Misschien ben ik gewoon raar.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nee, ga door, mij hoor je niet klagen.
isgoed hoeveel krijg ik als ik meegaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:08 schreef totalvamp het volgende:
Iemand met me mee volgende week naar animecon? Helaas kan niemand uit mijn vriendenkring die dag.
Ik kan opzich elke dag gaan.
Nope, maar wel over Erza Scarletto!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
hebben jullie het over erza scarlettu
Volgend jaar ga ik denk ik wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:08 schreef totalvamp het volgende:
Iemand met me mee volgende week naar animecon? Helaas kan niemand uit mijn vriendenkring die dag.
Wil wel, geld is wat minder. Vind een kaartje nogal duur en heb nog steeds geen inkomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:08 schreef totalvamp het volgende:
ik had ook geen baan toen ik 12 wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wil wel, geld is wat minder. Vind een kaartje nogal duur en heb nog steeds geen inkomen.
Held.quote:
Psycho-Pass had ook een paar shots van verminkte lijken en naakte mensen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:05 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk ook wel eens in de trein, maar niet anime met mogelijk aanstootgevende / vooroordeelbevestigende dingen. Zoals ecchi of loli-dingen. Maar ik kijk rustig Psycho-Pass bijvoorbeeld.
Die dialoog is ingekort he?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Discussie ook wel eens gehad met iemand:
"Oh U kijkt tekenfilms?"
"Nou nee tekenfilms zijn voor kinderen. Anime is voor iedereen en voor elke leeftijd. Kijkt deze serie gaat over een aardbeving en hoe de karakters daar mee om gaan. Deze meid is bijvoorbeeld dood en die jongen heeft haar in gedachten als gids om hier door heen te komen". (ik verzon maar wat)
Series als deze kennen geen seksueel geladen scenes. Daar zijn andere genres voor ja maar die probeer ik ter vermijden. Maar als we het dan hebben over amerikaanse series ... ik kan ook True Blood of Game of Thrones kijken. Dan weet ik zeker dat naaktscenes en verkrachtingen naar voren komen. En die zijn niet getekend".
Het probleem is dat nerds veelal asociaal zijn wat zich uit in onbezonnen hufterig gedrag --behalve het Silicon Valley techpersoneel en de zelfverklaarde Apple ei-phone hipsternerds, hoewel die laatste vaak ook hufters zijn. /meningquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen nerds, dat zijn weeaboos. Heel ander type. Nerds zijn lief en schattig en slim en cool.
Eens, ik identificeer wel als nerd en ik ben gewoon een lul.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het probleem is dat nerds veelal asociaal zijn wat zich uit in onbezonnen hufterig gedrag --behalve het Silicon Valley techpersoneel en de zelfverklaarde Apple ei-phone hipsternerds, hoewel die laatste vaak ook hufters zijn. /mening
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Wat maken jullie je eigenlijk zorgen over wat mensen die je niet/nauwelijks kent van je denken? Ik loop bijna dagelijks buiten met een anime jas, lees manga, kijk af en toe anime wanneer mijn wi-fi verbinding voor mijn thuis PC goed is en heb in de macdonalds visual novels gespeeld (geen explicit scenes natuurlijk).
Wat kan mij het schelen wat mensen van me denken? Zolang ik het naar mijn zin heb, vind ik het allemaal best![]()
Het enige wat ik niet doe is hard muziek draaien wanneer ik buiten ben of iets dergelijks met kleine boxjes. Dat vind ik persoonlijk asociaal en wetend dat ik daarmee mensen zal storen
Ik maak me er niet druk overquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Wat maken jullie je eigenlijk zorgen over wat mensen die je niet/nauwelijks kent van je denken? Ik loop bijna dagelijks buiten met een anime jas, lees manga, kijk af en toe anime wanneer mijn wi-fi verbinding voor mijn thuis PC goed is en heb in de macdonalds visual novels gespeeld (geen explicit scenes natuurlijk).
Wat kan mij het schelen wat mensen van me denken? Zolang ik het naar mijn zin heb, vind ik het allemaal best![]()
Het enige wat ik niet doe is hard muziek draaien wanneer ik buiten ben of iets dergelijks met kleine boxjes. Dat vind ik persoonlijk asociaal en wetend dat ik daarmee mensen zal storen
M'n klasgenoten weten het allemaal wel geloof ik. De meeste in ieder geval. Het maakt geen reet uit als je er een beetje normaal over doet met z'n allen. Kwestie van mensen in hun waarde laten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Dat stereotype heb ik bedacht. Zo hou ik anime exclusiever en kan ik me voordoen als iemand die erg cultureel onderlegd is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie heeft eigenlijk ooit het stereotype beeld bedacht dat anime voor nerds is?
een serie als naruto kijken maakt je alleen maar cooler
Daarvan wil ik eigenlijk in een park gaan zitten en keihard Purupuru pururin rin af spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef SleepSub het volgende:
Pinkblossom zeg hier iets van!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mee eens. Zolang je anderen maar niet lastigvalt. Dankzij die mentaliteit heb ik ook maar gewoon een wolvenshirt gekocht (three wolf moon).
Wel godverdomme.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat stereotype heb ik bedacht. Zo hou ik anime exclusiever en kan ik me voordoen als iemand die erg cultureel onderlegd is.
Nee, maar de 80s zijn weer hip, wake up en doe je neon leggings aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
wolvenshirts
het is niet meer de 80's man
Hoe bedoel je 'weer' hip!? De 80's waren nooit hip. Zelfs niet in de 80's.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar de 80s zijn weer hip, wake up en doe je neon leggings aan.
Ja maar dit keer is het 'ironisch'. Or so I'm told.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'weer' hip!? De 80's waren nooit hip. Zelfs niet in de 80's.
Inderdaad, je kan ook niet zeggen dat alle boeken bagger zijn omdat mensen alleen 50 Shades of Da Vinci Code lezen. Er is een bepaald bereik tussen baas en bagger.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, mensen die zelf iedere avond GTST kijken met een kopje thee en een koekje erbij, en nog steeds herhalingen van Friends geweldig vinden, die hebben sowieso geen enkel recht van spreken natuurlijk...
Anime is zo breed, daar zit gewoon geweldige kwaliteit tussen, en ook rotzooi, Niets mis mee. Niets om je voor te schamen.
En OK, dat ik dan op mijn bruiloft in een Son Goku kostuum mijn jawoord gaf, dat moet kunnen...
Als dit echt is, dan ben je gewoon een fucking heldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
En OK, dat ik dan op mijn bruiloft in een Son Goku kostuum mijn jawoord gaf, dat moet kunnen...
Zelfs Goku droeg geen Son Goku kostuum op zijn bruiloft en hij is op zijn achterhoofd gevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
GT was dan ook nepquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Vegeta ulimited inhammen.
Een van de grootste continuteitsfouten in GT was dat Vegeta niet helemaal kaal is geworden.
Een volbloed saiyan zijn haar veranderd nooit vanaf de dag dat die geboren is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de grootste continuteitsfouten in GT was dat Vegeta niet helemaal kaal is geworden.
Mee eens over zulke fans,1% van die klootzakken verpestten het voor de rest van de gemeenschap. Geen wonder dat industrie nog steeds vooroordelen krijgt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een prima jeugd gehad en wil toch niet voor nerdje aangezien willen worden, zeker niet door mensen die mij kennen.
Heeft voor een deel ook met achterlijke weaboos in mijn klassen te maken, die chicks sporen voor geen meter. Ga lekker van die corsetten dragen en van die domme zelfgemaakte jurkjes dragen en -kun achter namen plakken terwijl je in Nederland woont. Domme kutten. Die teven geven anime en manga een behoorlijk slechte naam.
Nee, daar associeer ik mij liever niet mee.
Hypocriete en arrogante met met superioriteit complex hebben altijd te klagen over andere dingen die ze niet eens kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, mensen die zelf iedere avond GTST kijken met een kopje thee en een koekje erbij, en nog steeds herhalingen van Friends geweldig vinden, die hebben sowieso geen enkel recht van spreken natuurlijk...
Anime+manga is zo breed, daar zit gewoon geweldige kwaliteit tussen, en ook rotzooi, Niets mis mee. Niets om je voor te schamen.
GT is een filler seriequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
what what??quote:Op zondag 8 juni 2014 05:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Damn Mekakucity is hard aan het knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |