De 30e, over een weekje dus. Kan je aanraden dan pas een week later te gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee wanneer de opening van Arnhem exact staat gepland?
Gekkenhuisquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De 30e, over een weekje dus. Kan je aanraden dan pas een week later te gaan.
He jij bent niet meer blauw!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
Tsja... Zouden die mensen nu echt allemaal vandaag die kleding al nodig hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
hahaha, serieus, dat was in 2010 voor het laatstquote:
Dat valt inderdaad wel op, maar ja, hoofddoekjes hebben ook geen werk (ze zijn al blij dat ze naar buiten mogen zonder mannelijk toezicht) dus tijd genoeg om in de rij te staan voor goedkope kleding.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
Oh echt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
hahaha, serieus, dat was in 2010 voor het laatst![]()
Jep. En pyamas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er schijnen nu ook hogwarts truien te zijn. Morgen even checken.
Shitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er schijnen nu ook hogwarts truien te zijn. Morgen even checken.
T shirt begrijp ik al niet, een harry potter trui is hoe dan ook geen teken van goede smaak... Maar ieder zijn meug.quote:
heerlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben weer van die gruwelijke foute kersttruien![]()
![]()
Je kan ook zeuren om het zeuren. Wat is er nou weer mis met een T-shirt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
T shirt begrijp ik al niet, een harry potter trui is hoe dan ook geen teken van goede smaak... Maar ieder zijn meug.
Harry potter shirts vind ik nou ook niet echt onder het kopje smaak en stijl vallen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren. Wat is er nou weer mis met een T-shirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |