We moeten elk tentamen in 2x halen dit jaar, met op het einde nog één superherkansing (een derde voor eentje die je niet gehaald hebt). En op papier heb ik er nu een niet gehaald en heb echt sterk het gevoel dat daar nog één bij komt. Misschien gebeurt er een wonder en haal ik prompt een voldoende, maar mijn gevoel zegt sterk wat anders.quote:
Zware eisen zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten elk tentamen in 2x halen dit jaar, met op het einde nog één superherkansing (een derde voor eentje die je niet gehaald hebt). En op papier heb ik er nu een niet gehaald en heb echt sterk het gevoel dat daar nog één bij komt. Misschien gebeurt er een wonder en haal ik prompt een voldoende, maar mijn gevoel zegt sterk wat anders.
Totaal niet op gerekend, en die vier puntjes die ik tekort kom maken het extra extra zuur.
Nee, dat is een andere vogel maar ook een prachtige vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
Je bedoelt de Lockheed SR-71? Ook wel bekend als de Blackbird? Erg tof vliegtuig imo, ook gaaf om te zien.
[ afbeelding ]
SPECO, in Tilburg. Is mijn eerste jaar, nog zuurder is dat ik een 21+ toets gemaakt heb om toegelaten te worden. Praktisch gezien dus mijn enige kans voor het HBO. Kan nogmaals zo'n toets doen, twijfel ik wel over, maar goed.quote:
U2quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere vogel maar ook een prachtige vogel.![]()
Ik had het over zijn ritje in de U2.
Be it a bird or be it a band, it rocks.quote:
Neh, alleen als vliegtuigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Be it a bird or be it a band, it rocks.
Verkeerde draad maat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
SPECO, in Tilburg. Is mijn eerste jaar, nog zuurder is dat ik een 21+ toets gemaakt heb om toegelaten te worden.
Hiervan krijgt onze hele opleiding een strakke plasserquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere vogel maar ook een prachtige vogel.![]()
Ik had het over zijn ritje in de U2.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten elk tentamen in 2x halen dit jaar, met op het einde nog één superherkansing (een derde voor eentje die je niet gehaald hebt). En op papier heb ik er nu een niet gehaald en heb echt sterk het gevoel dat daar nog één bij komt. Misschien gebeurt er een wonder en haal ik prompt een voldoende, maar mijn gevoel zegt sterk wat anders.
Totaal niet op gerekend, en die vier puntjes die ik tekort kom maken het extra extra zuur.
Ik heb dat eerder wanneer ik de F22 zie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Hiervan krijgt onze hele opleiding een strakke plasser
Haha, vliegtuigfreaks.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ze waren altijd heel strict in dit roepen, of ik moet een goede reden hebben, maar die heb ik dus niet echt..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]! Kan je niet iets regelen dat je alsnog over mag?
Dan verzin je er één, zo doen sommige mensen dat. Is misschien fout, maar veel mensen dikken alles dan toch aan. En tis zonde anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ze waren altijd heel strict in dit roepen, of ik moet een goede reden hebben, maar die heb ik dus niet echt..
Probleem is, dan ze dan misschien moeilijk gaan doen omdat ik het niet doorgegeven heb aan mijn coach ofzo dan. Nwah, moet het maar aanzien. Wie weet heb ik onverhoopt die ene toets gehaald, zou mooi zijn..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dan verzin je er één, zo doen sommige mensen dat. Is misschien fout, maar veel mensen dikken alles dan toch aan. En tis zonde anders.
O zo ja, snap ik. Maar dan zeg je dat je dacht dat het niet nodig zou zijn of dat je het moeilijk vindt om open te zijn over persoonlijke zaken ofzo. Volgens mij doen veel mensen het zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Probleem is, dan ze dan misschien moeilijk gaan doen omdat ik het niet doorgegeven heb aan mijn coach ofzo dan. Nwah, moet het maar aanzien. Wie weet heb ik onverhoopt die ene toets gehaald, zou mooi zijn..
Zal er eens over nadenken, hopelijk is het niet nodig. En anders die leraar maar eens lief aankijken, en natuurlijk fijn er op wijzen dat hij eerder in het jaar wat mensjes een 5,5 gegeven heeft terwijl dit niet het cijfer voor hun was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:20 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O zo ja, snap ik. Maar dan zeg je dat je dacht dat het niet nodig zou zijn of dat je het moeilijk vindt om open te zijn over persoonlijke zaken ofzo. Volgens mij doen veel mensen het zo.
De F22 ziet er zo ontzettend high-tech uit. Alsof er geen piloot in zitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb dat eerder wanneer ik de F22 zie.
Het ziet er zo gevaarlijk uit als dat het is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen vrouwen dus op de opleiding?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef MrStalin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |