SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Buitenland maar afzeggen een optie? Lijkt me wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme eerste weekend dat ik het in het buitenland zit Feyenoord - Ajax, en laatste weekend voor ik terugkom Feyenoord - Twente![]()
Van PSV, Vitesse en Eagles/Cambuur thuis moet het maar komen dan.
Die heb ik hier thuis liggen, als je drie gaten dichtknijpt en in het andere gat blaast wordt het net een opgeblazen ballon.quote:
Is het volledige speelschema al bekend?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme eerste weekend dat ik het in het buitenland zit Feyenoord - Ajax, en laatste weekend voor ik terugkom Feyenoord - Twente![]()
Alsof er hoop bestond dat die bleefquote:
Voortaan je vakantie plannen eind juniquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Grifte het volgende:
Is geen vakantie, half jaar studeren in Leeds. Bewust voor gekozen, dus moet eigenlijk niet klagen, al valt het net zuur zo qua data. Daar dan maar wat mooie wedstrijden meepikken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voortaan je vakantie plannen eind juni
http://www.lunaticnews.nl(...)-eredivisie-2014-15/quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is het volledige speelschema al bekend?
Moet daar wel goedkomen denk ik zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef Grifte het volgende:
Daar dan maar wat mooie wedstrijden meepikken.
Geen WK/EK, er wordt nu zelfs nog rekening gehouden met het EK van Jong Oranjequote:
Logisch, eredivisie is straks nog maar alleen maar jeugd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geen WK/EK, er wordt nu zelfs nog rekening gehouden met het EK van Jong Oranje
Ja, excuses.quote:
Misschien samen met Vlaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De Vrij is een partijtje aan het bazen de laatste tijd.Kan nog wel eens een leuke club voor hem langskomen als hij zo blijft spelen. Martins Indi gaan we op deze manier aan de straatstenen niet kwijtraken trouwens...
4.0 - 4.5 mln..quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:09 schreef Sunri5e het volgende:
Oke, Janmaat is dus weg naar Napoli. Ben benieuwd of het vanavond nog op Feyenoord.nl staat en welk bedrag we er voor gaan vangen.
40-45 mln dan maar.quote:
Hoe kom je erbij dat het al een gedane zaak is?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:09 schreef Sunri5e het volgende:
Oke, Janmaat is dus weg naar Napoli. Ben benieuwd of het vanavond nog op Feyenoord.nl staat en welk bedrag we er voor gaan vangen.
Feyenoord is al akkoord en Janmaat zelf bijna.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het al een gedane zaak is?Zolang Feyenoord geen akkoord heeft, is er helemaal niks rond.
Na de voorrondes mogen ze allemaal vertrekken wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het al een gedane zaak is?Zolang Feyenoord geen akkoord heeft, is er helemaal niks rond.
Zou me niks verbazen als Pelle, De Vrij en Janmaat er gewoon bij zijn de eerste competitiewedstrijd.
Oh ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Feyenoord is al akkoord en Janmaat zelf bijna.
Zou Pele van Anholt geen leuke vervanger van Janmaat zijn? Die heb ik toch een aantal leuke dingen zien doen dit seizoen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Ben wel benieuwd welke rechtsbenige verdedigers Van Geel op het oog heeft. Toch wel een veel grotere noodzaak dan zo'n Van Aanholt.
Njah. Ik ging toen op hem letten toen hij tegenover Boetius stond en toen werd hij echt volledig ondersteboven gelopen. Misschien heb ik daardoor een wat vertekend beeld. De enige rechtsback in de eredivisie die ik wel interessant vond was die Vermijl, maar dan heb je het weer over een huurconstructie denk ik, moet je niet echt willen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Pele van Anholt geen leuke vervanger van Janmaat zijn? Die heb ik toch een aantal leuke dingen zien doen dit seizoen.
Goede backs zijn schaars inderdaad, of het scoutingsapparaat doet een keer zijn werk goed en tovert een pareltje uit het buitenland vandaan. Ik zie het in ieder geval niet zitten om met Lopes Cabral in de basis te beginnen en Van Beek is duidelijk een RCV.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ik ging toen op hem letten toen hij tegenover Boetius stond en toen werd hij echt volledig ondersteboven gelopen. Misschien heb ik daardoor een wat vertekend beeld. De enige rechtsback in de eredivisie die ik wel interessant vond was die Vermijl, maar dan heb je het weer over een huurconstructie denk ik, moet je niet echt willen.
Hij stond linksback.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:43 schreef PIETR het volgende:
Nathan Ake speelde als rb wel aardig bij jong oranje. Jaartje huren van Chelsea? Of Drenthe? Offuh, tjah, zoveel keus is er niet.
Misschien zal hij wel terug willen. We hebben ook nog Lopes Cabral rondlopen op varkenoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige rechtsback uit de Eredivisie die ik zie zitten is Kindsoldaat. Maar ja....
dit komt uit je dikke duim?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Feyenoord is al akkoord en Janmaat zelf bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |