Treehut, het is niet heel chique om de OP van een topic niet te lezen voor je mee denkt te doen met het spelletje en nog minder om het topic dicht te gooien en geen nieuwe te openen.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, ik had hier een topic draaiende..![]()
uit methodmich's lijstje:
Poll: Welke track vind je beter?
• David Bowie - Changes
• 2pac - Changes
Tussenstand:
[ afbeelding ]
sorry maar ik ben nieuw op fokquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Treehut, het is niet heel chique om de OP van een topic niet te lezen voor je mee denkt te doen met het spelletje en nog minder om het topic dicht te gooien en geen nieuwe te openen.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef methodmich het volgende:
Als you dan voor Bad Religion gaat, ranja, dan ga ik voor Marvin Gaye.
Bad religionquote:Op zondag 8 juni 2014 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij! Ja, jij! Wat vind JIJ het beste nummer van deze 2?
Poll: Welke track vind je beter?
• Bad Religion - You
• Marvin Gaye - You
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het oor wil ook watquote:Op zondag 8 juni 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Ten Sharp had hier met deze titel toch de grootste hit, waarom de keuze uit slechts deze B-muzikanten?
Dan moet je wel (goed) stemmenquote:
Wel zo slim inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet je wel (goed) stemmen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:04 schreef belsen het volgende:
Beide bagger, maar die van Metal Molly vind ik toch iets meer hebben.
Als er iets interessants zit tussen de 2 geposte keuzes dan kies ik voor 1 van die twee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:50 schreef ranja het volgende:
Jammer dat het zelfs na 3 topics nog steeds nodig lijkt om alternatieven voor de 2 keuzes aan te dragen terwijl het toch al lang duidelijk zou moeten zijn dat het echt om die 2 die gepost zijn gaat
Ja maar die zou later nog wel aan de beurt hebben kunnen komen want er zijn nog tig liedjes met deze titelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets interessants zit tussen de 2 geposte keuzes dan kies ik voor 1 van die twee.
In dit geval ga ik voor het alternatief...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef Enchanter het volgende:
Geluid loopt lekker synchroon bij Sam BrownNee, viel mij ook op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Gooi jij er anders ff eentje inquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef methodmich het volgende:
Is de poll kapot? Hij komt niet in beeld bij mij, op dit moment.
Nee, dat doet alleen n00bie. Maar ik vroeg me af of er een storing op de site was, want ik kreeg de poll gisteren dus niet in beeld. Nu - op een andere computer overigens - weer wel. Dus daarom was ik benieuwd of meer mensen er last van hadden of dat het aan mijn computer kon liggen.quote:
Gisteren deed 'ie het bij mij ook niet. Nu wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat doet alleen n00bie. Maar ik vroeg me af of er een storing op de site was, want ik kreeg de poll gisteren dus niet in beeld. Nu - op een andere computer overigens - weer wel. Dus daarom was ik benieuwd of meer mensen er last van hadden of dat het aan mijn computer kon liggen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:21 schreef ranja het volgende:
'beter' is een groot woord in dit geval maar toch maar no doubt gestemd, zeker niet zonder twijfel.
Ja, nu werkt het hier ook weer. Gelukkig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gisteren deed 'ie het bij mij ook niet. Nu wel.
Aardige mix inderdaad. Kan je aan die dekselse Van Inkel wel overlaten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben ook voor de Singers gegaan.
Ben dan wel weer fan van de Multimediamega Rinkeldekinkel Curry & van Inkel Uit Je Tenen-Mix van Mary's Mexico
http://www.rinkeldekinkel.com/audio_files/prod_mexico.mp3
Dat zou, zeker in Phair play, geel kunnen betekenen.quote:
Iedereen is natuurlijk al met die finale bezigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee joh, stoppen is zonde. Je hebt nog materiaal tot en met 2017, stuurde je me ooit in een DM. Dan is het toch niet nodig nu de handdoek in de ring te werpen? Gewoon twee of drie dagen nemen nu dan, rekening houdend met zomerse bezigheden van de vaste stemmers. Trekt straks vanzelf weer aan. Toch? Of niet dan?
Stoppen. Is. Geen. Optie.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:23 schreef ranja het volgende:
Hele lastige dit maar uiteindelijk toch voor de SP gekozen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:23 schreef ranja het volgende:
Hele lastige dit maar uiteindelijk toch voor de SP gekozen
Mijn bewoordingen zouden wat milder zijn geweest, maar met de strekking ben ik het eens. Supremes!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Enchanter het volgende:
De Pixies altijd al een kutband gevonden en dat nummer van de Supremes word ik gewoon vrolijk van
Dan staat íe ook nog open en ze kwamen de laatste tijd niet echt lekker op gang, dus leek me veiligquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef methodmich het volgende:
Nu al vrijdagmiddag? Hoe dan ook, Pixies in deze kwestie!
Zeker veilig. Zit alleen al een tijdje op die happening te wachten, maar dat valt hier nog tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan staat íe ook nog open en ze kwamen de laatste tijd niet echt lekker op gang, dus leek me veilig
Gewoon in het algemeen of omdat je dat dan kan daten met Leoshi?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Niet zo moeilijk, ook al zou ik ook wat langer willen zijn...
Wiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen of omdat je dat dan kan daten met Leoshi?
Die zit in de tekst van het liedje. Onbereikbare vrouw voor Skee-Lo. Omdat-ie klein is.quote:
True, maar die Skee Lo heeft het toch ook best lang uitgehouden (misschien nog niet te eeuwig .)quote:
Zal ie blij om zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
True, maar die Skee Lo heeft het toch ook best lang uitgehouden (misschien nog niet te eeuwig .)
Om van die mislukte bokser maar te zwijgen:quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef cafca het volgende:
Allebei niet the Cult, allebei wel OK, toch maar gekozen voor the Beatles.
Dat kan toch alsnog?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:18 schreef ranja het volgende:
Dat had nog een andere keer gekund, die 2 tegen elkaar... maar ja...
Nee, ik heb al eerder gezegd: ga je hier andere opties posten, dan vallen ze sowieso af voor een volgende battle.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb al eerder gezegd: ga je hier andere opties posten, dan vallen ze sowieso af voor een volgende battle.
Thnx! Al hebben die laatste 2 volgens mij een afwijkende spelling. Nu spelt die ene zowat alles andersquote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heb wat compensaties toegestuurd...
quote:
en de mijne omdat ze er bij mij wel instaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eden krijgt mijn stem omdat ik was vergeten ze in mijn Belgen top nogwat te stoppen.
ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
The Stranglers, of course. Al is die andere ook best leuk.
dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:59 schreef belsen het volgende:
Toch maar PUSA, maar wel met grote twijfel...
quote:
Ik vind het juist een van de betere van Eurythmics...quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ai, toch lastig. Die van Charles & Eddie is toch wel enigszins jeugdsentiment. Eurythmics kan beter dan dit. Toch Charles & Eddie dan.
quote:
Vermoedelijk wel. Al lijkt Gwenno me stiekem ook wel erg ondeugend.quote:
Idem dito, geweldig nummer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef ranja het volgende:
Het spijt me, maar ik ga dit keer toch voor Yazoo. Lastige wel.
Zal de overzichtelijkheid wel ten goede komen iddquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou het ondertussen wel even achter een spoilertagje gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |