Top!quote:
Omdat ze eerst nog een slot moet gaan kopen en de stok ergens moet leggen? Als je het mij vraagt was ze van de week gewoon beledigd dat iemand sneller dan haar was met het neerleggen en deed ze daarom alsof ze er ook al eentje neergelegd had.quote:
Of ze heeft de foto's niet bij de hand.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Omdat ze eerst nog een slot moet gaan kopen en de stok ergens moet leggen? Als je het mij vraagt was ze van de week gewoon beledigd dat iemand sneller dan haar was met het neerleggen en deed ze daarom alsof ze er ook al eentje neergelegd had.
Al elke keer niet als er om werd gevraagd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of ze heeft de foto's niet bij de hand.
Straks kom je overal in Nederland per toeval stokken tegen die er alvast liggen 'voor het geval dat'quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga ook maar een stok maken en ergens dumpen als ik zin heb, zodra de stok verdwijnt post ik de foto's.
FOK!STOKKEN door Nederlandquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Straks kom je overal in Nederland per toeval stokken tegen die er alvast liggen 'voor het geval dat'"spaar ze allemaal!"
Vooral in dit topic meldenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:26 schreef G-NiLES het volgende:
Woont er niemand in de buurt van plaatsnaambord? Ff webcam uit je raam?
Nou ja. Het is hetzelfde als een flitser melden.quote:
Assenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
De ene week in Wildervank en de andere week in Veendam, gescheiden ouders. En jij?
Ik zie liever de dief op beeld dan één veilig bordquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Nou ja. Het is hetzelfde als een flitser melden.
dan wordt er ook opeens minder hard gereden op dat traject.
Doel bereikt toch?
Kon geen oranje vinden, en hij lag al een tijdje in het gras.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rood ipv oranje
En de kleuren vloeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kon geen oranje vinden, en hij lag al een tijdje in het gras.Sodeju, dat is een lastige foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
De ballen kunnen erafquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ach, deze is ook wel weer weg binnen een maand na oranje eruit ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |