Geen wonder dat Geert Wilders minder roept.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:04 schreef De_Ilias het volgende:
Onze grootste vijanden zijn de sjiieten, Joden zijn barmhartiger en beter dan Sjiieten. Ik heb liever een Jood als buurman dan een sjiiet!
Ik vind het best een enge gedachte om te weten dat er ayatollah vereerders zijnquote:
Hassan Nasrallah is geen Ayatollah.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedachte om te weten dat er ayatollah vereerders zijn
Niks mis met strijden tegen de Israëlische onderdrukkers en terroristen in Syrië.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedachte om te weten dat er ayatollah vereerders zijn
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:21 schreef firefly3 het volgende:
Hoezo vereren jullie hem zo? Heeft het iets met jullie geloof te maken? Ik hebzelf niets met zulke geestelijken.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niks mis met strijden tegen de Israëlische onderdrukkers en terroristen in Syrië.
onzinquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:25 schreef firefly3 het volgende:
Hij is een laffe terrorist die raketten afschoot op drukbevolkte israelische dorpjes van een veilig afstandje.
Wat dan? Heeft de internationale pers gelogen over de misdaden van hezbollah?quote:
Ze schieten alleen op niet-burger doelen, hoewel burgerdoden natuurlijk niet te vermijden zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft de internationale pers gelogen over de misdaden van hezbollah?
Naar mijn weten schoten ze op dorpen waar ze geen kennis van hadden of het uberhaubt belegerd was. Verder zijn die raketten niet precies genoeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze schieten alleen op niet-burger doelen, hoewel burgerdoden natuurlijk niet te vermijden zijn.
Het doel is de Israël bestrijden, niet de burgerbevolking.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naar mijn weten schoten ze op dorpen waar ze geen kennis van hadden of het uberhaubt belegerd was. Verder zijn die raketten niet precies genoeg.
Heb je bewijzen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:25 schreef firefly3 het volgende:
Hij is een laffe terrorist die raketten afschoot op drukbevolkte israelische dorpjes van een veilig afstandje.
Ik moet altijd uitkijken wat ik zeg wat dat betreftquote:
Ja, mijn religie draait om de verering van Nasrallah.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:21 schreef firefly3 het volgende:
Hoezo vereren jullie hem zo? Heeft het iets met jullie geloof te maken? Ik hebzelf niets met zulke geestelijken.
Organisaties die in in een land democratische gekozen premiers opblaast, de staat ondermijnd, het land in oorlogen sleept en en terrorisme aanricht krijgen doorgaans mijn respect niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:23 schreef Peunage het volgende:
Dan kun je nog steeds mad respect voor hem hebben en voor wat hij voor Libanon en de Palestijnse zaak heeft gedaan.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Organisaties die in in een land democratische gekozen premiers opblaast, de staat ondermijnd, het land in oorlogen sleept en en terrorisme aanricht krijgen doorgaans mijn respect niet.
Uhm.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Organisaties die in in een land democratische gekozen premiers opblaast, de staat ondermijnd, het land in oorlogen sleept en en terrorisme aanricht krijgen doorgaans mijn respect niet.
Misschien is het verhaal een leugen. En als het wel waar wat dan. Een individueel lid van Nusra kan weleens fouten maken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef SadPanda het volgende:
Nusra Front kills 14-year-old Syrian in east Lebanon
http://www.dailystar.com.(...)n.ashx#ixzz33n0IB9Ci
Maar goed, volgens baklava vermoord Nusra alleen Assad aanhangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |