Ken je die persoon persoonlijk?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij bent zelf grappig, het is echt van iemand van ISIS.
Lees zijn Twitter account nou maar met de foto's. Dan kan je niet anders dan concluderen dat het echt is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:37 schreef Drxx het volgende:
Ik bedoel meer: Ik ken Abu Dujana AlMuhajir niet en ik ken het gezicht op die foto's niet. Hoe moet een über-leek als ik denken: "Oké, dat moet wel ISIS zijn" en niet een of ander verveelde gast met grootheidswaanzin in de sneeuw"?
Het ‘Vlaams Comité voor Ex-moslims’ ontdekte onlangs ook nieuwe foto’s op facebook van een jonge Brusselse jihadist aan het Syrische front. ‘Abu Dujana Al-Muhajir’ zou zich in Aleppo aangesloten hebben bij een groepering die gelieerd is aan de terreurgroep Al Qaeda. De jonge extremist zou in ons land geronseld zijn door de nieuwe jihadgroepering ‘Dar Al Islamiyah Al Jihad’ die geleid wordt door een Brusselse fundamentalist met Jemenitische roots.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:37 schreef Drxx het volgende:
s hij een erkende kerel of zo, die Abu Dujana? Als ik zijn naam Google kom ik alleen maar rare blogs tegen, maar dat is al de hele tijd zo met Syriërs. En ik kan niet zoeken op Arabische bronnen helaas
Ik ken die hele gozer niet, maar durf met zekerheid te zeggen dat hij geen Syriër is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als ik zijn naam Google kom ik alleen maar rare blogs tegen, maar dat is al de hele tijd zo met Syriërs.
43 jaar gekozen worden is bewijsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Laat hem in zijn droom leven. Deze moslimextremisten kunnen niet tegen de waarheid. Al die moslimgekken zeggen dat de verkiezingen oneerlijk zijn, maar hebben geen enkel bewijs.
Je citeert nu precies uit zo'n 'rare blog'. Wordpress, really?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lees zijn Twitter account nou maar met de foto's. Dan kan je niet anders dan concluderen dat het echt is.
[..]
Het ‘Vlaams Comité voor Ex-moslims’ ontdekte onlangs ook nieuwe foto’s op facebook van een jonge Brusselse jihadist aan het Syrische front. ‘Abu Dujana Al-Muhajir’ zou zich in Aleppo aangesloten hebben bij een groepering die gelieerd is aan de terreurgroep Al Qaeda. De jonge extremist zou in ons land geronseld zijn door de nieuwe jihadgroepering ‘Dar Al Islamiyah Al Jihad’ die geleid wordt door een Brusselse fundamentalist met Jemenitische roots.
http://mediawerkgroepsyri(...)aden-in-syrie-video/
Sorry, ik bedoelde als ik namen probeer op te zoeken die iets te maken hebben met het conflict in Syrië. Dat kan qua etniciteit alles zijn, maar ze hebben één ding gemeen: oorlog in Syrië. En het is verdomd moeilijk om goede informatie daarover te vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ken die hele gozer niet, maar durf met zekerheid te zeggen dat hij geen Syriër is.
Nee, het is geen rare bron. Het is juist betrouwbaar, de posten zijn altijd goed onderbouwd en stellen goede vragen. Als je even verder op het blog kijkt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Drxx het volgende:
Je citeert nu precies uit zo'n 'rare blog'. Wordpress, really?
O, vreemd. Die Vlaming zal dan wel een ander zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Drxx het volgende:
Maar deze bron zegt nu dat het een Vlaming is? Dus hij is niet Canadees? Of is het weer een andere? Echt al die Arabieren met precies dezelfde rare namen
Ik weet het niet... Het bewijst vooral dat hij betrokken is bij de oorlog, maar of hij ook echt ISIS is? Kom op, dit klinkt toch veel meer als een wannabe?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:46 schreef SadPanda het volgende:
Maar iedereen kan zien dat hij echt een ISIS strijder is als je zijn Twitter account bekijkt.
twitter:AbuDujanaMuhajr twitterde op woensdag 26-03-2014 om 20:44:47Isis boyband http://t.co/j2l6XHdwNU reageer retweet
Hij heeft gewoon wat humor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het bewijst vooral dat hij betrokken is bij de oorlog, maar of hij ook echt ISIS is? Kom op, dit klinkt toch veel meer als een wannabe?twitter:AbuDujanaMuhajr twitterde op woensdag 26-03-2014 om 20:44:47Isis boyband http://t.co/j2l6XHdwNU reageer retweet
Klinkt alsof hij in zijn kont is geneuktquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon wat humor.
Hij schrijft ook dit:
[ afbeelding ]
Doel je op 'abu'?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je citeert nu precies uit zo'n 'rare blog'. Wordpress, really?![]()
![]()
Maar deze bron zegt nu dat het een Vlaming is? Dus hij is niet Canadees? Of is het weer een andere? Echt al die Arabieren met precies dezelfde rare namen
[..]
Sorry, ik bedoelde als ik namen probeer op te zoeken die iets te maken hebben met het conflict in Syrië. Dat kan qua etniciteit alles zijn, maar ze hebben één ding gemeen: oorlog in Syrië. En het is verdomd moeilijk om goede informatie daarover te vinden.
Ameen ya Rabbi.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef De_Ilias het volgende:
Moge Allah SAA, Hezbollah en de Syriërs in Syrie steunen!
Doet hij al daarom is het leger van Assad aan het winnen. Moslims geloven toch dat god alles op aarde regelt of niet? Dus het feit dat het leger van Assad aan het winnen is, moet toch de wil van god zijn?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef De_Ilias het volgende:
Moge Allah onze troepen in Syrie steunen!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij in zijn kont is geneukt
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef De_Ilias het volgende:
Moge Allah onze troepen in Syrie steunen!
quote:
Je kan ook gewoon niet geven om de geloofsovertuiging van je buurman.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:04 schreef De_Ilias het volgende:
Onze grootste vijanden zijn de sjiieten, Joden zijn barmhartiger en beter dan Sjiieten. Ik heb liever een Jood als buurman dan een sjiiet!
das wel een grote generaliseringquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:04 schreef De_Ilias het volgende:
Onze grootste vijanden zijn de sjiieten, Joden zijn barmhartiger en beter dan Sjiieten. Ik heb liever een Jood als buurman dan een sjiiet!
Insgelijksquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:04 schreef De_Ilias het volgende:
Aluhoedjes kunnen weer in de kast.twitter:AbuDujanaMuhajr twitterde op woensdag 04-06-2014 om 21:36:00Bashar had to deal with 7 ISIS martydom op bombers in Homs during election time, take that. This conspiracy theory isnt working out. reageer retweet
Geen wonder dat Geert Wilders minder roept.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:04 schreef De_Ilias het volgende:
Ik vind het best een enge gedachte om te weten dat er ayatollah vereerders zijnquote:
Hassan Nasrallah is geen Ayatollah.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedachte om te weten dat er ayatollah vereerders zijn
Niks mis met strijden tegen de Israëlische onderdrukkers en terroristen in Syrië.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedachte om te weten dat er ayatollah vereerders zijn
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:21 schreef firefly3 het volgende:
Hoezo vereren jullie hem zo? Heeft het iets met jullie geloof te maken? Ik hebzelf niets met zulke geestelijken.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niks mis met strijden tegen de Israëlische onderdrukkers en terroristen in Syrië.
onzinquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:25 schreef firefly3 het volgende:
Hij is een laffe terrorist die raketten afschoot op drukbevolkte israelische dorpjes van een veilig afstandje.
Wat dan? Heeft de internationale pers gelogen over de misdaden van hezbollah?quote:
Ze schieten alleen op niet-burger doelen, hoewel burgerdoden natuurlijk niet te vermijden zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft de internationale pers gelogen over de misdaden van hezbollah?
Naar mijn weten schoten ze op dorpen waar ze geen kennis van hadden of het uberhaubt belegerd was. Verder zijn die raketten niet precies genoeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze schieten alleen op niet-burger doelen, hoewel burgerdoden natuurlijk niet te vermijden zijn.
Het doel is de Israël bestrijden, niet de burgerbevolking.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naar mijn weten schoten ze op dorpen waar ze geen kennis van hadden of het uberhaubt belegerd was. Verder zijn die raketten niet precies genoeg.
Heb je bewijzen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:25 schreef firefly3 het volgende:
Hij is een laffe terrorist die raketten afschoot op drukbevolkte israelische dorpjes van een veilig afstandje.
Ik moet altijd uitkijken wat ik zeg wat dat betreftquote:
Ja, mijn religie draait om de verering van Nasrallah.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:21 schreef firefly3 het volgende:
Hoezo vereren jullie hem zo? Heeft het iets met jullie geloof te maken? Ik hebzelf niets met zulke geestelijken.
Organisaties die in in een land democratische gekozen premiers opblaast, de staat ondermijnd, het land in oorlogen sleept en en terrorisme aanricht krijgen doorgaans mijn respect niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:23 schreef Peunage het volgende:
Dan kun je nog steeds mad respect voor hem hebben en voor wat hij voor Libanon en de Palestijnse zaak heeft gedaan.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Organisaties die in in een land democratische gekozen premiers opblaast, de staat ondermijnd, het land in oorlogen sleept en en terrorisme aanricht krijgen doorgaans mijn respect niet.
Uhm.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Organisaties die in in een land democratische gekozen premiers opblaast, de staat ondermijnd, het land in oorlogen sleept en en terrorisme aanricht krijgen doorgaans mijn respect niet.
Misschien is het verhaal een leugen. En als het wel waar wat dan. Een individueel lid van Nusra kan weleens fouten maken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef SadPanda het volgende:
Nusra Front kills 14-year-old Syrian in east Lebanon
http://www.dailystar.com.(...)n.ashx#ixzz33n0IB9Ci
Maar goed, volgens baklava vermoord Nusra alleen Assad aanhangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |