Deze mag blijven bestaan. We maken er wel een topic naast.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
"De verdwenen FOK!stok door Nederland" ?
Maar van de zolderkamer af komen is dan wel weer erg eng...quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar een FOK!ker zijn dan, iemand die écht geen leven heeft
Hoe doe je dat eigenlijk op een Noorse zolder? Zijn die niet bitterkoud?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar van de zolderkamer af komen is dan wel weer erg eng...
Jup, gewoon doorgaan. Ons niet laten kisten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds mensen die in de huidige vorm verder willen? Dit kan niet eeuwig doorgaan
Indien dit wel het geval is, volgende stok ligt al klaar, lekker bruin geworden
35 cm glaswol in de dakconstructie doet wonderen. En hier hebben we iets moderns dat "verwarming" heetquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk op een Noorse zolder? Zijn die niet bitterkoud?
Ik ken het ja. Toch nog wel eens flink koude nachten meegemaakt daar in het hoge noorden. Zeker op afgesloten zoldertjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
35 cm glaswol in de dakconstructie doet wonderen. En hier hebben we iets moderns dat "verwarming" heet
Volgende maand ben ik ook in NL. Misschien kunnen we een een-tweetje doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:31 schreef Fogel het volgende:
Maargoed, de reden dat ik weer eens hier ben.... volgende maand ga ik flink door Nederland karren, dus ik hoop dat er een stok is
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgende maand ben ik ook in NL. Misschien kunnen we een een-tweetje doen
Met al die buitenlanders "FOK!stok goes abroad" een idee? Ook minder last van dievenquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ookeen-twee-drietje dan maar?
Wordt lastig, aangezien je 2 moet hebben (wegbrenger en haler) in hetzelfde land, ook nog binnen redelijke afstand van elkaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Met al die buitenlanders "FOK!stok goes abroad" een idee? Ook minder last van dieven
"Waarom reist u met een blok hout en kettingslot in uw handbagage?"quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Met al die buitenlanders "FOK!stok goes abroad" een idee? Ook minder last van dieven
Vast, maar als jij bijv. in Oslo woont en het ding wordt in Tromsø neergelegd, dan denk ik niet dat je hem zo maar gaat halenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"Waarom reist u met een blok hout en kettingslot in uw handbagage?"
- De FOK!stok niet kennen![]()
Ik ken daar iemand, laat hem wel opsturen naar Nederland. Zij is wel in voor n geintje, schat ik zo in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vast, maar als jij bijv. in Oslo woont en het ding wordt in Tromsø neergelegd, dan denk ik niet dat je hem zo maar gaat halen
Als je die andere stok nooit hebt geplaatst zeg het dan gewoon. Dan kan iemand anders het doen.quote:
Vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |