nou hoe sta je er voor dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ook niet, zit daar gewoon voor de fun!
Even kijken hoe ik in de markt lig enzo.
praten wel.. schrijven blijkbaar niet...quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:00 schreef Basxt het volgende:
Moet wel zeggen dat je wel goed leerd praten met mensen via de app voor zover het gaat. Mensen die er moeite mee hebben zouden dit wel makkelijk kunnen gebruiken om wat meer zelfvertrouwen enzo te krijgen.
was te lui om te bewerkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
praten wel.. schrijven blijkbaar niet...
Leerd
Bij mij is het andersom. Ik ben in het echt 3 keer zo rap van tong..quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:00 schreef Basxt het volgende:
Moet wel zeggen dat je wel goed leerd praten met mensen via de app voor zover het gaat. Mensen die er moeite mee hebben zouden dit wel makkelijk kunnen gebruiken om wat meer zelfvertrouwen enzo te krijgen.
Ik ook maar denk dat dat er nu ook gewoon mee te maken heeft dat ik geen zin meer heb in die saaie wat-zijn-jouw-passies gesprekken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:08 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Ik ben in het echt 3 keer zo rap van tong..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan toch dit inderdaad. Het houdt een keer op natuurlijk.
Niet iedereen heeft 40+ matches he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ze na een gemeende poging van jou om iets interessants uit ze te trekken nog steeds met korte antwoorden aan komen zetten dan rotten ze maar op en is het next. Simpel.
Ik ben ook wel klaar met de ja/nee antwoorden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef SiIk het volgende:
Erg vervelend als je een vraag stelt en het enige antwoord 'haha' is.
Dan niet
Dat spreekt voor zich.quote:
Ik dacht dat die TT iets anders liet zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
De TT laat zien dat komma's essentieel zijn.
Scherp.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
De TT laat zien dat komma's essentieel zijn.
Het is verloedert door de hoeveelheid mensen, ik heb het vermoeden dat de kans dat je een match krijgt steeds kleiner wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef Basxt het volgende:
volgends mij is tinder een beetje dood aan het gaan.. jammer. Ben verslaafd..
Hoezo dat? Valt me wel op dat ik steeds minder matches krijg. Waar ik voorheen (als ik een kwartier/dag aan het liken was) aan tinderen was had ik elke dag 1/2/3 matches. Nu zoveel per week.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:26 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het is verloedert door de hoeveelheid mensen, ik heb het vermoeden dat de kans dat je een match krijgt steeds kleiner wordt.
3.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:40 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
En al een match kunnen regelen ? Of klaag je daar ook over
Ben nu sinds uurtje of 12 weer begonnen. Heb er nu 24quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Valt me wel op dat ik steeds minder matches krijg. Waar ik voorheen (als ik een kwartier/dag aan het liken was) aan tinderen was had ik elke dag 1/2/3 matches. Nu zoveel per week.
Het leven is oneerlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ben nu sinds uurtje of 12 weer begonnen. Heb er nu 24
Welke regio woon je? Ik merk dat er bij mij een groot verschil zit of ik in Utrecht ben en tinder aan zet, of hier in Arnhem. Of de vrouwen hier zijn kritischer, of er lopen hier meer met mij vergelijkbare mannen rond, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ben nu sinds uurtje of 12 weer begonnen. Heb er nu 24
Brabant, niet in een stadquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Welke regio woon je? Ik merk dat er bij mij een groot verschil zit of ik in Utrecht ben en tinder aan zet, of hier in Arnhem. Of de vrouwen hier zijn kritischer, of er lopen hier meer met mij vergelijkbare mannen rond, dat kan natuurlijk ook.
Ook de kwaliteit vrouwen gaat omlaag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Valt me wel op dat ik steeds minder matches krijg. Waar ik voorheen (als ik een kwartier/dag aan het liken was) aan tinderen was had ik elke dag 1/2/3 matches. Nu zoveel per week.
Lange tijd gepraat met een 10/10 brabandster. helaash wordt dat niks als je 150 km uit elkaar woondquote:
Vergelijkbare mannen zou je kansen niet hoeven te verlagen. Als ze hem leuk vonden, dan jou ook waarschijnlijk. Ze stoppen niet bij de eerste de beste leuke man natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Welke regio woon je? Ik merk dat er bij mij een groot verschil zit of ik in Utrecht ben en tinder aan zet, of hier in Arnhem. Of de vrouwen hier zijn kritischer, of er lopen hier meer met mij vergelijkbare mannen rond, dat kan natuurlijk ook.
Als je nou eens begint met de stam+t regel toepassen. Godver man die shit doet zeer aan mn ogen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
Lange tijd gepraat met een 10/10 brabandster. helaash wordt dat niks als je 150 km uit elkaar woond
denk ik
Door niet een trucje te doen nav een post op een forum.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gezien er zoveel mannen zijn moet je er wel bovenuit komen. Hoe kun je opvallen in gesprekken?
Ik weet het :/quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met de stam+t regel toepassen. Godver man die shit doet zeer aan mn ogen.
Er moet toch iets zijn. Ik heb echt maar drie keer een echt goed gesprek gehad, en dat was echt puur toeval. Je wordt heel vaak gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Door niet een trucje te doen nav een post op een forum.
Wat ik vaak (altijd) doe is "Fiet Fieuw!"quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn. Ik heb echt maar drie keer een echt goed gesprek gehad, en dat was echt puur toeval. Je wordt heel vaak gewoon genegeerd.
Moet zeggen dat dat met mannen net zo is. Soms heb ik er 3/4 achter elkaar waarvan ik zeg ohquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook de kwaliteit vrouwen gaat omlaag.
Eerst nog leuke studentes en de eerste dertigers. Nu kapsters, witte driekwart legging en hondenfoto's.
Af en toe wel weer ineens een serie hele goede. Alsof tinder ze bij elkaar zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |