SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Kort voor Jillian Michaels 30 Day Shred:quote:
Mocht je het gaan doen, de eerste twee dagen moet je de spierpijn gewoon negeren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bedankt. Morgen eens kijken of het wat voor mij is.
Zeer sterk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Het 'probleem' is alleen dat ik mij altijd afvraag hoe veel spier je nou echt in 1,5 week erbij kan krijgen....
Die kilo? Lijkt mij sterk...
2,4 gram per koekje.quote:Kan trouwens niet 1-2-3 vinden hoeveel suiker er in die belvita dingen zitten maar als het langzame KH's zijn zoals er beweerd wordt zou ik ze niet meteen afraden.
Vervelend is dat he, heb ik ook met verschillende soorten biscuitjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
2,4 gram per koekje.
(ik kreeg ze laatst toen ik ziek was, om makkelijk wat calorieën binnen te krijgen. Nu lust ik ze niet meer... heb ik altijd als ik iets eet als ik ziek ben).
We zien vanzelfquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij doet bootcamp bij mevrouw A T of niet? Altijd wel geinig om te zien dat gesport op parkeerplekken en in de parkjes hier
[..]
Zeer sterk.
Spieractivering doet je vocht opslaan.
Kan trouwens niet 1-2-3 vinden hoeveel suiker er in die belvita dingen zitten maar als het langzame KH's zijn zoals er beweerd wordt zou ik ze niet meteen afraden.
Ik zat net te denken dat je er misschien ook gebruik van kan maken. Zou het ook werken met chocola en chips?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vervelend is dat he, heb ik ook met verschillende soorten biscuitjes
Zoals ik zei, dat vond ik minder, eet liever magere kwark tussen de middag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zien vanzelf
Zou jij die belvita dingen dan als volwaardige lunch aanraden?
Nee, maar zoals ik zelf gemerkt heb qua advies geven is het beter en constructiever om dan uit te leggen waarom en eventueel een alternatief voor te stellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zien vanzelf
Zou jij die belvita dingen dan als volwaardige lunch aanraden?
Alternatieven zijn gegeven toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik zelf gemerkt heb qua advies geven is het beter en constructiever om dan uit te leggen waarom en eventueel een alternatief voor te stellen.
Maar ook dat is aan de magere kantquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat vond ik minder, eet liever magere kwark tussen de middag.
Phoe dat krijg ik echt niet op allemaal hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ook dat is aan de magere kant
Gooi er wat groente bij, een salade met vis bijvoorbeeld.
Kliekjes van het avondeten van de dag ervoor kan je meestal ook wel meenemen naar je werk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Phoe dat krijg ik echt niet op allemaal hoor
En vis mee naar het werk is lastig. Kip zou misschien nog wel kunnen. Eventueel vis op de dagen dat ik wel thuis ben. (maar ik ben geen vis mens).
Maar is mijn groente moment vooral het avondeten inderdaad.
Bedankt voor de suggesties/tips in elk geval.
Dan vinden we dus hetzelfdequote:Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef Timmos het volgende:
Ik eet er 2 per dag dus weet precies wat er in zit.. Zijn dan wel tussendoortjes maar vooruit.. Als je het evt. combineerd met een of ander kan het best..
Ik kan ze ook gerust als ontbijt of lunch eten hoor.. Of een kilo kwark savonds in 1 keer als het overdag niet gelukt is, tijdstippen kijk ik niet naar als ik het maar binnen krijg..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |