gedrag --behalve het Silicon Valley techpersoneel en de zelfverklaarde Apple ei-phone hipsternerds, hoewel die laatste vaak ook hufters zijn. /mening
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Wat maken jullie je eigenlijk zorgen over wat mensen die je niet/nauwelijks kent van je denken? Ik loop bijna dagelijks buiten met een anime jas, lees manga, kijk af en toe anime wanneer mijn wi-fi verbinding voor mijn thuis PC goed is en heb in de macdonalds visual novels gespeeld (geen explicit scenes natuurlijk).
Wat kan mij het schelen wat mensen van me denken? Zolang ik het naar mijn zin heb, vind ik het allemaal best![]()
Het enige wat ik niet doe is hard muziek draaien wanneer ik buiten ben of iets dergelijks met kleine boxjes. Dat vind ik persoonlijk asociaal en wetend dat ik daarmee mensen zal storen
Ik maak me er niet druk overquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Wat maken jullie je eigenlijk zorgen over wat mensen die je niet/nauwelijks kent van je denken? Ik loop bijna dagelijks buiten met een anime jas, lees manga, kijk af en toe anime wanneer mijn wi-fi verbinding voor mijn thuis PC goed is en heb in de macdonalds visual novels gespeeld (geen explicit scenes natuurlijk).
Wat kan mij het schelen wat mensen van me denken? Zolang ik het naar mijn zin heb, vind ik het allemaal best![]()
Het enige wat ik niet doe is hard muziek draaien wanneer ik buiten ben of iets dergelijks met kleine boxjes. Dat vind ik persoonlijk asociaal en wetend dat ik daarmee mensen zal storen
M'n klasgenoten weten het allemaal wel geloof ik. De meeste in ieder geval. Het maakt geen reet uit als je er een beetje normaal over doet met z'n allen. Kwestie van mensen in hun waarde laten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Dat stereotype heb ik bedacht. Zo hou ik anime exclusiever en kan ik me voordoen als iemand die erg cultureel onderlegd is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie heeft eigenlijk ooit het stereotype beeld bedacht dat anime voor nerds is?
een serie als naruto kijken maakt je alleen maar cooler
Daarvan wil ik eigenlijk in een park gaan zitten en keihard Purupuru pururin rin af spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Pinkblossom zeg hier iets van!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mee eens. Zolang je anderen maar niet lastigvalt. Dankzij die mentaliteit heb ik ook maar gewoon een wolvenshirt gekocht (three wolf moon).
Wel godverdomme.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat stereotype heb ik bedacht. Zo hou ik anime exclusiever en kan ik me voordoen als iemand die erg cultureel onderlegd is.
Nee, maar de 80s zijn weer hip, wake up en doe je neon leggings aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
wolvenshirts
het is niet meer de 80's man
Hoe bedoel je 'weer' hip!? De 80's waren nooit hip. Zelfs niet in de 80's.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar de 80s zijn weer hip, wake up en doe je neon leggings aan.
Ja maar dit keer is het 'ironisch'. Or so I'm told.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'weer' hip!? De 80's waren nooit hip. Zelfs niet in de 80's.
Inderdaad, je kan ook niet zeggen dat alle boeken bagger zijn omdat mensen alleen 50 Shades of Da Vinci Code lezen. Er is een bepaald bereik tussen baas en bagger.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, mensen die zelf iedere avond GTST kijken met een kopje thee en een koekje erbij, en nog steeds herhalingen van Friends geweldig vinden, die hebben sowieso geen enkel recht van spreken natuurlijk...
Anime is zo breed, daar zit gewoon geweldige kwaliteit tussen, en ook rotzooi, Niets mis mee. Niets om je voor te schamen.
En OK, dat ik dan op mijn bruiloft in een Son Goku kostuum mijn jawoord gaf, dat moet kunnen...
Als dit echt is, dan ben je gewoon een fucking heldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
En OK, dat ik dan op mijn bruiloft in een Son Goku kostuum mijn jawoord gaf, dat moet kunnen...
Zelfs Goku droeg geen Son Goku kostuum op zijn bruiloft en hij is op zijn achterhoofd gevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
GT was dan ook nepquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Vegeta ulimited inhammen.
Een van de grootste continuteitsfouten in GT was dat Vegeta niet helemaal kaal is geworden.
Een volbloed saiyan zijn haar veranderd nooit vanaf de dag dat die geboren is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de grootste continuteitsfouten in GT was dat Vegeta niet helemaal kaal is geworden.
Mee eens over zulke fans,1% van die klootzakken verpestten het voor de rest van de gemeenschap. Geen wonder dat industrie nog steeds vooroordelen krijgt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een prima jeugd gehad en wil toch niet voor nerdje aangezien willen worden, zeker niet door mensen die mij kennen.
Heeft voor een deel ook met achterlijke weaboos in mijn klassen te maken, die chicks sporen voor geen meter. Ga lekker van die corsetten dragen en van die domme zelfgemaakte jurkjes dragen en -kun achter namen plakken terwijl je in Nederland woont. Domme kutten. Die teven geven anime en manga een behoorlijk slechte naam.
Nee, daar associeer ik mij liever niet mee.
Hypocriete en arrogante met met superioriteit complex hebben altijd te klagen over andere dingen die ze niet eens kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, mensen die zelf iedere avond GTST kijken met een kopje thee en een koekje erbij, en nog steeds herhalingen van Friends geweldig vinden, die hebben sowieso geen enkel recht van spreken natuurlijk...
Anime+manga is zo breed, daar zit gewoon geweldige kwaliteit tussen, en ook rotzooi, Niets mis mee. Niets om je voor te schamen.
GT is een filler seriequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
what what??quote:Op zondag 8 juni 2014 05:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Damn Mekakucity is hard aan het knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |