En al een match kunnen regelen ? Of klaag je daar ook overquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ook hier blijven, ik heb gewoon tinder dusja. Ik ken mijn rechten.![]()
Gewoon elkaar een foto sturen en liken of nextenquote:
Aah zoquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Gewoon elkaar een foto sturen en liken of nexten
Die voelen zich dan gelijk gestalkt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus?Waarom vragen mensen dat aan jou. Vraag het dan meteen aan die twee denk ik dan.
Niets dood aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef Basxt het volgende:
volgends mij is tinder een beetje dood aan het gaan.. jammer. Ben verslaafd..
Komt wss omdat ik elk mogelijke meid al heb gehad in 100km..quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:28 schreef Basxt het volgende:
[..]
Komt wss omdat ik elk mogelijke meid al heb gehad in 100km..
Dat ook ja.. paupersquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef SiIk het volgende:
Erg vervelend als je een vraag stelt en het enige antwoord 'haha' is.
Dan niet
nextquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:33 schreef Basxt het volgende:
Erg vervelend als je een 10/10 aan de haak hebt en die maar geen vragen terug stelt. Een beetje eigen inbreng mag best
Alleen maar omdat ik je niet wil delenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En ik weet dat mijn foto's bij die 4 mensen die ze hebben ook veilig zijn.
Nee alleen maar lief praten.. Doe niet aan hosselenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hebben er al mensen gehosseld met Tinder?
nou hoe sta je er voor dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ook niet, zit daar gewoon voor de fun!
Even kijken hoe ik in de markt lig enzo.
praten wel.. schrijven blijkbaar niet...quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:00 schreef Basxt het volgende:
Moet wel zeggen dat je wel goed leerd praten met mensen via de app voor zover het gaat. Mensen die er moeite mee hebben zouden dit wel makkelijk kunnen gebruiken om wat meer zelfvertrouwen enzo te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |