Niet alleen op zondag , en niet alleen in die winkel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:08 schreef mapima het volgende:
[..]
En op zondag ben ik helemaal niet meer welkom. Eerst mocht ik wel als echt niemand kon (18 is te oud voor zondag) maar nu mag ik absoluut niet op zondag werken.
[..]
Gisteren was het dinsdag en was ik wel welkom.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:10 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Niet alleen op zondag , en niet alleen in die winkel.
Zie hier de oplossing.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:08 schreef mapima het volgende:
Als ik geslaagd ben ben ik half augustus weg en anders zoek ik in september of zo een andere bijbaan,
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:12 schreef wenfer2 het volgende:
Leer ermee leven en zoek trouwens een echte baan als je zo nodig wilt werken.
Als ik slaag heb ik vast wel keuze uit studentenbanen maar wat als ik zak en in september een baan zoek, waar ben ik niet te oud en te duur? -___-quote:
Is pas aan het eind van dit jaar ik had een jaarcontract gekregenquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Rave_NL het volgende:
Psst, je contract wordt binnenkort niet verlengd omdat je hetzelfde werk doet als iemand van 16 en ze je dus geen vast contract willen geven.
Welkom in de commerciële economie.
Overdag zeker?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:12 schreef OudeBok het volgende:
Knap lullig huehuehue. Ik ben 19, werk ook in de supermarkt en maak 20-30 uur per week op een 0-12 contract.
Bij de supermarkt ben je altijd het haasje. Er zijn genoeg plekken waar je wel kunt werken. Horeca bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef mapima het volgende:
[..]
Als ik slaag heb ik vast wel keuze uit studentenbanen maar wat als ik zak en in september een baan zoek, waar ben ik niet te oud en te duur? -___-
10-19, maar vooral 16-2215 en op zondag.quote:
Ik wil ook graag in de horeca werken maar bijna overal heb je ervaring nodig -__-quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bij de supermarkt ben je altijd het haasje. Er zijn genoeg plekken waar je wel kunt werken. Horeca bijvoorbeeld.
Heb jij helemaal geen ervaring dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:16 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik wil ook graag in de horeca werken maar bijna overal heb je ervaring nodig -__-
nee -__-quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen ervaring dan?
hahaha TS is maagd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |