abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140721216
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_140721284
Wat is Jillian?
pi_140721365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat is Jillian?
Kort voor Jillian Michaels 30 Day Shred:
Dit is level 1
Morgen is mijn 11e dag dus dan begin ik met level 2
pi_140723036
Bedankt. Morgen eens kijken of het wat voor mij is. :)
pi_140723071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bedankt. Morgen eens kijken of het wat voor mij is. :)
Mocht je het gaan doen, de eerste twee dagen moet je de spierpijn gewoon negeren.
Daarna heb je er geen tot weinig last meer van.
pi_140723864
En dat was weer een lesje bootcamp. Ging me deze keer wel goed af en ik begin nu te merken dat m'n conditie toch wel erg verbeterd. :)
pi_140724262
Jij doet bootcamp bij mevrouw A T of niet? Altijd wel geinig om te zien dat gesport op parkeerplekken en in de parkjes hier :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Het 'probleem' is alleen dat ik mij altijd afvraag hoe veel spier je nou echt in 1,5 week erbij kan krijgen....
Die kilo? Lijkt mij sterk...
Zeer sterk.
Spieractivering doet je vocht opslaan.

Kan trouwens niet 1-2-3 vinden hoeveel suiker er in die belvita dingen zitten maar als het langzame KH's zijn zoals er beweerd wordt zou ik ze niet meteen afraden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140724557
quote:
Kan trouwens niet 1-2-3 vinden hoeveel suiker er in die belvita dingen zitten maar als het langzame KH's zijn zoals er beweerd wordt zou ik ze niet meteen afraden.
2,4 gram per koekje.

(ik kreeg ze laatst toen ik ziek was, om makkelijk wat calorieën binnen te krijgen. Nu lust ik ze niet meer... heb ik altijd als ik iets eet als ik ziek ben).
pi_140724618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

2,4 gram per koekje.

(ik kreeg ze laatst toen ik ziek was, om makkelijk wat calorieën binnen te krijgen. Nu lust ik ze niet meer... heb ik altijd als ik iets eet als ik ziek ben).
Vervelend is dat he, heb ik ook met verschillende soorten biscuitjes :Y
pi_140724669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij doet bootcamp bij mevrouw A T of niet? Altijd wel geinig om te zien dat gesport op parkeerplekken en in de parkjes hier :D

[..]

Zeer sterk.
Spieractivering doet je vocht opslaan.

We zien vanzelf :)

Zou jij die belvita dingen dan als volwaardige lunch aanraden?
pi_140724877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vervelend is dat he, heb ik ook met verschillende soorten biscuitjes :Y
Ik zat net te denken dat je er misschien ook gebruik van kan maken. Zou het ook werken met chocola en chips? :D

Als je het toch niet meer lust, hoef je er ook niet naar te verlangen.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlauwePhlox op 04-06-2014 22:26:28 ]
pi_140725733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, dat vond ik minder, eet liever magere kwark tussen de middag.
pi_140725798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, maar zoals ik zelf gemerkt heb qua advies geven is het beter en constructiever om dan uit te leggen waarom en eventueel een alternatief voor te stellen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140725934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, maar zoals ik zelf gemerkt heb qua advies geven is het beter en constructiever om dan uit te leggen waarom en eventueel een alternatief voor te stellen.
Alternatieven zijn gegeven toch?
pi_140725982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Zoals ik zei, dat vond ik minder, eet liever magere kwark tussen de middag.
Maar ook dat is aan de magere kant ;)
Gooi er wat groente bij, een salade met vis bijvoorbeeld.
pi_140726103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar ook dat is aan de magere kant ;)
Gooi er wat groente bij, een salade met vis bijvoorbeeld.
Phoe dat krijg ik echt niet op allemaal hoor :P
En vis mee naar het werk is lastig. Kip zou misschien nog wel kunnen. Eventueel vis op de dagen dat ik wel thuis ben. (maar ik ben geen vis mens).
Maar is mijn groente moment vooral het avondeten inderdaad.

Bedankt voor de suggesties/tips in elk geval.
pi_140726269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Phoe dat krijg ik echt niet op allemaal hoor :P
En vis mee naar het werk is lastig. Kip zou misschien nog wel kunnen. Eventueel vis op de dagen dat ik wel thuis ben. (maar ik ben geen vis mens).
Maar is mijn groente moment vooral het avondeten inderdaad.

Bedankt voor de suggesties/tips in elk geval.
Kliekjes van het avondeten van de dag ervoor kan je meestal ook wel meenemen naar je werk.
En kost weinig tijd om te maken (want dan maak je gewoon wat meer).

En zo veel is het toch niet?
Volgens mij zit je echt superlaag in kcal zeker als je nog intensief sport.
pi_140726845
Een bak kwark is ook 265kcal, met kliekjes gaat dat niet heel veel meer zijn.. En makkelijke eiwitten, wat wil je nog meer :)

Als je kcal telt want de macro's daarvan zijn belangrijker om te tellen..
pi_140727269
Magere kwark 265kcal? Dat is wel een flinke bak dan
Maar dan nog vind ik het erg weinig voor een lunch (maar dat zal dan wel aan mij liggen)
pi_140727642
Ik eet er 2 per dag dus weet precies wat er in zit :+.. Zijn dan wel tussendoortjes maar vooruit.. Als je het evt. combineerd met een of ander kan het best..
pi_140727705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef Timmos het volgende:
Ik eet er 2 per dag dus weet precies wat er in zit :+.. Zijn dan wel tussendoortjes maar vooruit.. Als je het evt. combineerd met een of ander kan het best..
Dan vinden we dus hetzelfde ;)
pi_140727772
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan vinden we dus hetzelfde ;)
Ik kan ze ook gerust als ontbijt of lunch eten hoor.. Of een kilo kwark savonds in 1 keer als het overdag niet gelukt is, tijdstippen kijk ik niet naar als ik het maar binnen krijg..
pi_140727824
Griekse yoghurt met walnoten :9
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140727989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Griekse yoghurt met walnoten :9
I wanna!
pi_140728086
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

I wanna!
Ik ook.. nu heb ik daar trek in... :') heb het geen van beide in huis.. wat maar goed is ook.

Morgen wel halen :Y
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')