Maar ik zie ook gewoon geen handvat of zo, hoe open je die deur?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De deuren openen schuin omhoog.
Het is niet echt praktisch.
Captain Slowquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu het toch over auto's gaat, hebben jullie de Bugatti Veyron in actie gezien? Een auto waarvan een deel van vorm verandert zo gauw je met een sleutel de stand van een schakelaar wijzigt.
Niet alleen is dat technisch gezien leuk, het is ook nodig om de auto road legal te maken, in de 'sportstand' krijg je die auto al snel niet op de snelweg of het circuit. De specs zijn verbluffend, wat er allemaal nodig is om +430 km/u te rijden, hoeveel brandstof dat kost en hoe snel de banden versleten geraken. Ter illustratie, als je op een fiets 40 km/u fietst dan moet je al ongeveer 2 keer zoveel vermogen leveren als wanneer je 30 km/u fietst dankzij de ongeveer kwadratisch toenemende luchtweerstand in functie van de snelheid (ook de rolweerstand neemt toe maar slechts lineair).
Haten op auto's.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:43 schreef Gentianella het volgende:
Auto's zijn saai.
Mijn scriptiebegeleider stinkt extreem uit zijn mondIk vind het gewoon heel onprettig als hij me dingen gaat uitleggen en ik merk ook dat ik vermijd om naar hem toe te gaan als ik een vraag heb. Heel vervelend. :p
Overigens Bram, ik hou heel erg van chocola maar probeer te minderen met snoepen. Omdat jij altijd zo enthousiast doet over extreem pure chocola heb ik net een reep van 99% gekocht om te proberen. Gadverdamme zeg, ik heb het nog net niet uitgespuugd :p Ik zag ook net te laat op de wikkel staan dat ze aanraden eerst via 70, 80 en 90 procent aan de smaak te wennenDus nu maar eerst 70% gaan halen en dit blijft voorlopig op de plank.
99%, tering.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:43 schreef Gentianella het volgende:
Auto's zijn saai.
Mijn scriptiebegeleider stinkt extreem uit zijn mondIk vind het gewoon heel onprettig als hij me dingen gaat uitleggen en ik merk ook dat ik vermijd om naar hem toe te gaan als ik een vraag heb. Heel vervelend. :p
Overigens Bram, ik hou heel erg van chocola maar probeer te minderen met snoepen. Omdat jij altijd zo enthousiast doet over extreem pure chocola heb ik net een reep van 99% gekocht om te proberen. Gadverdamme zeg, ik heb het nog net niet uitgespuugd :p Ik zag ook net te laat op de wikkel staan dat ze aanraden eerst via 70, 80 en 90 procent aan de smaak te wennenDus nu maar eerst 70% gaan halen en dit blijft voorlopig op de plank.
Hij was zo mooooooi haha. En dat college was interessant!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
Beetje jammer dat ik vandaag niet naar de TU ben geweest.
[..]Stond voor IO zo te zien.
Wie en voor wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef Bravebart het volgende:
Boh, mijn prof heeft ff de Spinozaprijs binnen geharkt
http://nos.nl/artikel/657(...)toponderzoekers.htmlquote:
Als het niet Bouwmeester is ben jij natuurlijk geen echte bèta.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef Bravebart het volgende:
Boh, mijn prof heeft ff de Spinozaprijs binnen geharkt
Mijn dank Vader. Ik was niet scherp genoeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is een lelijke contaminatie. Het is iets haten of afgeven op iets.
Nice, twee keer Leiden, één keer Delft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/657(...)toponderzoekers.html
[..]
Als het niet Bouwmeester is ben jij natuurlijk geen echte bèta.
Deze vent zal wel die professor van Bravebart zijn, en dus ook van mijn faculteit.quote:Het onderzoek naar gedrag van bacteriën van biotechnoloog Van Loosdrecht heeft onder meer geresulteerd in nieuwe manieren om water te zuiveren en waardevolle stoffen te maken uit afval. Van Loosdrecht werkt aan de Technische Universiteit Delft.
Haha, maar dat is best een serieus probleem dan. Je kan hem natuurlijk eens een pepermuntje aanbieden en hopen dat hij de stille hint oppakt, maar ik ben bang dat dat niet gaat werkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:43 schreef Gentianella het volgende:
Auto's zijn saai.
Ik snap nooit waarom mensen zichzelf dat aandoenquote:Overigens Bram, ik hou heel erg van chocola maar probeer te minderen met snoepen. Omdat jij altijd zo enthousiast doet over extreem pure chocola heb ik net een reep van 99% gekocht om te proberen. Gadverdamme zeg, ik heb het nog net niet uitgespuugd :p Ik zag ook net te laat op de wikkel staan dat ze aanraden eerst via 70, 80 en 90 procent aan de smaak te wennenDus nu maar eerst 70% gaan halen en dit blijft voorlopig op de plank.
Ik weet het niet zeker welke versie dit is, voor de snelle versie is het snelheidsrecord boven de 430 km/u. Captain slow rocks ja. Wat een heerlijk programma, bijna alles doen ze goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik zie ook gewoon geen handvat of zo, hoe open je die deur?
[..]
Captain SlowIs dat trouwens de snelste versie? Bugatti had namelijk een nog sneller model gemaakt toen hun snelheidsrecord werd verbroken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/657(...)toponderzoekers.html
[..]
Als het niet Bouwmeester is ben jij natuurlijk geen echte bèta.
Tja, sommige mensen hebben dit nu eenmaal. Je kan de reukorganen van een ander bombarderen met andere geuren om het te maskeren maar de stank van de 'verkeerde' bacteriën die in je mond leven gaat daarmee niet weg. Niets aan te doen. Er niet teveel op letten, dan is het minder hinderlijk dan wanneer je er wel aan denkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:43 schreef Gentianella het volgende:
99% is inderdaad wel heel erg hoog voor een beginner.quote:Overigens Bram, ik hou heel erg van chocola maar probeer te minderen met snoepen. Omdat jij altijd zo enthousiast doet over extreem pure chocola heb ik net een reep van 99% gekocht om te proberen. Gadverdamme zeg, ik heb het nog net niet uitgespuugd :p Ik zag ook net te laat op de wikkel staan dat ze aanraden eerst via 70, 80 en 90 procent aan de smaak te wennenDus nu maar eerst 70% gaan halen en dit blijft voorlopig op de plank.
Bedankt voor deze cruciale informatie, Wikipedia.quote:De Bugatti Veyron EB16.4 is het enige huidige seriemodel van de Franse autobouwer en Volkswagendochter Bugatti. De Veyron EB16.4 is de duurste auto momenteel op de markt en was met een snelheid van 407,47 km/u ook de snelste van 2005 tot 2007, waarin het record werd gebroken door de SSC Ultimate Aero TT (417,01 km/u). De wagen is de duurste en snelste Franse auto ooit. Op 5 juli 2010 behaalde de Super Sport, een nog krachtigere versie van de Bugatti Veyron met een vermogen van 1200 pk een topsnelheid van 431 km/u en nam zo het snelheidsrecord terug. Maar door de kosten neemt bijna niemand het. Dus je zult ze niet snel op straat tegenkomen.
Tja, daarom mijd ik de Nederlandstalige Wikipedia in beginsel, er zijn uitzonderingen (sommige wiskunde-wiki's zijn ok). Het is niet bepaald encyclopedisch geschreven en ze slaan te vaak de plank mis (wat wel en wat niet te melden). Wat die auto kost is niet zo relevant, dat die auto veel meer heeft gekost dan waarvoor die is verkocht omdat het een experimenteel model was, dat ze daarom niet meer worden gemaakt en je daarom enkel die auto kan overkopen van een gelukkige eigenaar als die bereid is de auto te verkopen (gaat voorlopig niet gebeuren) lijkt me wat interessantere informatie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt voor deze cruciale informatie, Wikipedia.
Ik heb het dan ook al weggehaald. Maar je hebt gelijk over de Nederlandse Wikipedia ja, die is bij lange na niet van hetzelfde kwaliteitsniveau als de Engelse versie. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de laatste.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, daarom mijd ik de Nederlandstalige Wikipedia in beginsel, er zijn uitzonderingen (sommige wiskunde-wiki's zijn ok). Wat die auto kost is niet zo relevant, dat die auto veel meer heeft gekost dan waarvoor die is verkocht omdat het een experimenteel model was, dat ze daarom niet meer worden gemaakt en je daarom enkel die auto kan overkopen van een gelukkige eigenaar als die bereid is de auto te verkopen (gaat voorlopig niet gebeuren) lijkt me wat interessantere informatie.
Je bedoelt de Lockheed SR-71? Ook wel bekend als de Blackbird? Erg tof vliegtuig imo, ook gaaf om te zien.quote:Voor wie Captain Slow leuk vindt, op Youtube kan je veel interessante filmpjes vinden met hem die niet met Top Gear te maken hebben, bijv. over ontwikkelingen in de 20ste eeuw, een vlucht in een heel erg bijzonder vliegtuig (dat extreem lange spionagevliegtuig wat extreem hoog vliegt) en filmpjes die speciaal voor het internet zijn gemaakt waarin hij iets technisch uitlegt.
We moeten elk tentamen in 2x halen dit jaar, met op het einde nog één superherkansing (een derde voor eentje die je niet gehaald hebt). En op papier heb ik er nu een niet gehaald en heb echt sterk het gevoel dat daar nog één bij komt. Misschien gebeurt er een wonder en haal ik prompt een voldoende, maar mijn gevoel zegt sterk wat anders.quote:
Zware eisen zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten elk tentamen in 2x halen dit jaar, met op het einde nog één superherkansing (een derde voor eentje die je niet gehaald hebt). En op papier heb ik er nu een niet gehaald en heb echt sterk het gevoel dat daar nog één bij komt. Misschien gebeurt er een wonder en haal ik prompt een voldoende, maar mijn gevoel zegt sterk wat anders.
Totaal niet op gerekend, en die vier puntjes die ik tekort kom maken het extra extra zuur.
Nee, dat is een andere vogel maar ook een prachtige vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
Je bedoelt de Lockheed SR-71? Ook wel bekend als de Blackbird? Erg tof vliegtuig imo, ook gaaf om te zien.
[ afbeelding ]
SPECO, in Tilburg. Is mijn eerste jaar, nog zuurder is dat ik een 21+ toets gemaakt heb om toegelaten te worden. Praktisch gezien dus mijn enige kans voor het HBO. Kan nogmaals zo'n toets doen, twijfel ik wel over, maar goed.quote:
U2quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere vogel maar ook een prachtige vogel.![]()
Ik had het over zijn ritje in de U2.
Be it a bird or be it a band, it rocks.quote:
Neh, alleen als vliegtuigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Be it a bird or be it a band, it rocks.
Verkeerde draad maat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
SPECO, in Tilburg. Is mijn eerste jaar, nog zuurder is dat ik een 21+ toets gemaakt heb om toegelaten te worden.
Hiervan krijgt onze hele opleiding een strakke plasserquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere vogel maar ook een prachtige vogel.![]()
Ik had het over zijn ritje in de U2.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten elk tentamen in 2x halen dit jaar, met op het einde nog één superherkansing (een derde voor eentje die je niet gehaald hebt). En op papier heb ik er nu een niet gehaald en heb echt sterk het gevoel dat daar nog één bij komt. Misschien gebeurt er een wonder en haal ik prompt een voldoende, maar mijn gevoel zegt sterk wat anders.
Totaal niet op gerekend, en die vier puntjes die ik tekort kom maken het extra extra zuur.
Ik heb dat eerder wanneer ik de F22 zie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Hiervan krijgt onze hele opleiding een strakke plasser
Haha, vliegtuigfreaks.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ze waren altijd heel strict in dit roepen, of ik moet een goede reden hebben, maar die heb ik dus niet echt..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]! Kan je niet iets regelen dat je alsnog over mag?
Dan verzin je er één, zo doen sommige mensen dat. Is misschien fout, maar veel mensen dikken alles dan toch aan. En tis zonde anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ze waren altijd heel strict in dit roepen, of ik moet een goede reden hebben, maar die heb ik dus niet echt..
Probleem is, dan ze dan misschien moeilijk gaan doen omdat ik het niet doorgegeven heb aan mijn coach ofzo dan. Nwah, moet het maar aanzien. Wie weet heb ik onverhoopt die ene toets gehaald, zou mooi zijn..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dan verzin je er één, zo doen sommige mensen dat. Is misschien fout, maar veel mensen dikken alles dan toch aan. En tis zonde anders.
O zo ja, snap ik. Maar dan zeg je dat je dacht dat het niet nodig zou zijn of dat je het moeilijk vindt om open te zijn over persoonlijke zaken ofzo. Volgens mij doen veel mensen het zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Probleem is, dan ze dan misschien moeilijk gaan doen omdat ik het niet doorgegeven heb aan mijn coach ofzo dan. Nwah, moet het maar aanzien. Wie weet heb ik onverhoopt die ene toets gehaald, zou mooi zijn..
Zal er eens over nadenken, hopelijk is het niet nodig. En anders die leraar maar eens lief aankijken, en natuurlijk fijn er op wijzen dat hij eerder in het jaar wat mensjes een 5,5 gegeven heeft terwijl dit niet het cijfer voor hun was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:20 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O zo ja, snap ik. Maar dan zeg je dat je dacht dat het niet nodig zou zijn of dat je het moeilijk vindt om open te zijn over persoonlijke zaken ofzo. Volgens mij doen veel mensen het zo.
De F22 ziet er zo ontzettend high-tech uit. Alsof er geen piloot in zitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb dat eerder wanneer ik de F22 zie.
Het ziet er zo gevaarlijk uit als dat het is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen vrouwen dus op de opleiding?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef MrStalin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |