abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143634055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lees nog eens GOED wat ik allemaal schreef.
Je doet mij trouwens denken aan een Jehova's Getuige.
Extreem overtuigd van zijn eigen verhaal, niet openstaand voor input van anderen (want je hebt volgens jouw eigen visie toch gelijk), vindt altijd wel een mogelijkheid voor een voet tussen de deur om opnieuw met hetzelfde standaard verhaal te komen om te proberen anderen te overtuigen van zijn gelijk en eigenlijk is (bijna) niemand blij met de (wijze van) aanwezigheid van die persoon, wat hem/haar overigens ook weer niks uit maakt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143634129
Vandaag trouwens een recordbezoek aan de primark: 7 minuten, en zonder wat te kopen de deur uit. Ze hadden nog steeds dezelfde meuk als eerder deze zomer en alles wat afgeprijsd was, was ook echt zo lelijk dat 't daar al weken blijft hangen... Ze hadden wel nieuwe winterjassen, maar als je primark prijzen gewend bent, is zelfs 25 euro voor een wat zware jas al te duur :') Mijn dunne zomerjas van 13 euro heb ik pas paar keer aangehad, maar je kan echt zien dat het niet veel soeps is. Mijn andere jas van 30 euro van een andere winkel, doet het al bijna twee jaar goed zonder slijtage...
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2014 @ 17:52:27 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143636044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:27 schreef DS4 het volgende:
Je kan prima bewezen eerlijk geproduceerde jeans kopen. Nudie Jeans b.v. Die haalt een A label op rank a brand, laat de jeans vooral in Italië produceren (en is daar volledig open over, anders krijg je meteen een onvoldoende daar).
Nergens om, maar sinds wanneer is Italië het braafste jongetje van de klas? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2014 @ 17:55:26 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143636136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag trouwens een recordbezoek aan de primark: 7 minuten, en zonder wat te kopen de deur uit.
Zo'n hit-and-run check zonder wat te kopen kan ik in 2 minuten doen. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_143636639
quote:
99s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zo'n hit-and-run check zonder wat te kopen kan ik in 2 minuten doen. :7
Ben man he :p waarom lopen er altijd zoveel meiden op de herenafdeling te shoppen? Kleren kopen voor vriendlief? Zou ik wel erg vinden hoor, dat je vriendin bepaald wat je draagt :P
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:13:52 #156
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_143636724
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ben man he :p waarom lopen er altijd zoveel meiden op de herenafdeling te shoppen? Kleren kopen voor vriendlief? Zou ik wel erg vinden hoor, dat je vriendin bepaald wat je draagt :P
Misschien is het in plaats van bepalen ook gewoon luiheid, lekker je vriendin kleren laten kopen zodat het je zelf geen tijd kost *)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_143636757
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ach wat basis dingen zoals simpele jeans/tshirts/ondergoed kan toch wel?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2014 @ 18:18:05 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143636878
* Cynix ® koopt altijd zijn eigen kleding. Alleen niet bij Primark. Dus eigenlijk off topic. :@
pi_143636946
quote:
99s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® koopt altijd zijn eigen kleding. Alleen niet bij Primark. Dus eigenlijk off topic. :@
Iemand zou het ook niet voor mij moeten doen hoor ;)
Hoewel soms wat dingen als sokken nog wel kan. Maar de rest koop ik graag zelf ;)
pi_143637677
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hullie doen het ook is geen argument.

En de ophef over die omstandigheden verandert in the long run weldegelijk iets. Misschien denk jij nu "wat een enorme zeiklul is die DS4". Mag. Maar een ander gaat er wellicht wel over nadenken en beseffen dat het echt zeer asociaal is om mee te doen met dit soort uitbuiting. En als die groep groeit (en die groeit!) kom je straks vanzelf in de situatie dat mensen die bij de Primark kopen een beetje met de nek aangekeken worden.

Of, meer waarschijnlijk... dat Primark c.s. hun beleid bij gaan stellen omdat ze anders hun waar niet meer kwijt kunnen.

De eerste mensen die iets zeiden van roken in openbare gelegenheden waren ook zeikerds volgens rokers. Zie eens waar dat gezeik toe heeft geleid. En echt... dit is veel belangrijker dan in die stinkrook te moeten verblijven. Dit gaat gewoon om elementaire mensenrechten.
Mooi gezegd.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_143637823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:49 schreef Bartjebart het volgende:

Wees nou eens een wat minder PEDANT en reageer eens normaal :).

Ik reageerde op het stukje waarin je concludeerde dat Primark onder de productieprijs produceert en daarmee zwaar (!) uitbuit, wat niet per definitie zo hoeft te zijn. En daar reageerde ik op door te zeggen dat er wel meer bedrijven zijn die onder een calc-prijs (de prijs zonder BTW en zonder winst marge) verkopen.
Wat dus betekent dat er meer bedrijven producten met verlies verkopen.
Kennelijk ontgaat jou dat ik de mogelijkheid daartoe benoemde, maar aangaf dat dat nimmer structureel kan zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_143637851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je doet mij trouwens denken aan een Jehova's Getuige.
Extreem overtuigd van zijn eigen verhaal, niet openstaand voor input van anderen (want je hebt volgens jouw eigen visie toch gelijk), vindt altijd wel een mogelijkheid voor een voet tussen de deur om opnieuw met hetzelfde standaard verhaal te komen om te proberen anderen te overtuigen van zijn gelijk en eigenlijk is (bijna) niemand blij met de (wijze van) aanwezigheid van die persoon, wat hem/haar overigens ook weer niks uit maakt.
En jij doet mij met deze post denken aan iemand die geen inhoudelijke argumenten meer heeft.
pi_143637964
quote:
99s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:52 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nergens om, maar sinds wanneer is Italië het braafste jongetje van de klas? :o
Er werd beweerd dat het in dezelfde fabriek werd geproduceerd en aangezien die fabriek in China staat is de Italiaanse fabriek niet dezelfde.

Verder ga ik er voorshands vanuit dat rank a brand niet zo maar een A label afgeeft.
pi_143638046
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Mooi gezegd.
Dank.
pi_143639010
Blablabla
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:09:58 #166
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_143668417
Quad-post, lekker hoor 14.gif

Ik fietste net trouwens langs de nieuwe Primark Enschede en er stond gewoon nu om 16.00 donderdagmiddag (oke, vanavond wel koopavond) een dikke rij voor de ingang met personeel om mensen in groepjes naar binnen te laten :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_143671301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Quad-post, lekker hoor [ afbeelding ]

Ik fietste net trouwens langs de nieuwe Primark Enschede en er stond gewoon nu om 16.00 donderdagmiddag (oke, vanavond wel koopavond) een dikke rij voor de ingang met personeel om mensen in groepjes naar binnen te laten :')
Ik zag het ook ja. :') Opzich wel goed, want dan is het binnen niet te druk - maar het ziet er zo stom uit. Die rij bij de hoofdingang gaat helemaal t hoekje om richting de bushalte.
pi_143671894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik zag het ook ja. :') Opzich wel goed, want dan is het binnen niet te druk - maar het ziet er zo stom uit. Die rij bij de hoofdingang gaat helemaal t hoekje om richting de bushalte.
Ohw da's best wel een eind.. Mij daar voorlopig niet gezien, mij nog te druk.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:43:46 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143703838
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef Miam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tas is zwart van kleur en heeft 2 dubbele ritsen. in het midden een vak zonder rits maar met een magnetisch drukknoopje. ritsen en knoopjes zijn goudkleurig. De tas is niet groot, formaatje small en kan zowel als handtas worden gebruikt als schoudertas.

De tas is in ieder geval te verkrijgen in vestiging Almere..
ja hoi! had je die tas al?
ik heb er nu twee keer mee in mijn handen gestaan en twee keer teruggehangen
klopt het dat die tas 15 euro kost?
heb je hem zelf al eens in het echt gezien of is het puur van het plaatje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:49:28 #170
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_143704050
Gisteren 2 nagellakjes gescoord, die meuk ruikt gewoon bijna lekker :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_143710388
Weet iemand of ze die Harry potter shirts nog hebben
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:29:37 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143711807
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:48 schreef bitowner het volgende:
ik denk het niet. ik heb ze vandaag niet gezien (in zaandam)
pi_143712624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:48 schreef bitowner het volgende:
Eindhoven liggen ze ook niet meer
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143769369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja hoi! had je die tas al?
ik heb er nu twee keer mee in mijn handen gestaan en twee keer teruggehangen
klopt het dat die tas 15 euro kost?
heb je hem zelf al eens in het echt gezien of is het puur van het plaatje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog niet. de tas kost 10 Euro overigens.. we zullen het wel niet over dezelfde hebben gok ik zo ;)

Wel wil ik even laten weten dat ik vanochtend bericht heb gehad van iemand in mijn naaste omgeving
die naar de Primark gaat begin september. zij zal de betreffende tas voor me meenemen.
Als ze hem nog hebben uiteraard. Primark wisselt nogal snel van assortiment is de ervaring.

Een ieder die heeft gekeken, bedankt!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_143796586
Ik wil op een druilerige maandagochtend nog wel in Enschede binnenlopen maar no fucking way dat ik in de rij ga staan om een winkel in te mogen.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')