abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141220226
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:36 schreef Nero22 het volgende:
Vanmorgen bijna onderuit gegaan door iets te vlug van de verhoogde trambaan af te rijden. :X Stomme busjes altijd die de weg moeten blokkeren... Het is een drama om van die trambanen af te komen, maar ook zeker om erop te komen!
Gelukkig geen trambanen hier in het oooooooooooooooosten!
Wel een momentje vanmiddag. Kom als een malle aanrijden, zelfs Gummie rijdt soms te hard, en het verkeerslicht springt op oranje/rood. Dus flink in de remmen (met mijn gare schijf :X ) en merk enorme fading! Dus dan maar extra terugschakelen..schakel ik iets te enthousiast terug zodat het achterwiel ging stuiteren. :') Dat icm een gare schijfrem en fading was iets teveel van het goede, kon um nog net rechtop houden en net na de streep stoppen. :7
pi_141223165
Iemand zin om timing goed te zetten op een VTR? :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:12:38 #278
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_141223321
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
al zou ik weten hoe dat moet, zou ik het wel willen doen voor een pilske, *O*
maarja hoe het moet dat is bij mij een beetje een probleem -O-
mee bekant vangde gin haas.
pi_141223483
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef kawa4 het volgende:

[..]

al zou ik weten hoe dat moet, zou ik het wel willen doen voor een pilske, *O*
maarja hoe het moet dat is bij mij een beetje een probleem -O-
Ik weet het inmiddels uit mijn hoofd, en zelfs de momenten voor elke bout aan het blok die los moet. Ik was ervan overtuigd dat ie nu goed stond, maar blijkbaar toch niet }:|
pi_141226676
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:26 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Gelukkig geen trambanen hier in het oooooooooooooooosten!
Wel een momentje vanmiddag. Kom als een malle aanrijden, zelfs Gummie rijdt soms te hard, en het verkeerslicht springt op oranje/rood. Dus flink in de remmen (met mijn gare schijf :X ) en merk enorme fading! Dus dan maar extra terugschakelen..schakel ik iets te enthousiast terug zodat het achterwiel ging stuiteren. :') Dat icm een gare schijfrem en fading was iets teveel van het goede, kon um nog net rechtop houden en net na de streep stoppen. :7
Ik vind het bewust rondrijden met compleet versleten remmen (fading krijg je echt niet door alleen een lichte kromming in de schijf) eigenlijk vele malen gevaarlijker dan het 'gevaarlijk rijden' waar jij mensen in dit topic constant van loopt te beschuldigen.

Zou je dat ding niet eens gewoon repareren of anders laten staan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ding heeft twee aparte distributiekettingen toch?

Veel plezier dan :')

Ik ken onderhand ook al die waardes van mijn motor sinds de rebuilt ja. Kleppen stellen doe ik nu in minder dan een uur, voorheen een volle dagtaak en dan moest ik stevig doorwerken om voor het donker klaar te zijn :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_141226854
Over kleppen stellen gesproken: vandaag afspraak gemaakt bij een Kwaak dealer "om de hoek" voor een grote beurt. Ik denk: ik mag straks op een 35 kw leenfiets brommen. Nee hoor, ze hebben een 25 kw. ;( ER5'je.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_141226925
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:03 schreef Nero22 het volgende:
Over kleppen stellen gesproken: vandaag afspraak gemaakt bij een Kwaak dealer "om de hoek" voor een grote beurt. Ik denk: ik mag straks op een 35 kw leenfiets brommen. Nee hoor, ze hebben een 25 kw. ;( ER5'je.
Een ER5 op 25kW is al lomp genoeg. Met dat fisherprice frame moet je geen 35kW willen, dan trekt het al krom :')

Vrijdag komt het loon weer *O* Nieuwe koppelingsplaatjes
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_141226979
Afspraak voor me ketting gemaakt kosten 185 auwh
pi_141227032
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vind het bewust rondrijden met compleet versleten remmen (fading krijg je echt niet door alleen een lichte kromming in de schijf) eigenlijk vele malen gevaarlijker dan het 'gevaarlijk rijden' waar jij mensen in dit topic constant van loopt te beschuldigen.

[..]

Ik ken onderhand ook al die waardes van mijn motor sinds de rebuilt ja. Kleppen stellen doe ik nu in minder dan een uur, voorheen een volle dagtaak en dan moest ik stevig doorwerken om voor het donker klaar te zijn :')
Jep. Markeringen op vliegwiel met blok en nokkenassen met kop staan precies goed, echter loopt ie voor geen meter. Ik word schijtziek van dat ding :r
pi_141227051
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:03 schreef Nero22 het volgende:
Heerlijke gooi en smijt motor!!
pi_141227159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Jep. Markeringen op vliegwiel met blok en nokkenassen met kop staan precies goed, echter loopt ie voor geen meter. Ik word schijtziek van dat ding :r
Miss met een flitslamp proberen??
pi_141227174
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef klawie het volgende:

[..]

Heerlijke gooi en smijt motor!!
Ja maar goed, dat zeggen ze over de Ninja 250 ook en daar gooi en smijt ik nou ook nog niet bepaald mee. :D Althans, dat gevoel heb ik niet.

Ik kijk er wel weer naar uit om op een naked te rijden voor een daggie. :Y
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_141227179
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:07 schreef klawie het volgende:

[..]

Miss met een flitslamp proberen??
En dan?
pi_141227282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

En dan?
weet je 100% zeker of het daar aan ligt aangezien jij zegt dat alles goed staat
pi_141227335
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:09 schreef klawie het volgende:

[..]

weet je 100% zeker of het daar aan ligt aangezien jij zegt dat alles goed staat
Geen idee hoe je zoiets moet gebruiken
pi_141227356
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja maar goed, dat zeggen ze over de Ninja 250 ook en daar gooi en smijt ik nou ook nog niet bepaald mee. :D Althans, dat gevoel heb ik niet.

Ik kijk er wel weer naar uit om op een naked te rijden voor een daggie. :Y
Een er5 is echt zo'n fiets
pi_141227490
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Geen idee hoe je zoiets moet gebruiken
2klemmen voor op je accu 1 schuif je op een bougie kabel schijnen op je vliegwiel en dan zie je hoeveel graden voor bdp hij begint met onsteken
pi_141227734
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef klawie het volgende:

[..]

2klemmen voor op je accu 1 schuif je op een bougie kabel schijnen op je vliegwiel en dan zie je hoeveel graden voor bdp hij begint met onsteken
Uh oke. Naja heb ik toch niet liggen.
pi_141228725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Weet je wel zeker dat het daar ligt en niet in je vers gestelde kleppen?
pi_141228832
daarom krijgt de mijne gewoon een grote beurt bij de garage binnenkort :{
pi_141233695
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Weet je wel zeker dat het daar ligt en niet in je vers gestelde kleppen?
Nou ja zodra ik aan de gashendel draai klimt ie nauwelijks in toeren en slaat ie af. Klinkt als timing.
pi_141233725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat je ook kan overdrijven :') Schijf zit op 3,3mm dikte dus 0,2mm onder de grens. Niemand heeft het over versleten blokken en kromme schijven gehad.
pi_141239855
Als je al 0,2mm onder de grens zit, dan rij je er echt al veel te lang mee rond. Zo snel slijten die schijven niet.
pi_141240017
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juni 2014 07:34 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik vind dat je ook kan overdrijven :') Schijf zit op 3,3mm dikte dus 0,2mm onder de grens. Niemand heeft het over versleten blokken en kromme schijven gehad.
Ik vind ook wel eens dat jij overdrijft.

0.2mm onder de grens is gewoon te ver. Vervangen die meuk. Daar naast, fading krijg je echt niet alleen door een iets te dun schijfje, dan is er echt meer aan de hand.

Feit is dat je al maanden weet dat je remmen niet deugen, dat zeg je immers ook steeds hier, en toch ga je met dat ding rijden. Als je dan ondertussen een belerend toontje aanslaat over de rijstijl van anderen ben je verkeerd bezig.
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:31:38 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141242558
Aangrijppunt van de koppeling zit te ver. Kabel al wat aangespannen, maar hij mag nog wat strakker denk :{

Sowieso maar even nieuwe platen bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')