Ja man die heb ik gezien, die was ook goed. maar beetje kort.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ooit een FullMetal Alchemist: Brotherhood bijvoorbeeld gezien? Dat is iets wat beter is als Naruto.
Niet de beste maar vind het wel leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar jullie zijn het er niet mee eens, dat naruto
De beste serie allertijden is?!
ja als ze wat minder fillers zouden doen zou het de beste zijn, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet de beste maar vind het wel leuk
Waquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet wel dat de anime in 2 jaar afspeelt. In een paar maanden kan je wel een taal.
Maar Bleach blijft beterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja als ze wat minder fillers zouden doen zou het de beste zijn, ben ik met je eens.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar we kunnen het allemaal wel eens zijn dat pokemon niet echt een goedfe anime is toch
Tsumugi zo moequote:
SPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tsumugi zo moeSPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
er zitten wat goede series tussenquote:
"Huh, bestaan er andere aniems dan naroetow? Wat een hipster!"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er zitten wat goede series tussen
en wat kut series
en wat autisme
-------------------------------------------------------- +
ok
Ik wil namen zien en popcorn eten. Als jij voor de namen zorgt regel ik de gepofte mais.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en wat kut series
en wat autisme
ok
is dit een grap?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
"Huh, bestaan er andere aniems dan naroetow? Wat een hipster!"
[ afbeelding ]
Welke is autisme?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en wat kut series
en wat autisme
ok
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Autisme. Allemaal.
[ afbeelding ]
Maar ik vraag me af, heb jij niks beters te doen in je leven?quote:
9 uur per week? Meeste mensen kijken wel meer TV dan dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af, heb jij niks beters te doen in je leven?
Ik bedoel one piece alleen, kost je een half jaar als je elke dag 3 afleveringen kijkt.
Als je dan 18 series tegelijk moet bijhouden, lijkt me dat wel vermoeiend
9 uur per week dezelfde serie kijken ja? volgens mij doen de meeste mensen dat nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
9 uur per week? Meeste mensen kijken wel meer TV dan dat.
volgens mij hebben we het hier over verschillende series..?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
9 uur per week dezelfde serie kijken ja? volgens mij doen de meeste mensen dat niet
maar ik had het over alleen specifiek one piecequote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij hebben we het hier over verschillende series..?
maar dan nog, over 1 week 9 uur anime kijken is natuurlijk niks, dat is 2-3 afleveringen per avond, en dan houd je nog een stukje avond over..
Dat zeg ik dan ook niet. Die negen uur komt van die 18 series, elk een aflevering per week. Zal hij iets meer dan negen uur kijken omdat sommige series niet meer lopen en hij meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken. Zo heel gek toch niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
9 uur per week dezelfde serie kijken ja? volgens mij doen de meeste mensen dat niet
Ja, en als je een serie vanaf het begin (of dicht bij het begin) kijkt is het maar een half uur per week, dus wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar ik had het over alleen specifiek one piece
ja als je 1 aflevering per week kijkt, maar dan ben je 10 jaar bezig met een serie als opquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en als je een serie vanaf het begin (of dicht bij het begin) kijkt is het maar een half uur per week, dus wat?
ja maar dat is wel lastig toch om je hoofd bij zoveel series te houden, daarnaast is de catch up point van essentieel belangquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Die negen uur komt van die 18 series, elk een aflevering per week. Zal hij iets meer dan negen uur kijken omdat sommige series niet meer lopen en hij meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken. Zo heel gek toch niet?
En daarom kijk ik die zooi dus niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja als je 1 aflevering per week kijkt, maar dan ben je 10 jaar bezig met een serie als op
Nope. Voor mij niet in ieder geval, kan ook zo een serie of een boek een half jaar laten liggen en vrolijk weer verder gaan waar ik gebleven was zonder problemen. Ik zal vast niet de enige zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar dat is wel lastig toch om je hoofd bij zoveel series te houden, daarnaast is de catch up point van essentieel belang
Nouja mij lukt het denk ik niet om 18 series tegelijk te kijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Voor mij niet in ieder geval, kan ook zo een serie of een boek een half jaar laten liggen en vrolijk weer verder gaan waar ik gebleven was zonder problemen. Ik zal vast niet de enige zijn.
Nou "kijk" ik er op het moment 12. Maar ik loop wel achter met een paar series omdat druk, en er zitten een paar oudere series tussen waar ik af en toe een aflevering van kijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nouja mij lukt het denk ik niet om 18 series tegelijk te kijken.
kijk je alleen anime? of ook rl series?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou "kijk" ik er op het moment 12. Maar ik loop wel achter met een paar series omdat druk, en er zitten een paar oudere series tussen waar ik af en toe een aflevering van kijk.
Normaal wel, maar nu dus even niet omdat druk. Binnenkort zomervakantie, inhaalslag maken. En ik ben nou niet bepaald een zolderkamer shut-in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kijk je alleen anime? of ook rl series?
kom chillen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu dus even niet omdat druk. Binnenkort zomervakantie, inhaalslag maken. En ik ben nou niet bepaald een zolderkamer shut-in.
Ik wacht denk ik dan wel even op een BR-collectie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, van CBM wel maar tis toch een upscale
Waar heb je het vandaan gedaan??quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik dan wel even op een BR-collectie.
Ik merk zojuist trouwens dat mijn Toradora BD-rip helemaal geen engelse subs heeft...(!) Ook licht vervelend. En met licht vervelend bedoel ik verdomd kut.
Tuurlijk heb ik wat beters te doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik bedoel one piece alleen, kost je een half jaar als je elke dag 3 afleveringen kijkt.
Ik kijk denk ik 24 series dit seizoen. 5 epsiodes per dag op werkdagen (heen en terug van werk in trein).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Anime is geen RL?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kijk je alleen anime? of ook rl series?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |