I know....onze eigen Bostpode.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Bossie, goeie gast ... En toch ondanks zn leeftijd regelmatig bezoeker hier ...
quote:test
Gin tonic.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gin tonic.
Je kent die tekst vast wel van 'Take me back to the old Transvaal', maar dan in het Nederlands /Afrikaans...
quote:
ja vierquote:
Er zijn mensn die serieus hun hobby ervan maken om begrafenissen te bezoeken, gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje na de maaltijd goedkoop meeliften Fann?
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de Ikea of de HEMAquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn mensn die serieus hun hobby ervan maken om begrafenissen te bezoeken, gewoon
van mensen die ze niet kennenIk heb ook een zwager met een broer die een uitvaartcentrum
heeft, die heeft de crematie van mijn moeder geregeld, dat was trouwens heel mooi, en voordat
de kist ging zakken, wat meestal een heel naar moment is, waren wij al die kamer uit...
Je hoeft de kist toch niet in je bijzijn te laten zakken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn mensn die serieus hun hobby ervan maken om begrafenissen te bezoeken, gewoon
van mensen die ze niet kennenIk heb ook een zwager met een broer die een uitvaartcentrum
heeft, die heeft de crematie van mijn moeder geregeld, dat was trouwens heel mooi, en voordat
de kist ging zakken, wat meestal een heel naar moment is, waren wij al die kamer uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |