Had ooit xD totdat ik besloot dat het teveel kriebelde in me gezicht terwijl ik lag te slapen.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is best wel een beetje respectloos jegens echte transgenders.![]()
Hmm, jammer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Had ooit xD totdat ik besloot dat het teveel kriebelde in me gezicht terwijl ik lag te slapen.
Het was tot mijn schouders toendertijd, daarna nooit meer echt lang laten groeien.
Mooizo, ik vind zelf dat geslacht niet telt in de wereld. Niet in de moderne wereld iniedergeval. Er zijn mannen die er vrouwelijker uitzien als vrouwen en andersom.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik heb niets tegen transgenders!
[..]
Hmm, jammer.
Is het al erg met je haaruitval dan? Anders bier-koffie shampoo gebruiken, en regelmatig borstelen/masseren, en met alcohol insmeren om de haarzakjes te stimuleren en weer open te krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mooizo, ik vind zelf dat geslacht niet telt in de wereld. Niet in de moderne wereld iniedergeval. Er zijn mannen die er vrouwelijker uitzien als vrouwen en andersom.
Niet veel aan te doenik ben helaas gedoemd tot een kaal hoofd later in het leven.
Nee dat niet, het is al lichtelijk zichtbaar. Ik heb een gigantische stressperiode gehad een aantal jaar terug waardoor ik last van haaruitval had. Sindsdien is het niet meer erger geworden gelukkigquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is het al erg met je haaruitval dan? Anders bier-koffie shampoo gebruiken, en regelmatig borstelen/masseren, en met alcohol insmeren om de haarzakjes te stimuleren en weer open te krijgen.
Ach ja, als het stress is, dan komt het wel weer terug.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is al lichtelijk zichtbaar. Ik heb een gigantische stressperiode gehad een aantal jaar terug waardoor ik last van haaruitval had. Sindsdien is het niet meer erger geworden gelukkig
En als het echt moet laat ik wel haartransplant doen
Een haartransplant? Het is gewoon natuur joh, hoort erbij dat het wat uitdunt/wegtrekt met de leeftijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is al lichtelijk zichtbaar. Ik heb een gigantische stressperiode gehad een aantal jaar terug waardoor ik last van haaruitval had. Sindsdien is het niet meer erger geworden gelukkig
En als het echt moet laat ik wel haartransplant doen
Beware mijn paint skills:quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren trouwens eerste episode van Ping Pong bekeken. Was wel leuk.
Ja inhammen heb ik vooral, nog niet op het niveau Vegetaquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, als het stress is, dan komt het wel weer terug.
Ik kreeg 15 jaar geleden opeens een beetje inhammen enzo, maar heeft gelukkig niet doorgezet, en lijkt het laatste jaar zelfs weer te verbeteren, wellicht mede door nieuwe shampoo en soms dat alcohol erop, al doe ik dat laatste niet al te vaak. Ik zou ook veel vaker moeten/kunnen borstelen.
Anyway, als het zo blijft is het ok. Lichte inhammen. Als het weer erger wordt, dan is dat vervelend, maar goed, ik ben inmiddels al oud, dus nobody gives a fuck anyway...
Mijn kale hoofd is niet gemaakt om gezien te wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Een haartransplant? Het is gewoon natuur joh, hoort erbij dat het wat uitdunt/wegtrekt met de leeftijd.
Mag ik in de robot-zone?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef Xaryna het volgende:
Wacht, ik stop je in de vrouw-zone. Voor mij ben je vrouwelijk. Woo!
Spoilers!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Beware mijn paint skills:
[ afbeelding ]
'Natuur' is ook dat 'de chickies' geen fuck geven om 'natuur', en dus helemaal niet geilen op kale mannen, (tenzij buitensporig aantrekkelijk, of ze hebben daddy-issues...), dus dan is het logisch dat mannen liever hun haartjes behouden om er jong en aantrekkelijk uit te blijven zien...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Een haartransplant? Het is gewoon natuur joh, hoort erbij dat het wat uitdunt/wegtrekt met de leeftijd.
Cliffhanger!quote:
Mwa als kaal me zou staan had ik er geen probleem mee, maar dat is niet zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Natuur' is ook dat 'de chickies' geen fuck geven om 'natuur', en dus helemaal niet geilen op kale mannen, (tenzij buitensporig aantrekkelijk, of ze hebben daddy-issues...), dus dan is het logisch dat mannen liever hun haartjes behouden om er jong en aantrekkelijk uit te blijven zien...
oh haiquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Natuur' is ook dat 'de chickies' geen fuck geven om 'natuur', en dus helemaal niet geilen op kale mannen, (tenzij buitensporig aantrekkelijk, of ze hebben daddy-issues...), dus dan is het logisch dat mannen liever hun haartjes behouden om er jong en aantrekkelijk uit te blijven zien...
Het zijn voornamelijk 'Trekkies' die op Picard rukken, natuurlijkquote:
Dat vind ik niet erg, als je dan maar niet die plukjes lang laat groeien en over je hoofd heen trekt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk 'Trekkies' die op Picard rukken, natuurlijk
Als kaal mij zou staan, dan was het ook geen probleem geweest, maar dan was het ook een KEUZE geweest, en dat lijkt me nog altijd een stuk minder erg dan je haar kwijtraken en het niet staat.
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat ALS je dan de helft van je haar kwijt bent, dat je dan de rest laat zitten, dus boven de oren nog zo'n rondje ofzo. DAN zou ik het wel altijd gewoon helemaal scheren.
Dat inderdaad, een paar van die eenzame plukjes steppebegroeiing die wanhopig nog in stand gehouden wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk 'Trekkies' die op Picard rukken, natuurlijk
Als kaal mij zou staan, dan was het ook geen probleem geweest, maar dan was het ook een KEUZE geweest, en dat lijkt me nog altijd een stuk minder erg dan je haar kwijtraken en het niet staat.
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat ALS je dan de helft van je haar kwijt bent, dat je dan de rest laat zitten, dus boven de oren nog zo'n rondje ofzo. DAN zou ik het wel altijd gewoon helemaal scheren.
n hele lange haar die vakkundig de rondte ingekamd wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg, als je dan maar niet die plukjes lang laat groeien en over je hoofd heen trekt.
Wat was je laatst gekeken show?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef totalvamp het volgende:
Pff ik heb weer last van een "Void" na het kijken van de laatste anime.
En het erge is dat er niks anders is wat het kan vullen momenteel
Mo, is zo vorig decennium. Open je ogen. Zusjes en kluizenaars zijn de nieuwe rage.quote:
watquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mo, is zo vorig decennium. Open je ogen. Zusjes en kluizenaars zijn de nieuwe rage.
Het lijkt erop alsof bijna elk karakter of totaal geen interresse heeft of de ballen er niet voor.quote:
TAIYOU NO IEquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De helft van het werk is al gedaan.
2chuuni4mequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, en chuunibyou lijders.Niets. Heb je een MAL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |